- Hirdetés -

Szuper oddsok a Tippmixprón (x)

|

A Tippmixpro egy rendkívül összetett üzleti és informatikai fejlesztési folyamat eredményeként jött létre és indult el 2013. május 21-én. Ugyan a Szerencsejáték Zrt.-nél korábban is volt lehetőség interneten fogadni, mégis a Tippmixpro elindulása mérföldkőnek tekinthető, hiszen az oldallal létrejött hazánk egyetlen legális sportfogadási portálja. (x)

A nemzeti lottótársaság szervezetén belül a sportfogadások folyamatos szervezését, a pénzügyi és fogadási kockázatkezelést és a tartalommenedzsmentet az Odds Központ látja el. Ez a szervezeti egység a felelős a Tippmix és a Tippmixpro ajánlatok folyamatos fejlesztéséért úgy, mint az új fogadási lehetőségek és módok, valamint a játszási lehetőségek felkutatásáért és megvalósításáért.

A globális szereplők alig találkoznak szabályozói korlátokkal, jelentős adóelőnyük van, óriási a szolgáltatási területük, és fejlesztési lehetőségeik is nagyobbak. A felzárkózás kizárólag úgy érhető el, ha a játékosélményt minél magasabb szintre emeljük, a nyereményszorzókat közelítjük, és figyelembe vesszük a folyamatosan változó igényeket. Ilyen például, hogy a Tippmixpro mobilra optimalizált felület legyen, illetve az élő kínálatot is növeljük. Ehhez rengeteg fejlesztésre van szükség, amely irányba komoly lépéseket tett a nemzeti lottótársaság.

A Tippmixpro egyre magasabb árbevételi számai mellett ugyanis a fogadási kínálat is folyamatosan növekedett, így nyújtva még komplexebb szolgáltatást a sportfogadóknak. Csak a tavalyi évben például 5 új sportágra, és 60, korábban a Tippmixpro kínálatában még nem szereplő bajnokságra is lehet már fogadást kötni, de az egyes mérkőzésekhez kapcsolódó lehetőségek is tovább bővültek: a top bajnokságoknál például mérkőzésenként 100-nál is több fogadási sorból választhatnak a játékosok.

2020-ban pedig tovább folytatódik a bővülés, hiszen várhatóan számos új fogadási piac fejlesztése zajlik le, és a megjátszható sportágak is növekedni fognak. Emellett a jelenlegi havi 5000 élő esemény száma tovább növekszik majd. Ennek oka, hogy megváltoztak a fogadói igények, és szükség van arra, hogy a nap 24 órájában folyamatosan elérhető legyen élőben fogadható mérkőzés.

A pénzügyi adatok alapján elmondható, hogy a tippmixpro.hu működése óta minden évben túlteljesíti a korábbi év adatait. Az alábbi számok alapján az látszik, hogy az első teljes évhez (2014) viszonyítva, 2019-re több mint 400 százalékos növekedést ért el az online sportfogadási termék.

 

 

A sportfogadás növekedésének dinamizmusa nemcsak az árbevételi adatokon, hanem a regisztrált játékosok számán is jól látható. 2013-ről 2019-re több mint 250 százalékkal (41 ezerről 104 ezerre) nőtt a fogadók száma. A legfrissebb adatok alapján elmondható, hogy több mint 100 ezer ember rendelkezik regisztrációval a tippmixpro.hu felületén. A nemek közötti elosztás is érdekes képet mutat, hiszen 86,7 százalékuk férfi, 13,3 százalékuk pedig női felhasználó. A játékosok több mint 84 százaléka a 20-49 éves korosztályból kerül ki.

A sportfogadások szempontjából jelenleg a futball a meghatározó. A fogadók körében különösen népszerűek voltak a Bajnokok Ligája és az EB-selejtező mérkőzések, amelyet a tavalyi esztendő adatai is alátámasztanak. 2019-ben – egységnyi fogadás alapján – a három legnépszerűbb Tippmixprón fogadott esemény minden esetben a legrangosabb európai kupasorozathoz kapcsolódott: Paris SG – Real Madrid (BL) – 142 938 darab; Atletico Madrid – Juventus (BL) – 139 448 darab; Ajax – Valencia (BL) – 129 441 darab. E mellett a Szerencsejáték Zrt. árbevételi oldalán a magyar labdarúgó válogatott EB-selejtezős mérkőzései rendre kimagasló helyen szerepelnek.

A fentiek tükrében nem meglepő, hogy a nemzeti lottótársaság éppen a Bajnokok Ligája kiesés szakaszának indulására időzítette Tippmixpro kampányát. Az akció részeként a legnépszerűbb piacokon szuper oddsok várják a játékosokat, így a Tippmixprón is elérhetőek azok a nyereményszorzók, amelyeket az illegálisan működő, külföldi versenytársak kínálnak.

Mindemellett az újonnan regisztrált játékosok akár 5 000 forintos üdvözlő bónuszban is részesülhetnek, amennyiben ehhez teljesítik a szükséges feltételeket. A cél, hogy a külföldi, hazánkban illegálisan működő oldalakon kínált nyereményszorzókhoz hasonló oddsokat kínálja a társaság.

A 2020-as esztendő második fele a sportvilág szempontjából kiemelkedően aktív, elég csak a labdarúgó EB-re vagy az olimpiára gondolni. Éppen ezért a Szerencsejáték Zrt. nagyszabású kampánnyal is készül a 2020-as Európa-bajnokságra is. (x)


- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...