- Hirdetés -

Szponzorok révén volt ingyenes a Gyerek Sziget

|

Idén 18. alkalommal rendezi meg a legnagyobb hazai fesztiválokat rendező Sziget Zrt. a Gyerek Sziget rendezvénysorozatot a Hajógyári-szigeten. A Generali Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és programkínálatát, annak műfaját tekintve a legösszetettebb családi eseménysorozata, aminek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető, hiszen a kezdetektől fogva ingyenes.

A  rendezvény népszerűsége folyamatosan nő, immár egy-egy hétvégén több mint 30 ezer látogatót vonz. „Már a kezdetektől fogva a minőséget, műfaji sokszínűséget tartottuk szem előtt a programok szervezésénél” – meséli Vidó Andrea projektvezető.

„Ahogy a többi fesztivál esetében is, arra törekszünk, hogy az adott műfaj – zene, színház,  bábszínház, képzőművészeti alkotás – legnívósabb képviselőit hozzuk el a látogatóinknak. A neveléssel, oktatással, fejlesztéssel foglalkozó szakmai szervezetek, egyesületek esetében is olyanok mutatják meg magukat, akik minden szempontból kiemelkedőek a maguk szakterületén” – teszi hozzá.

„A szponzorok – jelenlétükkel, aktivitásaikkal – szervesen beleilleszkednek abba a koncepcióba, amit évek óta képviselünk, azaz a látogatóinkat minden tekintetben –egészségüket, a környezetüket és életmódjukat tudatosan szemlélő és alakító felnőttekké segítsük cseperedni, a szülőket pedig bevonjuk, aktív részeseivé tegyük ennek a szemléletformálásnak. A Gyerek Sziget ismert márka lett az elmúlt években, a célcsoportunk számára kihagyhatatlan programmá vált és nagyon erős a márkahűsége a rendezvénynek, ahol a régi és új szponzoraink is örömmel vesznek részt” – magyarázza Pintér Nóra, szponzorációs vezető  a Gyerek Sziget népszerűségét.

Generali a gyermekekért – Gyerek Sziget
Aki hosszú távon felelősen gondolkodik, annak be kell fektetnie a jövőbe és a környezetébe is. Ezért támogatja a Generali a Biztonságért Alapítvány a Gyerek Szigetet már 2014 óta. Az  Alapítvány egész évben képez fiatalokat, támogat gyermekprogramokat  és élményt nyújt 12 gyermekotthonnak.

A családjuktól kényszerűen távol élő gyermekek meghívása a Gyerek Szigetre kiemelten fontos számukra. A Gyerek Sziget minden hétvégéjén más-más partnerotthonukból látnak  vendégül gyerekcsoportokat, akiknek a fővárosi utazás és a rengeteg színes program hatalmas élményt nyújt, egyszerre vehetnek részt koncerteken, kreatív és sportfoglalkozásokon, kipróbálhatják magukat akadálypályákon, rekesztorony építésben és tanulhatnak a környezetvédelemről.

A baleset-megelőzés és közlekedésbiztonság érdekében az alapítvány a gyermekek tudatos nevelésére is nagy hangsúly fektet. A Bringaszigeten  a Bringás Brigantik csapata várja a látogatókat,  a z egészségmegőrzés jegyében pedig a szülőknek is kínálnak  programot, míg csemetéik szórakoznak:  a csontsűrűség és érszűkület vizsgálattal várjuk a résztvevőket, ezzel is felhívják a figyelmet e megelőzés és szűrések fontosságára.

A Gyerek Szigeten a sport mindig is kiemelt szerepet kapott. A Decathlon a  Gyerek Sziget minden hétvégéjén sportos programokkal várja  a kicsiket és a nagyobbakat is. Tematikusan osztják fel a programjaikat, így minden hétvégén különböző sportok kerültek fókuszba: ütős sportok, csapatsportok és a gördülő sportok. Ezen sportok bemutatásán keresztül is igyekeznek küldetésüket betölteni: elérhetővé tenni a sportot és a sportolás örömét a lehető legtöbb ember számára. Kiemelten fontos, hogy ezt már kiskorban kialakuljon kötődésük a sportolás és így ez egészséges életmód felé, mert ezek az első lépések azon az úton, melynek végén egy fitt, boldog nemzet él Magyarországon is.

A Renault Hungária – az esemény kizárólagos autóipari szponzoraként – azt a célt tűzte ki maga elé, hogy mind a kicsiknek, mind a nagyoknak megmutassa a modern családi közlekedési lehetőségeket, kiemelt hangsúlyt fektetve a biztonságra.

Az „Álmaink Autója” standon a gyerekeket minden hétvégén kézműves foglalkozásokkal várjuk, ahol kisautókat, KRESZ-táblákat készíthetnek egyszerű háztartási eszközökből kiindulva: itt tényleg szabadjára engedhetik kreativitásukat! Természetesen a szülőket sem hagyjuk unatkozni, hiszen míg a kicsik alkotnak, a felnőtteknek bemutatjuk a Renault és Dacia családi autók új generációját, a hangsúly a kényelmen és a technológiai újdonságokon van.

Emellett szerencsekerékkel, instant nyereményjátékokkal és a gyerekek számára is élvezetes dodzsem-tesztvezetéssel várják az érdeklődőket.

A Gyerek Sziget egyik kedvence a  Aquabár Jana frissítő konténer, ahonnan hűtve első kézből megvásárolhatják a résztvevők a Jana termékeket. Itt kaphatóak a Jana vitamin és ízesített vizek egyaránt. Az idei szlogen a „Jana mélysége mindenek feletti” – erre utal az Aquabár külső megjelenése is, mely a mélységre,  tengerre utal. Emellett van egy Jana Baba játszóház, ahol akár a legkisebbek is játszhatnak animátorok segítségével. Ennek a kitelepülésnek a középpontjában a Jana Baby termékcsalád áll. A termékről érdemes tudni, hogy különleges eljárási technikával, légmentes palackozással készül, ezért forralás nélkül, közvetlenül adható babáknak.

Számos olyan program van a rendezvényen, amely a fenntartható fejlődéssel, környezetvédelemmel kapcsolatos szemléletváltást segíti elő, népszerűsíti azokat, emellett pedig megismerteti a gyerekekkel az állat-és növényvilágunkat.

Ilyen például a Vadonleső program, amely interaktív természetismereti játékával tanítja meg a gyerkőcöknek, mit érdemes tudniuk a vadon élő védett állatok és növények megőrzéséről, de az év emlőséről, a titokzatos hiúzról is sok érdekesség kiderül. A Gyerek Paradicsom az NKM támogatásával helyszínen a Vadonlesőn túl a Magtól magig programon tanulhatnak még a kicsik a környezetükről, arról, hogy miért is jó, ha ilyen sokféle növény van, és miért kell megőriznünk őket. A rengeteg tudás mellett pedig a Vakáció játékgyárból saját maguk által készített kincseket is hazavihetnek: gyurmasütit gyúrhatnak, játékká változtathatják a tojástartót, a WC gurigát, sőt a krumplit is.

Az egészséges életmód a sportprogramok mellett a helyes táplálkozás népszerűsítésével is megjelenik a programok között. Az Európai Friss Kalandok program keretében megrendezésre kerülő Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe játékosan hozza közelebb a gyerekekhez a zöldségek és gyümölcsök szeretetét, a program mesevilága, Vegapolis és két hőse, Frutti és Veggi segítségével.

A mégy hétvégén a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepére kilátogatók olyan interaktív és játékos programokkal találkozhatnak az Európai Friss Kalandok standjánál, amelyek a gyermekek érzékszerveit (látás, szaglás, tapintás, hallás) igyekeznek bevonni a zöldségek és gyümölcsök megismerésének folyamatába.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...