- Hirdetés -

Szorosabbá vált a nézettségi verseny

|

A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a hét legnézettebb műsorának. Jól kezdett a Konyhafőnök VIP, de az évad végére erősödni tudott a Ninja Warrior is.

Két szinte teljesen egyforma hét után az elmúlt hét nap végre hozott némi mozgást a nézettségi versenyben. Az RTL Klub közönségaránya 2,8 százalékponttal csökkent, a TV2-é 3,6 százalékponttal nőtt. Így előbbi 16,8 százalékos, utóbbi 14,2 százalékos közönségaránnyal zárta az elmúlt hetet. Hétfőről szombatig az RTL Klub nyerte az estéket, bár ezen belül a péntek inkább döntetlent hozott (RTL Klub: 15,1%, TV2: 15%). Szombaton egész jelentős előnnyel nyert az RTL Klub, hiszen 25,2 százalékos share-t hoztak össze a TV2 11 százalékával szemben. A vasárnap este a TV2-é volt 25,3 százalékos közönségaránnyal, az RTL Klub pedig 8,1 százalékot hozott.

Csatornacsoportok terén a korábbi két hétnél kisebb különbséggel, de ismét nyert az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél és főműsoridőben: 27,5 százalékot értek el, a TV2 Csoport pedig 25,2 százalékot. A nemzetközi csatornaportfóliók közül az AMC televíziói szerepeltek a legjobban, kereken 6 százalékos share-rel, majd a ViacomCBS következett 4,6 százalékos és az Antenna Group 4,5 százalékos közönségaránnyal.

46. hét / 45. hét / 44. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,8% / 19,6% / 20%
TV2 – 14,2% / 10,6% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (46. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,9% (4,5%)
Híradó – 16,5% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15% (15,6%)
A Konyhafőnök VIP – 17,9% (korábbi héten a Keresztanyu: 16,6%, a Nyerő Páros: 21,5%)

TV2
Remények földje – 11,7% (12,9%)
Tények – 14% (14,4%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,2% (9,7%) – hétfőtől vasárnapig
Ninja Warrior – 13,7% (10,7%)
Kapd el, ha tudsz – 6,2% (5,2%)

Az RTL Klubon a Konyhafőnök VIP annyira erős, stabilan 20 százalék fölötti eredményt nem hozott, mint a Nyerő Páros, de azért 17,9 százalékos első heti átlaguk is kifejezetten jónak számít. A TV2-n a Ninja Warrior egész megemberelte magát az utolsó hetében. Az átlagos közönségarány tekintetében három százalékpontot erősödtek, az átlagos nézőszámuk pedig 144 ezerről 191 ezerre nőtt. A pénteki adás már egálban volt a Konyhafőnökkel.

Ahogy az várható volt, a szombat estét lazán nyerte az X-Faktor idei első élőadása, a műsor 29,8 százalékos közönségaránnyal futott. A TV2-n a Dancing with the Stars fináléja 12,5 százalékot ért el. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-n a Sztárban sztár leszek 27,5 százalékot hozott, amivel nagy fölénnyel nyerte a műsorsávját.

A 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora 436 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár leszek végzett az élen 1,17 milliós nézettséggel. A két toplista második helyein ugyanezeket a műsorokat láthatjuk. Azaz a 18-49 éveseknél a Sztárban sztár leszeket, ami 417 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál pedig az X-Faktor volt a második 853 ezres nézettséggel.

Az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése éppen lemaradt mindkét toplistáról. A verseny a 18-49 évesek köréből 157 ezer, a teljes lakosságból 402 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_46het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_46hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...