- Hirdetés -

Sziget: Kádár Tamás elégedett a 420 ezres látogatószámmal

|

Nem panaszkodhatunk, reális az idei Sziget fesztivál mintegy 420 ezres összlátogatószáma, még akkor is, ha 30 ezerrel kevesebb a tavalyinál. 2022-ben a COVID miatti kétéves kihagyás generált hatalmas igényt a fesztiválozásra – jelentette ki a Sziget főszervezője szerdán az MTI-nek.

„A két kimaradt szezonban Európában hatalmas volt a várakozás a szórakozásra, így amikor 2022-ben végre újra el lehetett menni bulizni, mindenhol tömegesen indultak neki az emberek. A tavalyi Szigetre olyanok is sokan eljöttek, akik még 2019 végén vették meg a jegyüket, és aztán csaknem három évet kellett várniuk, de megtették” – fejtette ki Kádár Tamás.

Azt még nem tudta megmondani, nyereséges lett-e az idei fesztivál a Sziget Zrt.-nek, a végleges számokat még számos egyéb, többek között a vendéglátóipari forgalom is befolyásolja, sok információ még nem áll rendelkezésre.

A szerda hajnalban zárult hatnapos rendezvénynek idén nem volt teltházas napja (a péntek az Imagine Dragonsszal és a keddi zárás Bille Eilishsel közel állt hozzá), de minden napra jutott legalább egy világsztár, mások mellett a Florence + The Machine, David Guetta, a Mumford & Sons és Macklemore.

A főszervező elmondta: 2018 óta dolgoztak azon, hogy elhozzák Billie Eilisht a fesztiválra, akkor az előadó még nem számított ekkora sztárnak, mint most. „Aki ott volt, látta, milyen elképesztő koncertet adott, és milyen jól érezte magát közben a közönség és a művész is”.

Kádár Tamás kiemelte, hogy a Sziget a nagyszínpadon, valamint a többi zenei helyszínen kívül a társművészetekben is sokszínű programot kínál minden évben. Hozzáfűzte: a fesztivál ötven helyszínen zajlott, az összművészeti jelleg a Sziget gerincét jelenti, ezért ezen nem akarnak változtatni, sőt, folyamatosan dolgoznak azon, hogy az még izgalmasabb legyen.

A szervezők a kedden este kiadott közleményükben úgy fogalmaztak, hogy „a vendégélmény fokozásával sikerült újraértelmezni a Sziget életérzését”. Kádár Tamás hozzátette: büszkék arra, ahogy a Sziget az idén kinézett. „Fejlesztéseink eredményeként visszatért a látványos dekoráció, és számos kényelmi újítást vezettünk be”.

A jövő évi rendezvénnyel kapcsolatban a főszervező azt mondta, szeretnék, ha a hosszú bérlettel érkezők számaránya magasabb lenne, és valamivel több bérletet, mint napijegyet adnának el. „Csütörtökön már indul az első elővételes akció a 2024-es jubileumi, 30. Szigetre, ennek részeként a magyarok számára is vonzó áron kínáljuk a hatnapos bérletet, külön árelőnyben részesítve a diákokat és a 21 év alattiakat”.

Az MTI kérdésére Kádár Tamás azt mondta, átlagos magyar pénztárcával magasak voltak az árak a Sziget vendéglátóipari egységeiben, ugyanakkor szerinte bevált az a lépésük, hogy minden helyen egy-egy főételért kötelezően legfeljebb 2500 forintot kérhettek. „Más kérdés, hogy Magyarországon egy csaknem 50 százalékos élelmiszer-infláció van, amivel a szolgáltatók és a vendégek egyaránt küzdenek”.

Az Imagine Dragons múlt pénteki koncertje után a sokak által vártnál jóval lassabban zajlott a több tízezres tömeg kiengedése a hetven éve épült, acélszerkezetes K-hídon, utóbbi érezhetően meg is ingott.

„A híd kérdése nem a mi hatáskörünk, hanem a fővárosé, ugyanakkor mindent el fogunk követni annak érdekében, hogy a hidat felújítsák. Létezik egy kiengedési protokoll, amit be kell tartanunk, egy időben csak limitált létszámú embert szabad ráengedni a K-hídra. Ha veszélyhelyzet lép fel, a Hajógyári-szigetről kivezető másik hidat, a H-t is használhatjuk, akár a kivezető gyalogosforgalmat is arra tudjuk terelni, de idén erre nem volt szükség. Nem tudjuk, jelenleg hogy áll a K-híd esetleges felújításának ügye, a Sziget nem kevés pénzt fizet a fővárosnak a terület bérléséért, ez jó alap lehet” – hangsúlyozta Kádár Tamás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...