- Hirdetés -

Szoros lett a nézettségi verseny

|

Az RTL Klub kis előnnyel nyerte az elmúlt hetet, a hétfőtől péntekig terjedő időszak a TV2-é volt. Műsorok terén a Keresztanyu és az Exatlon, valamint a két kereskedelmi csatorna esti hírműsorai végeztek az élen.

Múlt héten ismét kifejezetten szorossá vált a verseny az RTL Klub és a TV2 között. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub 12,2 százalékos, a TV2 11,9 százalékos közönségarányt ért el. Kicsivel nyert tehát az RTL Klub, de tényleg nem sokon múlt. Csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve még a TV2 vezetett egy kicsivel: 13,6 százalékkal az RTL Klub 13,4 százalékával szemben. A vasárnapot behúzta az RTL Klub, de az is holtverseny-közeli eredmény volt (RTL Klub: 9%, TV2: 8,7%). Igazából szombaton nyerte meg a hetet az RTL Klub, hiszen aznap este 3 százalékpontnyi előnyt hoztak össze (RTL Klub 10%, TV2: 7%).

Csoportszinten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország 25 százalékos, a TV2 Csoport 23,7 százalékos share-t produkált. A nemzetközi portfóliók versenyében továbbra is az AMC szállítja a legjobb eredményt, múlt héten a televízióik összességében 6,4 százalékos közönségarányt értek el. A ViacomCBS 5,7 százalékos, a Sony 4,6 százalékos share-rel zárta a hetet.

9. hét / 8. hét / 7. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,2% / 13% / 12%
TV2 – 11,9% / 11,5% / 11,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (9. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 6,8% (6,8%)
Híradó – 18,8% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,8% (14,9%)
Keresztanyu – 15,8% (17,5%)
A mi kis falunk – 13,6% (13%)

TV2
A bosszú csapdájában – 11,6% (12,5%)
Tények – 15,5% (14%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,5% (10,8%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14,1% (15,4%)

A Doktor Balaton első évada véget ért és emiatt a TV2 előbbre hozta az Exatlon kezdési idejét. Az átlagos nézőszámuk – a 18-49 éveseknél – egy kicsit még nőtt is a korábbi héthez viszonyítva: 198 ezerről 201 ezerre. A Keresztanyué kicsit csökkent, – 263 ezerről 246 ezerre – de ettől függetlenül továbbra is ez a két műsor az adott csatorna legerősebb tartalma. Az átlagos közönségarányuk is bőven meghaladta a csatornaátlagot.

Az RTL Klubon A mi kis falunk ismétlése után hétfőtől csütörtökig minden nap más műsort adtak. Ezek közül a csütörtöki Cápák között érte el a legmagasabb, 10,1 százalékos közönségarányt, majd az Életünk története (9,1%), Nagy szám (6,1%) és Házon kívül (5,6%) volt a sorrend. Egy héttel korábban a New Amsterdam sorozat ugyanebben a sávban 6,9 százalékos átlagot ért el, múlt héten pedig a kórházas sorozat egy szem pénteki epizódja 4,8 százalékot.

Szombat este az RTL Klubon futó A Tanár című sorozat 11,5 százalékos share-t produkált, amivel bőven nyerte az adott műsorsávot. Vasárnap az Apatigris 10,7 százalékot hozott össze, ami viszont már kevés volt a TV2-n ugyanekkor sugárzott Fukushima című filmmel szemben. Utóbbi share-je is 10,7 százalék volt, de a sorozattal közös idősávban a film ha kicsivel is, de erősebb volt.

A 18-49 éveseknél továbbra is a Keresztanyu vezeti a műsoros toplistát. A legnézettebb, keddi epizód 281 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál is egy RTL-es műsor bizonyult a legnézettebbnek, méghozzá a csütörtök esti RTL Híradó, ami 858 ezres nézettséget produkált.

A TV2 legnézettebb műsora a kereskedelmi célcsoportnál ismét az Exatlon volt, annak is a hétfői adása, ami 220 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Szintén megszokott, hogy a teljes lakosságnál a Tények éri el a TV2 műsorai közül a legjobb heti nézőszámot. Az elmúlt hét sem volt ez alól kivétel, a hírműsor csütörtöki adása 801 ezer nézőt érdekelt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_9het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_9hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...