- Hirdetés -

Szerelemre vasárnap a Filmcafén

|

- Hirdetés -

A Valentin-napot megelőző vasárnap, február 12-én a romantikus filmeké lesz a főszerep a Filmcafén. Angelina Jolie, Denise Richards és Robert Downey Jr is elcsábulnak a képernyőn.

 

Bár hivatalosan február 14-e a szerelmesek napja, a Filmcafén már az azt megelőző vasárnap elindul a Valentin-napi hangolódás. Február 12-én délután 15 órától egymás után érkeznek a szerelmes filmek a csatornán.

 

A sort a Boldogító igen, vagy nem című romantikus komédia nyitja 15 órakor, melyben Denise Richards esküvőszervezőt alakít, aki a véletlennek köszönhetően megismerkedik a jóképű tűzoltóval, Nick-kel – innen indulnak a bonyodalmak. Az ő karakterét megformáló Dean Cain a kilencvenes évek Superman-sorozatának főszereplőjeként hódította meg először a hölgyek szívét a vásznon innen és túl.

 

Ezután kiderül, a Vasembernek is vannak érzelmei, az Only You – Csak Veled című filmben ugyanis az Oscar-jelölt Robert Downey Jr esik szerelembe, természetesen nem hétköznapi módon. Marisa Tomei – korábban az Oscar című film Lisa Provolonéja – épp az esküvőjére készül, amikor egy telefonhívás hatására otthagy csapot-papot, hogy megtalálja azt, akit a sors mellé rendelt. Majd váratlanul megjelenik egy férfi, aki azt állítja, ő az, akit a lány keres.

 

A harmadik a sorban a Muriel esküvője című film. Az ebben nyújtott alakításáért Toni Collette színésznő Golden Globe-jelölést kapott. A csúnyácska lány, akinek rögeszméjévé vált az esküvő, fejest ugrik az ismeretlenbe. Hawaii-ra szökik, és ott kezd új életet. A happy end természetesen garantált.

 

A romantikus blok sztárparádéval zárul. A többek közt Gillian Anderson, Angelina Jolie, Sean Connery és Ryan Phillippe főszereplésével készült Szeress, ha tudsz! című filmben tizenegy los angelesi férfi és nő szála bontakozik ki és fonódik össze.

 

Boldogító igen, vagy nem

Bemutató: február 12. 15 óra

 

Only You – Csak Veled

Bemutató: február 12. 16 óra 40 perc

 

Muriel esküvője

Bemutató: február 12. 18 óra 35 perc

 

Szeress, ha tudsz!

Bemutató: február 12. 20 óra 30 perc

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is,...

TikTokon kampányolnak a civil szervezetek

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort...

Már lehet nevezni az Effie hazai versenyére

Augusztus elsejéig lehet nevezni az Effie 2022 hazai fordulójára, a versenyen idén egy új kategóriában, Employer Brandingben is várják a jelentkezőket. Az Effie a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó megmérettetés, amely nyitva áll bármilyen...

Másfél millió eurós befektetést kapott egy magyar startup

Több nemzetközi angyalbefektető mellett a PortfoLion és az Oktogon Ventures is részt vett a munkahelyi éttermek számára automata kasszaszolgáltatást fejlesztő Deligo Vision Technologies másfél millió eurós magvető tőkeemelési körében, jelentette be a cég. A...

Budapesten adják át az IoT Nagydíjat

IoT megoldások kiállítását, konferenciáját és versenyét rendezi meg második alkalommal a MOHAnet Mobilsystems Zrt. 2022. május 25-26-án. A Yettel IoT Live Show-n 26 hazai és külföldi cég, köztük a Yettel, az Albacomp, a Konica...

Lerántják a leplet a kripto-bűncselekményekről

A Sophos elmagyarázza, hogy a kriptovaluta és a decentralizált pénzügyi rendszer (DeFi), a “liquidity mining”, avagy likviditás-bányászat alapjai hogyan teremtenek ideális környezetet a bűnözők számára a káros szándékaik könnyű álcázására és megvalósítására. A csalók...

Lionel Messi vezeti a legjobban kereső sportolók rangsorát

A május elsejét megelőző 12 hónapban 130 millió dollárt keresett Lionel Messi, a PSG futballistája a Forbes magazin összeállítása szerint, ezzel a világ legjobban kereső sportolójának számít. A második helyet LeBron James, a Los...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Komoly kihívásokkal szembesültek az autópiac szereplői az elmúlt évben, elég csak a chiphiányra gondolni, a BrandMania stábja pedig utánajárt annak, hogy milyen eredményeket értek el és mire számítanak idén. A műsorban szó lesz arról...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Nagy változások a hazai ásványvíz-piacon

A pandémia, a szomszédunkban zajló háború és annak következményei miatt, a Mizse gyártója, a Magyarvíz Kft. azzal számol, hogy hazai ásványvíz-piac idei évét elsősorban a kiszámíthatatlanság fogja jellemezni. A kedvezőtlen gazdasági fejlemények hatásai felmérhetetlenek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is,...

TikTokon kampányolnak a civil szervezetek

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort...

Már lehet nevezni az Effie hazai versenyére

Augusztus elsejéig lehet nevezni az Effie 2022 hazai fordulójára, a versenyen idén egy új kategóriában, Employer Brandingben is várják a jelentkezőket. Az Effie a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó megmérettetés, amely nyitva áll bármilyen...

Másfél millió eurós befektetést kapott egy magyar startup

Több nemzetközi angyalbefektető mellett a PortfoLion és az Oktogon Ventures is részt vett a munkahelyi éttermek számára automata kasszaszolgáltatást fejlesztő Deligo Vision Technologies másfél millió eurós magvető tőkeemelési körében, jelentette be a cég. A...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....