- Hirdetés -

Szeptemberben nyílik az Etele Plaza

|

- Hirdetés -

Hamarosan elkészül az Etele Plaza, Magyarország első okosplázája idén szeptemberben nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt. Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontja biztonságos és egészséges környezetben, kiemelkedő termékkínálattal és szolgáltatásokkal, valamint egyedülálló digitális és építészeti megoldásokkal várja a látogatókat az Etele tér közvetlen közelében. Az Etele Plaza iránti nagyfokú piaci érdeklődést jól mutatja, hogy a Peek & Cloppenburg is itt nyitja meg első üzletét Budán.

Már célegyenesben van a 300 millió euró beruházási értékű Etele Plaza kivitelezése, amit ősszel teljes pompájában fel is fedezhetnek a vásárlók. Az újgenerációs bevásárlóközpontot fejlesztő Futureal-csoport mindvégig elkötelezett volt a jövőbe mutató pláza megvalósításában. Ennek megfelelően, a közép-kelet-európai régió egyik legnagyobb ingatlanfejlesztő és befektető cégcsoportja nem csupán folytatta a kivitelezést a jelenlegi egészségügyi és gazdasági krízis közepette, de a tavaszra tervezett nyitást még 6 hónappal ki is tolta idén szeptemberre annak érdekében, hogy minimalizálják a világjárvány hatásait és a lehető legjobb élményt nyújtsák mind a bérlőknek, mind pedig a látogatóknak.

„Annak ellenére, hogy a Futureal az eredetileg tervezett tavaszi határidőre is elkészült volna az Etele Plaza fejlesztésével, úgy döntöttünk, hogy egy komolyabb pénzügyi ráfordítás mellett új nyitási időpontot jelölünk ki. Ezzel lehetőséget adtunk partnereinknek, hogy fellélegezzenek, és az átalakult piaci igényekhez alakíthassák üzleti stratégiájukat. A lépésünk sikeresnek bizonyult, mivel a bérbe adható kiskereskedelmi területünk több mint háromnegyede már bérlőre is talált. A jelenlegi bérlői mixünk is vonzó és sokszínű termékkínálatot, valamint szolgáltatásokat biztosít, a bevásárlóközpont vonzerejét pedig csak tovább erősít a most bejelentett új bérlőnk, a Peek & Cloppenburg” – mondta Tatár Tibor, a Futureal vezérigazgatója.

Az Etele Plazában nyitja meg első budai üzletét a düsseldorfi és bécsi székhelyű családi divatvállalat, a Peek & Cloppenburg. Több mint 100 év után az üzletlánc minőségi öltözködés iránti elkötelezettsége változatlan, amiről a vásárlók most már 15 ország több mint 140 áruházában győződhetnek meg személyesen. A Peek & Cloppenburg választéka minden alkalomra kínál megfelelő divatruházatot a szabadidőtől az üzleti találkozókon át egészen az alkalmi megjelenésig. Az Etele Plazában kialakított új üzletében közel 4000 négyzetméteren válogathatnak majd a vásárlók a nemzetközi és a saját márkás termékek közül. A vásárlói élmény javítása érdekében, a boltban a legfrissebb térelrendezési dizájn valósul meg, ami még átláthatóbban osztja fel a férfi és női szinteket. Az új kialakítással megkönnyítik a látogatóknak a tájékozódást és a ruhaválogatást is. Az üzlet másik érdekessége a legújabb trendekhez igazodó, sportos öltözködésre fókuszáló szekció, ahol a Peek & Cloppenburg olyan márkákkal is jelen lesz, mint a Nike és az Adidas.

„Büszkék vagyunk rá, hogy 2007-es piacra lépésünk óta sikerrel működünk Magyarországon, és most az Etele Plazában megnyithatjuk a második fővárosi üzletünket. Továbbra is előre tekintünk, különösen ezekben a kihívásokkal teli időkben, és hiszünk a helyhez kötött kereskedelemben jövőjében” – hangsúlyozta Paul Pörtner, a Peek & Cloppenburg Ausztriáért és a kelet-európai piacokért felelős kiskereskedelmi igazgatója. A vállalat az 1990-es évek végén kezdte meg a nemzetközi terjeszkedést, ma már 15 országban, köztük Németországban, Ausztriában, Svájcban, Hollandiában, Lengyelországban, Horvátországban, Csehországban, Magyarországon, Lettországban, Litvániában, Romániában, Szlovéniában, Szlovákiában, Bulgáriában és Szerbiában van jelen. A társaság a jövőben tovább bővíti bolthálózatát és folytatja a terjeszkedést Kelet-Európában.

A Peek & Cloppenburg bejelentése előtt, az Etele Plaza már tavaly hírt adott arról, hogy a spanyol Inditex-csoport a Magyarországon elérhető valamennyi márkaüzletével, élükön a Zarával várja majd a vásárlókat a komplexumban, akik már a cégcsoport legfrissebb üzletkialakítási koncepciójával találkozhatnak. Az 55 000 négyzetméter bérbeadható kiskereskedelmi területtel rendelkező Etele Plaza a Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból. Az Etele Plaza elsődleges vonzáskörzete Budapest egyik legsűrűbben lakott területe, ahol megközelítőleg 235 ezren élnek. A környék lakói az országos átlagos vásárlóerő 125 százalékával gazdálkodnak viszonylag alacsony kiskereskedelmi ellátottság mellett. A bevásárlóközpontban a 180 divatüzlet mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre található. Az épület parkolójában közel 1300 parkolóhely áll a vásárlók rendelkezésére, amelyhez saját, a legmagasabb technológiák szerint kialakított helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével. Az applikáció a plázán belül is segítséget nyújt, a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül. A belső térben egy interaktív LED kijelzős média felület teszi a bevásárlóközpontot még különlegesebbé. A Etele Plaza már a vadonatúj „Stay Safe” kezdeményezése keretében építi a Futureal, amit a kialakult globális egészségügyi vészhelyzetre válaszul indított el az ingatlanfejlesztő.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA