A Sziget marketingkommunikációs igazgatójaként folytatja Pusztay András, aki eddig az Index.hu Zrt. vezérigazgatójaként dolgozott.
Pusztay szerint nagy kihívást jelent az új feladata, különösképpen azért, mert a Sziget Szervezőiroda eseményei immár egy nemzetközi fesztivál portfólió meghatározó részeként jelennek meg a világ fesztiválpiacán. Az új igazgató Kádár Tamást váltja ebben a székben, aki ezután cégvezetői feladataira fókuszál a Szigetnél.
Pusztay pályafutását 1997-ben kezdte a Magyar Rádiónál, később az InfoRádió politikai tudósítója, majd a TV2 Naplójának riportere lett. 2005 és 2009 között az M1 csatorna programigazgatója volt, 2010-ben került az index.hu-hoz, ahol 2011-től töltötte be az ügyvezetői, majd vezérigazgatói posztot.
Pusztay András okleveles közgazdász és MBA végzettséggel is rendelkezik.
- Hirdetés -
A Szigethez igazolt az Index vezérigazgatója
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Egyre népszerűbbek az online szállásfoglaló platformok
Tovább növekedett az online platformokon az Európai Unióban lefoglalt vendégéjszakák száma 2023 második negyedévében az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat adatai szerint. A jelentés szerint az Airbnb, a Booking, az Expedia, vagy a...
Digitális hős lett a Praktiker webáruháza
A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza a Forbes és a Google Digital Heroes listáján. A három közép-európai országban végzett felmérés alapján kiadott elismerést többek között az üzleti eredmények, teljesítménymérési adatok,...
Sokat spórolhatunk a tudatos vásárlással
Ha naponta nem is, de heti, kétheti rendszerességgel egészen biztosan mindenki betér egy drogériába, de tisztában vagyunk-e a termékek összetevőinek hatásával, a lejárati időkkel és hogy miért is jó egy natúr kozmetikum vagy egy...
Megváltoztatni a rendszert
A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor...
Közel ötödével nőnek a SVOD-bevételek az évtized végéig
Stabil növekedésre lehet számítani a streaming előfizetésekből származó bevételben a Digital TV Research friss előrejelzése szerint a következő években, a piac mérete 2029-re 127 milliárd dolláros lehet. A Netflix lesz a legnagyobb piaci szereplő...
Új néven folytatódik az ATV műsora
Október 3-tól új néven, megújult díszletben várja a nézőket az ATV A nap híre című műsora, amely ezentúl Akutál címmel kerül képernyőre keddtől-péntekig este. A műsorvezetők Krug Emília és Bodacz Balázs lesznek.
Az Aktuál A...
Jó ügyért kampányol a Nestlé és a Tesco
Idén szeptember 28. és október 11. között újfent fut a Nestlé és a Tesco közös kampánya a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására. A kezdeményezés keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben, valamint az áruházlánc...
Először nyerte el spanyol női rendező a San Sebastian-i filmfesztivál fődíját
Jaione Camborda nyerte el a San Sebastian-i nemzetközi filmfesztivál fődíját, az Arany Kagylót. A rendezvény 71 éves történetében első spanyol női rendezőként vehette át az elismerést.
Az O Corno (Anyarozs) című naturalista dráma a nők...
Mesterséges intelligenciával segíti az élelmiszermentést az Auchan
Az Auchan Magyarország számára kiemelten fontos az élelmiszermentés, és már tíz éve különböző programokkal lép fel az élelmiszerpazarlás ellen. A jelenleg bevezetés alatt álló Smartway rendszerük segítségével a kiárusítási folyamatot lehet majd könnyebben optimalizálni,...
Új e-autó márka Magyarországon
A BYD (Build Your Dreams), a konnektorról tölthető (NEV azaz New Energy Vehicle) autók világelső gyártója és az akkumulátorgyártás meghatározó szereplője szerződést kötött első két márkakereskedő partnerével Magyarországon. A Wallis Motor – az AutoWallis...
- Hirdetés -