- Hirdetés -

Szoros versenyben nyert az X-Faktor

|

Múlt héten is az RTL Klub tehetségkutatója volt a legnézettebb műsor, de a teljes lakosság körében nagyon közel járt hozzájuk a TV2-s Sztárban sztár leszek. A 18-49 éveseknél viszont továbbra is hatalmas az X-Faktor előnye.

Az elmúlt héten egészen hasonlóan alakult a nézettségi verseny az egy héttel korábbihoz. Az RTL Klub heti közönségaránya – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – 17-ről 17,3 százalékra nőtt, a TV2-é 9,8-ról 9,7 százalékra csökkent. Hétfőtől szombatig az RTL Klub, vasárnap este a TV2 produkált jobb közönségarányt.

Szombaton ez azt jelentette, hogy az RTL Klub 26,8 százalékos, a TV2 pedig 4,8 százalékos share-t hozott össze. Vasárnap a TV2 17,5 százalékos közönségaránnyal nyerte az estét, az RTL Klub 11,7 százalékot ért el.

A TV2 fő csapásirányának számító 18-59 éveseknél és teljes napon szintén az RTL Klub végzett az élen, de azért kisebb előnnyel. Ennél a célcsoportnál az RTL Klub heti share-je 10,7 százalékot, a TV2-é 7,8 százalékot tett ki.

A csatornacsoportok terén sem történt nagy átrendeződés, az RTL Magyarország csatornái 30,9 százalékos, a TV2 Csoport televíziói 23,4 százalékos közönségaránnyal zárták a hetet a 18-49 éveseknél és főműsoridőben.

47. hét / 46. hét/ 45. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,3% / 17% / 19,9%
TV2 – 9,7% / 9,8% / 9,6%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (47. hét, a 18-49 évesek körében, zárójelben a korábbi hét eredményei)

RTL Klub
Barátok közt – 9,4% (10%)
Híradó – 17,7% (19%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,5% (15,3%)
A Konyhafőnök VIP – 18,5% (18,1%)
Barátok közt ismétlés – 7,8% (6,8%)

TV2
Anya – 10% (8,7%)
Tények – 14,1% (13,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,5% (12,8%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 11,7% (11%)
Nyomd a gombot, tesó – 7,4% (8,7%)
Újratervezés – 6,9% (8,8%)

Az RTL Klub hétköznap esti műsorai közül nagyon erős a Konyhafőnök VIP. A 18,5 százalékos heti átlaguk még az RTL Klub nagyra nőtt csatornaátlagát is lazán megugorta. A Barátok közt napi premieradása továbbra is öldöklő csatát vív a TV2-n futó Anya című török sorozattal. Ráadásul az Anya három nap is nyerte a sávját a 18-49 éveseknél, a teljes lakosságnál pedig minden nap jobban szerepelt a magyar szappanoperánál.

A Fókusz megérzi azt, hogy a Tények Pluszt átlóg a műsoridejükbe. Így bár a Fókusz 15,5 százalékos heti átlaga messze nem rossz eredmény, de nem éri el a főműsoridős csatornaátlagot. Még akkor sem, ha a hétköznap esti – 16,5 százalékos – átlaggal számolunk.

Az emlegetett Tények Plusz 13,5 százalékos heti átlaga kapcsán meg kell említeni, hogy ezt a szombati adás 5,4 százalékos share-je húzta le. Pusztán a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve a Tények Plusz 15,1 százalékos heti közönségarányt ért el.

A TV2 hétköznap esti műsorai közül a Mintaapák a heti és a hétköznap esti (9 százalékos) csatornaátlagot is túlteljesíti. A Nyomd a gombot, tesó és az Újratervezés terén viszont már nem ilyen jó a helyzet. Mindkét produkció a heti átlag alatt szerepelt, ráadásul a korábbi héthez viszonyítva rontottak is.

A hét legnézettebb műsora cím az X-Faktoré. A 18-49 éveseknél lazán nyertek, hiszen a 451 ezres nézőszámuk közelébe sem ért senki. Ehhez legközelebb a TV2-n futó Sztárban sztár leszek járt, 315 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál ennél jóval szorosabb versenyben nyert az X-Faktor, az 1,06 milliós nézőszámuktól csak 9598 nézővel maradt el a vasárnapi Sztárban sztár leszek, ami a gyakorlatban fej fej melletti eredmény.

Az RTL Klub és a TV2 produkciói mellett múlt héten egy M4 Sport közvetítés is bejutott a műsoros Top 10-be. Ez a keddi Wales – Magyarország mérkőzés volt. A meccs a 18-49 évesek körében 206 ezer nézőt vonzott, elég magas, 15,6 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál pedig 493 ezer néző volt kíváncsi a mérkőzésre, ami 13,9 százalékos share-t jelentett a sportcsatornának.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_47het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_47hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...