- Hirdetés -

Szponzorok révén volt ingyenes a Gyerek Sziget

|

- Hirdetés -

Idén 18. alkalommal rendezi meg a legnagyobb hazai fesztiválokat rendező Sziget Zrt. a Gyerek Sziget rendezvénysorozatot a Hajógyári-szigeten. A Generali Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és programkínálatát, annak műfaját tekintve a legösszetettebb családi eseménysorozata, aminek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető, hiszen a kezdetektől fogva ingyenes.

A  rendezvény népszerűsége folyamatosan nő, immár egy-egy hétvégén több mint 30 ezer látogatót vonz. „Már a kezdetektől fogva a minőséget, műfaji sokszínűséget tartottuk szem előtt a programok szervezésénél” – meséli Vidó Andrea projektvezető.

„Ahogy a többi fesztivál esetében is, arra törekszünk, hogy az adott műfaj – zene, színház,  bábszínház, képzőművészeti alkotás – legnívósabb képviselőit hozzuk el a látogatóinknak. A neveléssel, oktatással, fejlesztéssel foglalkozó szakmai szervezetek, egyesületek esetében is olyanok mutatják meg magukat, akik minden szempontból kiemelkedőek a maguk szakterületén” – teszi hozzá.

„A szponzorok – jelenlétükkel, aktivitásaikkal – szervesen beleilleszkednek abba a koncepcióba, amit évek óta képviselünk, azaz a látogatóinkat minden tekintetben –egészségüket, a környezetüket és életmódjukat tudatosan szemlélő és alakító felnőttekké segítsük cseperedni, a szülőket pedig bevonjuk, aktív részeseivé tegyük ennek a szemléletformálásnak. A Gyerek Sziget ismert márka lett az elmúlt években, a célcsoportunk számára kihagyhatatlan programmá vált és nagyon erős a márkahűsége a rendezvénynek, ahol a régi és új szponzoraink is örömmel vesznek részt” – magyarázza Pintér Nóra, szponzorációs vezető  a Gyerek Sziget népszerűségét.

Generali a gyermekekért – Gyerek Sziget
Aki hosszú távon felelősen gondolkodik, annak be kell fektetnie a jövőbe és a környezetébe is. Ezért támogatja a Generali a Biztonságért Alapítvány a Gyerek Szigetet már 2014 óta. Az  Alapítvány egész évben képez fiatalokat, támogat gyermekprogramokat  és élményt nyújt 12 gyermekotthonnak.

A családjuktól kényszerűen távol élő gyermekek meghívása a Gyerek Szigetre kiemelten fontos számukra. A Gyerek Sziget minden hétvégéjén más-más partnerotthonukból látnak  vendégül gyerekcsoportokat, akiknek a fővárosi utazás és a rengeteg színes program hatalmas élményt nyújt, egyszerre vehetnek részt koncerteken, kreatív és sportfoglalkozásokon, kipróbálhatják magukat akadálypályákon, rekesztorony építésben és tanulhatnak a környezetvédelemről.

A baleset-megelőzés és közlekedésbiztonság érdekében az alapítvány a gyermekek tudatos nevelésére is nagy hangsúly fektet. A Bringaszigeten  a Bringás Brigantik csapata várja a látogatókat,  a z egészségmegőrzés jegyében pedig a szülőknek is kínálnak  programot, míg csemetéik szórakoznak:  a csontsűrűség és érszűkület vizsgálattal várjuk a résztvevőket, ezzel is felhívják a figyelmet e megelőzés és szűrések fontosságára.

A Gyerek Szigeten a sport mindig is kiemelt szerepet kapott. A Decathlon a  Gyerek Sziget minden hétvégéjén sportos programokkal várja  a kicsiket és a nagyobbakat is. Tematikusan osztják fel a programjaikat, így minden hétvégén különböző sportok kerültek fókuszba: ütős sportok, csapatsportok és a gördülő sportok. Ezen sportok bemutatásán keresztül is igyekeznek küldetésüket betölteni: elérhetővé tenni a sportot és a sportolás örömét a lehető legtöbb ember számára. Kiemelten fontos, hogy ezt már kiskorban kialakuljon kötődésük a sportolás és így ez egészséges életmód felé, mert ezek az első lépések azon az úton, melynek végén egy fitt, boldog nemzet él Magyarországon is.

A Renault Hungária – az esemény kizárólagos autóipari szponzoraként – azt a célt tűzte ki maga elé, hogy mind a kicsiknek, mind a nagyoknak megmutassa a modern családi közlekedési lehetőségeket, kiemelt hangsúlyt fektetve a biztonságra.

Az „Álmaink Autója” standon a gyerekeket minden hétvégén kézműves foglalkozásokkal várjuk, ahol kisautókat, KRESZ-táblákat készíthetnek egyszerű háztartási eszközökből kiindulva: itt tényleg szabadjára engedhetik kreativitásukat! Természetesen a szülőket sem hagyjuk unatkozni, hiszen míg a kicsik alkotnak, a felnőtteknek bemutatjuk a Renault és Dacia családi autók új generációját, a hangsúly a kényelmen és a technológiai újdonságokon van.

Emellett szerencsekerékkel, instant nyereményjátékokkal és a gyerekek számára is élvezetes dodzsem-tesztvezetéssel várják az érdeklődőket.

A Gyerek Sziget egyik kedvence a  Aquabár Jana frissítő konténer, ahonnan hűtve első kézből megvásárolhatják a résztvevők a Jana termékeket. Itt kaphatóak a Jana vitamin és ízesített vizek egyaránt. Az idei szlogen a „Jana mélysége mindenek feletti” – erre utal az Aquabár külső megjelenése is, mely a mélységre,  tengerre utal. Emellett van egy Jana Baba játszóház, ahol akár a legkisebbek is játszhatnak animátorok segítségével. Ennek a kitelepülésnek a középpontjában a Jana Baby termékcsalád áll. A termékről érdemes tudni, hogy különleges eljárási technikával, légmentes palackozással készül, ezért forralás nélkül, közvetlenül adható babáknak.

Számos olyan program van a rendezvényen, amely a fenntartható fejlődéssel, környezetvédelemmel kapcsolatos szemléletváltást segíti elő, népszerűsíti azokat, emellett pedig megismerteti a gyerekekkel az állat-és növényvilágunkat.

Ilyen például a Vadonleső program, amely interaktív természetismereti játékával tanítja meg a gyerkőcöknek, mit érdemes tudniuk a vadon élő védett állatok és növények megőrzéséről, de az év emlőséről, a titokzatos hiúzról is sok érdekesség kiderül. A Gyerek Paradicsom az NKM támogatásával helyszínen a Vadonlesőn túl a Magtól magig programon tanulhatnak még a kicsik a környezetükről, arról, hogy miért is jó, ha ilyen sokféle növény van, és miért kell megőriznünk őket. A rengeteg tudás mellett pedig a Vakáció játékgyárból saját maguk által készített kincseket is hazavihetnek: gyurmasütit gyúrhatnak, játékká változtathatják a tojástartót, a WC gurigát, sőt a krumplit is.

Az egészséges életmód a sportprogramok mellett a helyes táplálkozás népszerűsítésével is megjelenik a programok között. Az Európai Friss Kalandok program keretében megrendezésre kerülő Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe játékosan hozza közelebb a gyerekekhez a zöldségek és gyümölcsök szeretetét, a program mesevilága, Vegapolis és két hőse, Frutti és Veggi segítségével.

A mégy hétvégén a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepére kilátogatók olyan interaktív és játékos programokkal találkozhatnak az Európai Friss Kalandok standjánál, amelyek a gyermekek érzékszerveit (látás, szaglás, tapintás, hallás) igyekeznek bevonni a zöldségek és gyümölcsök megismerésének folyamatába.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb szélerőműparkot fejleszt a TotalEnergies

A TotalEnergies megkezdte a Qair által üzemeltetett Eolmed projekt építését, amelyben a vállalat 20 százalékos részesedéssel rendelkezik. Ez a 30 MW-os projekt Gruissan és Port la Nouvelle partjaitól több, mint 18 km-re található. A...

Különleges dartsközvetítésre készül a Sport TV

Nagy fába vágja a fejszéjét a Sport TV és az Antenna Hungária kedd este a Hungarian Darts Show-n az MVM Arenában, hiszen olyan sportközvetítést láthat majd a közönség, amelyet magyar stáb még nem készített...

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
tőzsde

Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal

Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...

Magyar közösségi piactér indul

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...

Így változtak online vásárlási szokásaink

Az online vásárolható szolgáltatások terén megváltoztak a szokásaink az elmúlt két évben: óvatosabban döntünk, átalakult a keresett szolgáltatások köre, miközben a döntés ideje egyre inkább az utolsó pillanatra tolódik, így előtérbe kerültek a last...

Egyre többet kérnek a munkavállalók

2020 óta évről évre 12 százalékot emelkedtek átlagosan a munkavállalói nettó bérigények Magyarországon. Ezzel párhuzamosan a cégek többsége is dolgozik a bérfejlesztéseiken a munkavállalóik megtartása érdekében, lekövetve az inflációt – derül ki a Profession.hu...

Közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma

A 2021 és 2027 közötti időszakban közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma a Digital TV Research friss előrejelzése szerint. A vizsgált időszak végére a Disney+ megelőzi a Netflixet. A prognózis szerint 2027-re 1,69...

Hosszú szünet után visszatér a Főzdefeszt

Még 2011-ben, a Mikszáth téren rendezték meg az első Főzdefesztet, az esemény is szerepet játszott abban, hogy beindult itthon a kézműves sörök forradalma. Hat év szünet után idén visszatér a rendezvény, június közepén a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Színesednének a hazai települések

Elindult a szavazás a Let’s Colour Településszépítő Egyesület 2022-es pályázatára. Idén két kategóriában összesen negyvennyolc közösség indul a szürke falfelületek megújításáért. A pályázaton a korábbi évekhez hasonlóan összesen 800 négyzetméter beltéri vagy kültéri falfelület...

Újabb szélerőműparkot fejleszt a TotalEnergies

A TotalEnergies megkezdte a Qair által üzemeltetett Eolmed projekt építését, amelyben a vállalat 20 százalékos részesedéssel rendelkezik. Ez a 30 MW-os projekt Gruissan és Port la Nouvelle partjaitól több, mint 18 km-re található. A...

Különleges dartsközvetítésre készül a Sport TV

Nagy fába vágja a fejszéjét a Sport TV és az Antenna Hungária kedd este a Hungarian Darts Show-n az MVM Arenában, hiszen olyan sportközvetítést láthat majd a közönség, amelyet magyar stáb még nem készített...

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

Ökotudatos sorsjegyekkel rukkolt elő a Szerencsjáték Zrt.

Új, 100 százalékban újrahasznosított papír alapanyagból gyártott, környezetbarát sorsjegyeket vezetett be a Szerencsejáték Zrt., amelyre Magyarországon eddig még nem volt példa. Az Ökokaland sorsjegypár főnyereménye 50, illetve 75 millió forint.A Szerencsejáték Zrt. stratégiai céljaival...

Izgalmas ötletekkel tennék fenntarthatóbbá a jövőt a fiatalok

A program utolsó fázisára készülnek a Samsung x EdisonKids Megoldások a holnapért kihívás résztvevői, a zsűri tagjai szerint pedig idén is ígéretes ötleteket hoztak magukkal a fiatalok. Több mint 300 diák és tanár vett...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....