Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám

Coca-Cola, consumer & shopper connection director

– Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint?

– Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére dolgozhatok.

– Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?

– A dinamikus döntéshozatal és agilis folyamatmenedzsment ereje.

– Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketingesnek, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?

– Kezdésként töltsön el 3-3-3 hónapot márkaoldalon, ügynökségnél és tartalomtulajdonosi oldalon is.

– Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre?

– Életrajzi könyvek teljesen különböző időkből és történelemformáló személyiségekről: Michelangelo, Julius Caesar, Chaplin.

– Milyen marketingtrendek jellemzik majd 2022-t, lesz-e olyan közülük, ami még jobban kiemelkedhet, felerősödhet jövőre?

– Tranzakciós marketing, connected TV, on demand tartalmi együttműködések.

– Van olyan kreatív díj akár itthon, akár külföldön, akár Cannes-ban, amit szeretne megnyerni?

– Nem díjspecifikusan dolgozom. Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat.

– Igaz, hogy az influenszereké és a videós megoldásoké a jövő?

– A jelen is, de nem csak az övék. Továbbra is a legjobb, legfogyasztóközpontúbb tartalom és csatornamixé a jelen és a jövő.

– Ha a marketingköltéseket vizsgáljuk, a nagyobb cégek még mindig a televíziókra szánják a legtöbb pénzt. Lesz-e ebben változás, az online-nak sikerül-e még inkább megközelítenie a tévét?

– Az online share már majdnem minden országban meghaladta a lineáris tévéköltést. Kérdés, hogy a connected TV-t melyik kategóriába soroljuk. Valószínűleg a képernyőméret alapú költés már reálisabb képet ad.

 

Fotó forrása: Lounge Group