- Hirdetés -

Szorosabbá vált a nézettségi verseny

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a hét legnézettebb műsorának. Jól kezdett a Konyhafőnök VIP, de az évad végére erősödni tudott a Ninja Warrior is.

Két szinte teljesen egyforma hét után az elmúlt hét nap végre hozott némi mozgást a nézettségi versenyben. Az RTL Klub közönségaránya 2,8 százalékponttal csökkent, a TV2-é 3,6 százalékponttal nőtt. Így előbbi 16,8 százalékos, utóbbi 14,2 százalékos közönségaránnyal zárta az elmúlt hetet. Hétfőről szombatig az RTL Klub nyerte az estéket, bár ezen belül a péntek inkább döntetlent hozott (RTL Klub: 15,1%, TV2: 15%). Szombaton egész jelentős előnnyel nyert az RTL Klub, hiszen 25,2 százalékos share-t hoztak össze a TV2 11 százalékával szemben. A vasárnap este a TV2-é volt 25,3 százalékos közönségaránnyal, az RTL Klub pedig 8,1 százalékot hozott.

Csatornacsoportok terén a korábbi két hétnél kisebb különbséggel, de ismét nyert az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél és főműsoridőben: 27,5 százalékot értek el, a TV2 Csoport pedig 25,2 százalékot. A nemzetközi csatornaportfóliók közül az AMC televíziói szerepeltek a legjobban, kereken 6 százalékos share-rel, majd a ViacomCBS következett 4,6 százalékos és az Antenna Group 4,5 százalékos közönségaránnyal.

46. hét / 45. hét / 44. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,8% / 19,6% / 20%
TV2 – 14,2% / 10,6% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (46. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,9% (4,5%)
Híradó – 16,5% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15% (15,6%)
A Konyhafőnök VIP – 17,9% (korábbi héten a Keresztanyu: 16,6%, a Nyerő Páros: 21,5%)

TV2
Remények földje – 11,7% (12,9%)
Tények – 14% (14,4%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,2% (9,7%) – hétfőtől vasárnapig
Ninja Warrior – 13,7% (10,7%)
Kapd el, ha tudsz – 6,2% (5,2%)

Az RTL Klubon a Konyhafőnök VIP annyira erős, stabilan 20 százalék fölötti eredményt nem hozott, mint a Nyerő Páros, de azért 17,9 százalékos első heti átlaguk is kifejezetten jónak számít. A TV2-n a Ninja Warrior egész megemberelte magát az utolsó hetében. Az átlagos közönségarány tekintetében három százalékpontot erősödtek, az átlagos nézőszámuk pedig 144 ezerről 191 ezerre nőtt. A pénteki adás már egálban volt a Konyhafőnökkel.

Ahogy az várható volt, a szombat estét lazán nyerte az X-Faktor idei első élőadása, a műsor 29,8 százalékos közönségaránnyal futott. A TV2-n a Dancing with the Stars fináléja 12,5 százalékot ért el. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-n a Sztárban sztár leszek 27,5 százalékot hozott, amivel nagy fölénnyel nyerte a műsorsávját.

A 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora 436 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár leszek végzett az élen 1,17 milliós nézettséggel. A két toplista második helyein ugyanezeket a műsorokat láthatjuk. Azaz a 18-49 éveseknél a Sztárban sztár leszeket, ami 417 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál pedig az X-Faktor volt a második 853 ezres nézettséggel.

Az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése éppen lemaradt mindkét toplistáról. A verseny a 18-49 évesek köréből 157 ezer, a teljes lakosságból 402 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_46het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_46hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA