- Hirdetés -

Színes kampányban a Rebuplic Group és a STABILO

|

A STABILO a point 88 színes tűfilcek népszerűsítése céljából egy kimondottan az Y és Z generációnak szóló kampányt indított a Republic Grouppal közösen. A 360 fokos kampány lokális és adaptált tartalmaival mozikban, citylightokon, villamosokon, PPC és social media, illetve influencer együttműködéseken keresztül találkozhatnak a fogyasztók. A kampány egyszerre használ image-építő és termékelőnyöket közvetítő megoldásokat a főként egyetemista célközönség számára.

A STABILO point 88 2018-as itthoni kampánya hazai fejlesztésű és adaptált tartalmakból áll, melynek üzenete: Az élet az, amit kihozol belőle, töltsd meg színekkel a mindennapokat. A koncepció alapüzenete a termékek sokszínűségét, valamint sokrétű kihasználhatóságát mutatja be.

„Szerettük volna, ha a point 88 kampány nemcsak a tűfilcek széles palettáját hozza közelebb a célközönséghez, hanem ezzel együtt közvetíteni tudja a brand ernyőüzenetét is, valamint azt az életérzést, amit a STABILO színes és sokoldalú márkaszemélyisége képvisel. A point 88 tűfilceket elsősorban az Y és Z generációnak szánjuk, akik számára az egyik legnagyobb kihívást az jelenti, hogy az előttük álló tengernyi lehetőség közül kiválasszák a számukra legrelevánsabbakat és legértékesebbeket. A kampánnyal azt az üzenetet is szeretnénk hozzájuk eljuttatni, hogy csak rajtuk múlik, ezeket milyen színesen élik meg a mindennapokban” – nyilatkozta Pankotai-Háber Nikolett, a STABILO magyar leányvállalatának marketing menedzsere.

Az aktivitás-sorozat a mozikban futó videóval debütált április végén.

„Kultikus márkán dolgozni mindig felemelő érzés és hatalmas felelősség is egyben. A STABILO több mint 160 éve jelent egyet a minőségi íróeszközökkel, miközben soha, egyetlen percre sem felejtkezett el arról, hogy generációk jönnek és színeznek, generációk mennek és már egyre kevesebbet színeznek. A #GETthePOINT kampánnyal a 21. század fiataljai kerülnek fókuszba, azok, akik nem akarnak kimaradni semmiből, akik a legtöbbet akarják kihozni a mindennapjaikból, akiknek fontos, hogy az életet a paletta lehető legtöbb színével színezhessék ki. Tőlünk most kapnak hozzá egy inspiráló integrált kampányt és 47 fantasztikus színt” – tette hozzá Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.

Az online kampány része a STABILO weboldalára készített #GETthePOINT aloldal, valamint színes kreatívokkal induló PPC és social kampány is. Az erős közösségi média jelenlét a márka weboldalára és Facebook oldalára fejlesztett chatbot-al egészül ki. A kampány fő üzeneteit influencer marketing is erősíti – a Gulyás Lídiával (Lidiaontheroad) és a Kedves Üzenetek Mozgalommal való együttműködés részleteire a következő hónapokban derül fény.

Nemcsak az online- és közösségi felületeket, de a várost is megszínesítik a STABILO point 88 tűfilcei: augusztus második felétől a 47-es villamosról és számos citylight felületről köszönnek majd vissza a márka, Republic Group-al közösen megalkotott kreatívjai. GETthePOINT, az élet az, amit kihozol belőle – ebben a szellemben tervezte meg a STABILO az idei márka-aktivitásait is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...