- Hirdetés -

Szintet lépett a Plukkido fejlesztése

|

- Hirdetés -

Újabb mérföldkőhöz érkezett a játékos gyermekfejlesztéssel foglalkozó Plukkido alkalmazása, a ÚtraManó. A környezetről és az autó ablakából is észrevehető látványosságokról, valamint helyi érdekességekről is mesélő GPS alapú applikáció már nem csak az autópályákon, hanem az egész országban, minden útvonalon elérhető.

A pszichológus és szociálpedagógus tervezők által megálmodott alkalmazás alapötlete, hogy szórakozás közben fejlessze a gyerekek képességeit és tudását, mellette pedig egy kis könnyebbséget hozzon a szülők mindennapjaiba óvodába, iskolába menet vagy akár egy hosszabb autóút során. A 2019 óta létező applikáció profi szinkronszínészek által narrált hangosmeséi kezdetben a hazai autópályákon csendültek fel, de a dinamikus tartalombővülésnek és a technológiai fejlesztéseknek köszönhetően mára már minden hazai autóúton elérhetőek. Ráadásul a cserfes manók már az adott környék jellegzetességeiről és helyi látványosságokról is mesélnek, ezzel is színesítve a palettát.

Mi az az ÚtraManó?

Az egyedi, lokációalapú meseszövő applikáció elindításakor láthatatlan manók pattannak a kocsiba a családokhoz és a mellettük elhaladó látnivalókhoz kapcsolódó történeteket mesélnek. Az app GPS és speciális algoritmus alapján válogat a manómesék közül, hogy minél változatosabb történetek hangozzanak el egy-egy utazás alatt, ezzel is serkentve a fantáziavilág kibontakozását. Jelenleg több mint 10 órányi ingyenes, látnivalókhoz kapcsolódó mesés tartalom várja a hallgatókat többek között csodás állatokról, hegyekről, völgyekről, szélvédőkről, felüljárón libikókázó óriásokról vagy éppen a környék nevezetességeinek múltjáról szóló történetekkel.

„Örülök, hogy részese lehetek a Plukkido történetének és a rengeteg mesének, amit az ÚtraManó segítségével mi is mindig hallgatunk, ha úton vagyunk. Az elmúlt évben nagyon sokat fejlődött a termék, így izgatottan várom a 2022-es évet, ami még nagyobb lendületet adhat a közös munkának és a további terjeszkedésnek” - tette hozzá Balogh Péter, a Baconsult Kft. vezetője, a Plukkido angyalbefektetője.

Az ÚtraManó jövőképe

A fejlesztők célja, hogy folyamatosan növeljék az utakon és a városokban is elérhető mesék számát, illetve hogy az ÚtraManók idővel külföldön, több nyelven is folytathassák a mesélést egyre több család életét színesítve történeteikkel. Ezt szem előtt tartva az applikáció további funkciói is folyamatosan fejlődnek, az autós mesék mellett rendszeresen érkező manóüzeneteket is lehet hallgatni, illetve játékos kincskereső küldetéseket is lehet teljesíteni. Egy nemrég indult pályázatnak köszönhetően pedig a gyerekek már óvodai közegben is részesei lehetnek a fantáziavilágbeli kalandoknak.

„Megoldásainkkal arra szeretnénk ösztönözni a felnőtteket, hogy építsenek a saját és a gyermekeik fantáziavilágára, hogy minél több minőségi időt tölthessenek egymással. Biztosak vagyunk benne, hogy ebben az ÚtraManó is a segítségükre van, hiszen az app mesevilágával szinte észrevétlenül, a család szórakoztatása közben fejleszti a gyerekek képességeit. Az pedig csak ráadás, hogy pályázatunk révén február végéig az ÚtraManó élményt a családok és az óvodák értékes nyereményekre is válthatják, a Plukkido küldetéséhez ugyanis számos magyar vállalkozás csatlakozott" - mondta Táncsics Judit, a Plukkido Kft. ügyvezető-társalapítója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nem fékeznek, jelentős növekedés az AutoWallisnál

Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának teljesítménye, miután 18 százalékkal növelte az újgépjármű-eladásait. A mobilitási szolgáltatások terén 15 százalékkal nőtt a flottaméret, miközben a bérleti események száma a wigo carsharing...

Százmilliós váltságdíjat fizethetnek a magyar vállalatok

A 2023-ban zsarolóvírus által megtámadott magyar vállalatok több mint fele saját adatmentési módszereket alkalmazott, és nem kellett váltságdíjat fizetnie. A vállalkozások leggyakrabban biztonsági mentésekhez folyamodtak e célból. Azok közül, akik fizettek váltságdíjat, az 50%-uk...

Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák

A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos vagy okosórás fizetést, mint a hagyományos bankkártyás tranzakciókat – derült ki a legfrissebb K&H ifjúsági index eredményei alapján. A két évvel korábbihoz képest többen...

Változás az Auchan vezetésében

Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását. Varga László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként...

Médiavezérek eredményekről, piacról és a jövőről – 1. rész

Bőven akad feladata a nagy médiacégek vezetőinek. A digitalizációval és az MI-gyorsvonattal is lépést kell tartani, miközben olyan médiatartalmakkal kell előrukkolni, amelyek hasznosak és relevánsak.   Biztosan fogunk meglepetéseket okozni Vidus Gabriella, RTL Magyarország, vezérigazgató Hosszú távú...

Kevesebbet tankoltunk az első félévben

Az első fél évben 0,3 százalékkal kevesebb motorbenzin és 1,2 százalékkal kevesebb gázolaj fogyott a kiskereskedelmi forgalomban Magyarországon, mint tavaly ugyanebben az időszakban; az üzemanyag-fogyasztás így átlagosan 0,9 százalékkal csökkent a Magyar Ásványolaj Szövetség...

Fontos hír érkezett az e-autósoknak

Csaknem 12,5 százalékkal bővült 2023-ban az engedélyköteles elektromos töltőberendezések száma Magyarországon, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) 2023 végén 2507-et tartott nyilván. A legtöbb (866, illetve 326 darab) töltőállomás 2023 végén is Budapesten,...

Így csábítják a fiatalokat a Marketing Summitra

A Magyar Marketing Szövetség utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a...

Újabb világsztár költözött Budapestre

Újabb lakó érkezik a Madame Tussauds Budapestbe: a látogatók mostantól Zendayával is találkozhatnak a Dorottya utcai palotában. A fiatal világsztár a Gellért fürdő hangulatát megidéző VIP-teremben ülve szemléli Brad Pittet, Madonnát, Leonardo DiCapriót és...

A Coors lett a Groupama Aréna hivatalos söre

Három évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. A megállapodás a kontinentális Európában úttörő jellegű, mivel a Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezt keresik a magyarok 2024-ben a használtpiacon

Tízmilliós luxuskaróra, kilencmilliós juhnyáj, nyolcmilliós jakuzzi - többek között ezek a termékek cseréltek gazdát a Jófogás apróhirdetési platformon az év első felében. Emellett azonban a legnépszerűbbnek továbbra is az ingyenesen elvihető tárgyak bizonyultak. A...

Nem fékeznek, jelentős növekedés az AutoWallisnál

Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának teljesítménye, miután 18 százalékkal növelte az újgépjármű-eladásait. A mobilitási szolgáltatások terén 15 százalékkal nőtt a flottaméret, miközben a bérleti események száma a wigo carsharing...

Százmilliós váltságdíjat fizethetnek a magyar vállalatok

A 2023-ban zsarolóvírus által megtámadott magyar vállalatok több mint fele saját adatmentési módszereket alkalmazott, és nem kellett váltságdíjat fizetnie. A vállalkozások leggyakrabban biztonsági mentésekhez folyamodtak e célból. Azok közül, akik fizettek váltságdíjat, az 50%-uk...

Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák

A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos vagy okosórás fizetést, mint a hagyományos bankkártyás tranzakciókat – derült ki a legfrissebb K&H ifjúsági index eredményei alapján. A két évvel korábbihoz képest többen...

Változás az Auchan vezetésében

Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását. Varga László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként...

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...