- Hirdetés -

Szoftverrel segíti a digitális oktatást a Vodafone Alapítvány és a Mozaik Kiadó

|

- Hirdetés -

A Vodafone és a Mozaik Kiadó a tanév végéig ingyenes mozaBook hozzáférést és 5 szabadon választható digitális könyvet biztosít a Vodafone Digitális Iskola Programjában résztvevő mintegy 45 kistérségi iskola, összesen 1400 pedagógusa számára. Ezáltal ezekben a hátrányos helyzetű gyermekeket oktató iskolákban 13 000 diák tapasztalhatja meg a minőségi digitális oktatást – legyen szó akár tantermi, akár távoktatásról.

A Mozaik Kiadó a tavalyi év során több alkalommal is ingyenesen elérhetővé tette általános- és középiskolásoknak szóló médiatárát és könyveit, amelyet a Vodafone Magyarország hálózatán adatforgalom használata nélkül lehetett igénybe venni.

A Vodafone és a Mozaik Kiadó emellett 2020 októberében bevezette a Digitális Oktatás Csomagokat, amelyekkel az általános és középiskolás fiataloknak nyújtanak hozzáférést interaktív oktatási tartalmakhoz és könyvekhez. A szolgáltatás az otthoni tanulást és a digitális készségek fejlesztését kívánja segíteni.

A piacon egyedülálló konstrukcióval a szülők már havonta egy ebéd árának megfelelő összegért korlátlan hozzáférést kérhetnek gyermeküknek a Mozaik Kiadó digitális oktatási platformjához, melyen több ezer digitális oktatási tartalom érhető el. A Vodafone-nál 750 forintos havidíjjal elérhető Digitális Oktatás Csomag Alap mindamellett, hogy korlátlan hozzáférést biztosít ehhez az oktatási felülethez, 1 szabadon választott digitális könyvet is tartalmaz. A nagyobb csomagban, 2490 forintos havidíjért pedig 5 digitális könyv választható a választott évfolyam oktatási kiadványai közül.

A Vodafone Alapítvány és a Mozaik Kiadó most azért fogott össze, hogy a digitális oktatási tananyagok azokba a térségekbe is eljuthassanak, ahol nehezebben megoldható a digitális oktatás és adott esetben az otthoni tanulás. Az együttműködés keretében a Vodafone Alapítvány Digitális Iskola Programjában résztvevő közel 45, jellemzően kistérségi, hátrányos helyzetű gyermekeket oktató iskola összesen 1400 tanára igényelhet ingyenes hozzáférést a Mozaik Kiadó könyveihez és oktatási szoftveréhez, a mozaBookhoz.

Az interaktív táblára és tanári számítógépre optimalizált mozaBook oktatási szoftver nagy előnye, hogy egyaránt alkalmazható tantermi és otthoni környezetben. Tantermi környezetben a tanár látványos, interaktív elemekkel és 3D-s jelenetekkel színesített prezentációkat mutathat be az interaktív táblán, míg távoktatás esetén otthonról is megtervezheti az órákat és meg is tudja tartani azokat a mozaBook segítségével. A rendszer digitális könyvei a nyomtatott oktatási kiadványok szöveges és képi anyagát interaktívan használható 3D-modellekkel, videókkal, feladatokkal és tematikus eszközökkel teszik érdekesebbé. A mozaBook-on túl a Vodafone Alapítvány és a Mozaik Kiadó 5 szabadon választható digitális könyvet is biztosít az tanároknak. A kedvezménnyel több, mint 13 000 rászoruló térségben élő diák tapasztalhatja meg a minőségi digitális oktatás kínálta lehetőségeket.

A Vodafone Alapítvány és a Mozaik Kiadó kedvezménye 6 hónapon át, egészen a 2020/2021-es tanév végéig vehető igénybe a Digitális Iskola Programban résztvevő tanárok számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...