- Hirdetés -

Szombaton nyerte meg a hetet az RTL Klub

|

Ismét egymillió feletti nézőszámot hozott az RTL Klubnak A mi kis falunk. Kellett is a jó eredmény, mert a hétköznapokon és vasárnap is nagyon szoros volt a verseny a TV2-vel. A Drága örökösök továbbra is sok nézőt vonz, viszont a Bátrak földje egyelőre nem egy sikertörténet. A TV2-nek bejött az Exatlon második évada is.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal, a TV2-é 0,2 százalékponttal csökkent. Így a két csatorna közötti differencia nem nagyon változott, az RTL Klub 13,4, a TV2 11,5 százalékos share-t produkált. Napi szinten ez az átlag a szombat este kivételével meglehetősen szoros versenyt takart. A TV2 a szerda és a péntek estét nyerte, a többi az RTL Klubé volt, ugyanakkor csütörtökön és vasárnap is csak nüanszokon múlt a vezető hely.

Pusztán a hétköznap estéket nézve gyakorlatilag egálban volt a két televízió: RTL Klub – 13,5%, TV2 – 13,3%). Amivel nagyot nyert az RTL Klub, az a szombat este volt, hiszen 18,2 százalékos share-t értek el, miközben a TV2 6,4 százalékot.

A TV2-nek jobban fekvő 18-59 éveseknél és főműsoridőben is az RTL Klub nyerte a hetet, bár a különbség itt már egy százalékpontot belül maradt: RTL Klub – 9,4%, TV2 – 8,6%.

Csatornacsoportok terén a TV2 Csoporté volt az elmúlt hét. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 csatornái 26,3 százalékos közönségarányt hoztak össze. Az RTL Magyarország televíziói pedig 25,6 százalékkal zárták az elmúlt hetet.

3. hét / 2. hét / 1. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,4% / 14% / 11,7%
TV2 – 11,5% / 11,7%/ 10,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (3. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 10,6% (11%)
Híradó – 20% (20,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,4% (17,6%)
Drága örökösök – 17,1% (17,6%)
Bátrak földje – 10,3% (11%)

TV2
Remények földje – 6,2% (6%)
Tények – 12,3% (14,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,6% (14,6%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12,6% (12%)
Exatlon Hungary – 15,1% (14,4%)

A Barátok közt délutáni adása az elmúlt héten nyerte a sávját. A főműsoridőben pedig erős – 17 százalék feletti – átlagos share-t hozott a Fókusz és a Drága örökösök is. A Bátrak földje a 10,3 százalékos eredményével viszont már elmaradt a csatornaátlagtól. Ráadásul a korábbi héthez képest kicsit csökkent a share-jük, valamint a nézőszámuk is. Egy héttel korábban a Bátrak földje átlagos nézőszáma 162 ezer volt, múlt héten 155 ezer.

A TV2-n szépen teljesít a Mintaapák. A 12,6 százalékos eredményük annak fényében pláne jónak számít, hogy milyen erős műsort ad velük szemben a fő konkurens. Az Exatlon 15,1 százalékos heti közönségaránya pedig az RTL Klubon is átlag felettinek számítana.

A legnézettebb műsorok terén bejött a papírforma, A mi kis falunkra voltak a legtöbben kíváncsiak a 18-49 éveseknél (463 ezer néző) és a teljes lakosságnál (1,04 millió néző) is. Mindkét célcsoportnál az RTL Híradó vasárnapi adása végzett a második helyen, a 18-49 éveseknél 309 ezres, a teljes lakosságnál 946 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél az Exatlon szerdai adása volt (255 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a vasárnap esti Tények (840 ezer néző) vezette a csatorna házi toplistáját.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_3het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_3hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...