- Hirdetés -

Sztárokkal üzenhetünk szeretteinknek

|

- Hirdetés -

Egy nem mindennapi, kreatív akció indult el hazánkban is: személyre szabott videóüzenetet rendelhetünk ismert magyar művészektől szeretteinknek, ezzel felejthetetlen pillanatokat nyújtva bármilyen alkalomra. Kedvenc hírességeink egy rövid online üzenetben tolmácsolhatják párunknak, családtagjainknak, barátainknak a születésnapi köszöntést, esküvőről vagy gyermekszületésről szóló gratulációt, vizsga előtti biztatást, egy nagy örömhír bejelentését. Ez a lehetőség többféle szempontból is remek megoldás az adományozásra: ezzel segíthetünk a bajba jutott művészeknek, a sztár által kiválasztott szervezetet is támogathatjuk, és nem utolsó sorban az ünnepeltet is meglephetjük a kedves ajándékkal.

A sztaruzenet.hu oldalon a magyar közélet színes palettája várja az ajándékozni kívánókat. Digitális ajándékként kiváló meglepetés a szeretteinknek, biztosan szem nem marad szárazon az öröm és meghatottság következményeként. A lényeg az, hogy a megrendelő pontosan megírja, mit szeretne, ha pedig a sztár vállalja a felkérést, a weboldalon keresztül zökkenőmentesen lezajlik a művelet. A körülbelül egy perces, teljesen személyre szabott videók árai különböznek, van, aki több videót készít olcsóbban, míg mások inkább csak ritkábban teljesítenek egy-egy kérést, azokat drágábban. Partnereik sora folyamatosan bővül a következő kategóriákban: zenészek, rádiósok, humoristák, tévések, sportolók, színészek, youtuberek, bloggerek, gamerek, modellek, szakácsok, bűvészek, üzletemberek, írók, DJ-k, táncművészek.

Videóban üzen többek között Csonka András, Tihanyi Tóth Csaba, Gazdag Tibor, Szerednyey Béla, Kollányi Zsuzsi, Fenyvesi Zoli, Balázs Andi, Nagy Sándor, Várkonyi András, Heincz Gábor Biga, Dér Heni illetve Sipos Péter, és a lista napról napra bővül. Az ötlet nemcsak amiatt fontos, mert örömet nyújthatunk másoknak, hanem esetenként bajba jutott művésznek is segít. Többük – a nehéz helyzet ellenére – bevételeinek egy részét felajánlotta a Ments Életet Közhasznú Alapítvány részére.

Tihanyi Tóth Csaba nagyon jó megoldásnak tartja ezt a kezdeményezést, hiszen az oldal segítségével profi módon kiválaszthatja az ajándékozó a párja, barátja vagy családtagja kedvencét, és segítségével meglepheti.

“Azért is álltam az ötlet mellé, mert így az ajándékozáson túl van lehetőség még arra is, hogy támogassam a beteg gyermekeket. A tiszteletdíjak 50%-át ugyanis a Ments Életet Közhasznú Alapítvány javára ajánlom fel. Ami sok pénz a mai világban, de így akkor nem érzem azt, hogy drágán adom az üzenetemet. A megrendelő is láthatja, ő is részese annak, hogy az adott művész támogat egy bizonyos szervezetet. Vannak jó néhányan az oldalon, akik jótékonykodnak” – kezdte a Barátok közt közkedvelt szereplője, aki szerint az a megfelelő, ha valaki ezt a videót profi körülmények között készíti el, persze elég egy telefonnal, de adja meg a módját. “Nagy segítség, ha tudunk néhány információt az ünnepeltről, a címzettről, és ezt szép keretbe tesszük, akár zenét teszünk alá. Ha megfelelő formát adunk ennek a kis videós üzenetnek, ha kitaláljuk a koncepciót, akkor érezni, hogy személyre szabottan megrendeztük a kis bejátszást, amivel nagy örömet okozhatunk. Szerintem nagyon jó alkalom ilyen módon átadni a jókívánságokat, viszont nekünk művészeknek is egy lehetőség, főleg most ebben az élethelyzetben, hiszen sokunknak nincs vagy kevés a bevételi forrása. Egy színész vagy énekes az életének egy részét adja magából, vagy képileg vagy a hangját vagy a kettőt együtt közösen, ebből él, mint ahogy a színjátszásért és a szinkronizálásért is fizetnek. Ez egy új megoldás a jövedelmünk miatt, hiszen elmondható, hogy egy éve nincs fellépésünk, miközben az életem komoly részét ez tette ki. Nagyon örülök, hogy van egy ilyen alternatíva, amivel ráadásul még támogatni is tudom a beteg gyermekeket. A jótékonyság ugyanis fontos része az életemnek, főként a gyerekeknek segítek. Így szocializálódtam a Barátok közt által, hiszen 23 éve játszom az egyik főszerepet, és a sorozat segítségével rengeteg adományt vittünk több árvaháznak. Sok esetben az év egy napján karácsony előtt az volt a meglepetésünk, hogy megjelentünk, és vittünk nekik ajándékokat, ruhákat, játékokat, amikor minden alkalommal kicsordult a könnyünk. Arra biztatom az embereket, segítsenek, ahol tudnak!”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA