- Hirdetés -

Szuperapplikációval bankolhatunk

|

Új mobilbankkal jelentkezik a K&H. A pénzintézet 10 év folyamatos fejlesztés és funkcióbővítést követően döntött úgy, hogy alapjaiban újítja meg a mobilbankját. A világszínvonalú új megoldás élményszerű új dizájnnal jelenik meg. Már az első lépésben is kerül be új funkció a mobilbankba, de a teljességgel megújuló informatikai háttér megteremti annak a technológiai feltételeit, hogy a jövőben számos eddig nem ismert, összetett funkció váljon elérhetővé az ügyfelek számára. „A K&H újabb nagy lépést tett az úgynevezett »életmód mobilapplikáció« felé, ami messze több, mint egy hagyományos mobilbank” – jelentette ki Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. A K&H azon ügyfeleinek, akik jelenleg is aktívan használják a mobilbankot, nem szükséges ismét letölteni, az applikáció a közeljövőben automatikusan frissül.

A K&H jelenleg futó mobilapplikációja az app store-okban a legjobbra értékelt mobilbank Magyarországon. A magas elégedettség annak is betudható, hogy a mobilbank 2013-as bevezetése óta az elérhető funkciók száma fokozatosan hatvanra emelkedett. „Előbb a bank költözött be a mobilokba, aztán a bankár is” – utalt Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője Kate-re, a személyes digitális asszisztensre. A folyamatosan okosodó Kate-tel eddig 200 ezer ügyfél ismerkedett meg. Kérdéseikre szabatos magyarsággal igyekszik válaszolni a személyes digitális asszisztens, egyben pedig rávezeti az ügyfelet a megfelelő megoldást nyújtó funkcióra. Erre nagy szükség is van, mert az applikáció már rendkívüli összetett. „A mobilbank akkor jó, ha letisztult, modern a felhasználói felülete, amelyet könnyű áttekinteni, és mindössze néhány klikkeléssel meg lehet csinálni a kért tranzakciót. És persze az új mobilbankban is ott van Kate, hogy segítsen, amikor csak kérik.” – mondta Vadócz Zsolt, a K&H digitalizációs vezetője.

Természetessé vált a mobilbankolás, akár egy insta-poszt

Az eddig használt mobilbank a felhasználók mindennapjainak részévé vált. A mobilbanki applikáció olyannyira sikeres, hogy 2020 óta felhasználóinak száma megduplázódott, immár 560 ezer K&H-s ügyfél használja napi szinten. A népszerűséget nyilván az is fokozza, hogy a magyar piacon először érhető el olyan mobilbanki applikáció, amelyben számos biztosítás is köthető, továbbá a hozzájuk tartozó dokumentáció, kárbejelentés és -utánkövetés is elérhető. Ugyancsak unikum, hogy mind az öt globális pénzügyi szolgáltató elektronikus pénztárcájába lehet digitalizálni a K&H bankkártyáit. Ezzel élnek is a felhasználók, hiszen a bankkártya-tranzakciók 23 százaléka már digitalizált kártyával – jelentős részük okosórával – történik. Havonta másfél millió átutalást kezdeményeznek az ügyfelek, és ehhez elegendő számukra átlagosan másfél perc. Egy személyi kölcsön igénylése, vagy egy élet- vagy utasbiztosítás megkötése sem igényel többet néhány percnél.

Díjazzák az ügyfelek és a szakma

A K&H innovációs aktivitását nem csupán az ügyfelek díjazzák, de a nemzetközi szaksajtó is. Június végén a Global Banking and Finance Review című neves brit szaklap „Magyarország Legjobb Digitális Bankja 2023” díjjal ismerte el a bank digitalizáció terén elért eredményeit.

Az ügyfelek és a szakma kedvező megítélése és az applikáció gyakori használata ellenére a mobilbank 2023-ra kinőtte korábbi kereteit. „Az innováció nem áll meg: a folyamatosan fejlődő fogyasztói igényeknek elébe kell mennünk” – mondta Németh Balázs. A K&H belga anyabankja, a KBC többszörösen díjazott mobilbankjának tapasztalatait felhasználva a K&H csapata 2023 nyarára megalkotta az újgenerációs mobilbankot, amely július közepétől indul hódító útjára. Azoknak, akik már aktívan használják a K&H mobilbankot, nem kell semmit tenniük, az applikáció automatikusan frissülni fog és minden korábban elmentett adat – így például a tranzakciótörténet vagy a partnerek is – változatlanul elérhető marad. „Azoknak, akik még nem használták a mobilapplikációt, már csak azért is érdemes letölteniük, mert egy világszínvonalú termékkel találkozhatnak” – tette hozzá Vadócz Zsolt.

Mobilapp újratöltve

Már első körben is megváltozik a dizájn: egy intuitív, modern és letisztult felülettel találkozhatnak az ügyfelek, amely teljesen új ügyfélélményt nyújt. Emellett beépül már most néhány új funkció a mobilbankba. A júliusi „mobilapp újratöltve”-akció legizgalmasabb része azonban a szemnek láthatatlan: a mobilbankot működtető informatikai rendszer alapjaiban újul meg. Ez az új informatikai architektúra teszi ugyanis lehetővé, hogy a jövőben folyamatosan újabb és újabb összetett szolgáltatások kerüljenek a mobilbankba. „Mire a végére érünk – ha lehet egyáltalán ilyet mondani a digitális világban –, addigra a K&H mobilapplikáció már nem is a hagyományos értelemben vett mobilbank lesz, hanem azon messze túl mutat majd” – magyarázta Németh Balázs, aki hozzátette: „most teremtjük meg azokat a háttérfeltételeket, amelyek lehetővé teszik, hogy az ügyfelek belátható időn belül egy úgynevezett szuperapplikációt hordjanak a zsebükben – vagy még inkább, okosóra formájában – a csuklójukon. A szuperapp-ok magukban gyűjtenek számos eltérő szolgáltatást, amely ma még csak külön-külön applikációkban érhető el. Ez nem sci-fi, ez maga a jövő”.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...