- Hirdetés -

Szuperhőssel kampányol a Groupama

|

- Hirdetés -

A biztosítótársaság igazi nagyágyúval bővítette ügyféltáborát, ezzel pedig a sztratoszférán túlra is kiterjesztette kapcsolatait! A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány, akinek történetét és kalandjait mostantól bárki nyomon követheti a Groupama Biztosító közösségi felületein!

Integrált közösségimédia-kampányt indított a Groupama Biztosító, mellyel egy szerethető karaktert, a minden szuperképességgel megáldott Titán kapitányt hívta életre, akivel ezentúl főleg a vállalat Facebook és Instagram csatornáin találkozhatunk.

A koncepció kidolgozásáért a Greenroom felelt, akik egyenesen a szuperhősök világába repültek, hogy ihletet merítsenek. „Úgy gondoltuk, egy szuperhős formájában a Groupama Biztosító megerősítheti a fogyasztókban, hogy biztosításra mindenkinek szüksége van” – mondta Jávor Bence, a Greenroom kreatív igazgatója a kampány hátteréről, majd hozzá tette: „Ráadásul megmutatja azt is, hogy a Groupama rendkívül jól ismeri ügyfelei elvárásait, igényeit, épp ezért tudja a lehető legjobb és testhezállóbb biztosítási megoldásokat kínálni szinte mindenkinek.”

„Titán kapitány végtelen erejénél és szuperképességeinél már csak a szíve nagyobb. A karakter egyik kedves, de annál viccesebb tulajdonsága, hogy míg hősködésben verhetetlen, a magánéletében, a hétköznapi szituációkban esetlen és ügyetlen. Itt érkezik a Groupama Biztosító, aki segít a kapitánynak, és nem csak támogatja az élet különböző területein, de az öngondoskodásra is megtanítja” – mondta Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője az új karakterről. „Óriási megtiszteltetés, hogy egy szuperhős szavazott nekünk bizalmat, és vált ügyfelünkké. Számos szolgáltatásunk van Titán kapitány számára, így magabiztosan állíthatom, hétköznapjait biztonságban tudhatja velünk” – tette hozzá.

„Azt hiszem, kívánni sem lehet jobbat, mint hogy egy szuperhős közösségimédia-jelenlétén dolgozhatunk együtt a Groupamával. Azon túl, hogy Titán kapitány megkötötte földi élete első biztosítását, engedélyt adott arra is, hogy bepillantsunk az életébe” – nyilatkozta Jávor Bence. „Persze néha nehéz lépést tartani egy ilyen hős tempójával, de ennek jó oldala, hogy sok olyan tartalmat is megoszthatunk a biztosítóról, amit eddig nem láttak az emberek!” – tette hozzá a kreatív igazgató.

A kampány már elindult, így aki követni szeretné az első, intergalaktikus, influenszer-szuperhős kalandjait, látogasson el a biztosító közösségi oldalaira!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Változások az LG-nél

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és továbbra is garantálja, hogy az...

Gyengébb ünnepi szezonra számítanak az e-kereskedők

Megkezdődött az ünnepi vásárlási szezon, amely az elmúlt két év hipernövekedéséhez képest bár visszaesést mutat, azonban lehetőségeket is tartogat a hazai digitális kereskedők számára. A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító tagjai saját adataik és kutatásaik...

Idén is megrendezik a Portfolio Day-t

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás esemény visszatér, december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a...

A sikeres influencer marketing titka

Miként látják az influencer marketinget a márkák? – nehézségek, előnyök és bevált stratégiák. Ezt a témát jártuk körül az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában, melyben Szabó Bélát, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs vezetőjét, valamint...

Nemzetközi kupává bővült a Telekom e-sport versenye

Az elmúlt év rendkívül sikeres hazai eseménye után idén Csehország, Szlovákia és Magyarország legjobbjai mérkőzhettek meg egymással Esport CUP powered by Telekom eseményén. A versenyzők League of Legendsben és Wild Riftben mérték össze erejüket,...

Újabb három évig dr. Molnár Kálmán az ÖRT elnöke

Az ÖRT 2022.évi Közgyűlése megerősítette a szervezet vezetését, így a következő három évben ismét dr. Molnár Kálmán az Unilever Jogi- és Vállalati Kapcsolati Igazgatója lesz az ÖRT elnöke, Mező László (Medicom) és Galavics András...

Idén sem a karácsonyfán spórolnak a magyarok

A kereskedők és szakmai szövetségek által előrejelzett idei 10-15 százalékos áremelkedés ellenére a vevők továbbra sem a fenyőfán terveznek spórolni. 41 százalék azok aránya, akik 10 ezer forintnál is magasabb összegből tervezik beszerezni a...

Nagyot nőtt a Huawei márkaértéke

Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által...

Jelentős változások a Totalcarnál

Távozott a Totalcartól az autós portál főszerkesztőjének szeptemberben kinevezett Bittó Ákos, a lap tulajdonosa, az Indamedia Csoport azzal indokolta a döntést, hogy a kiadvány fejlesztése nem haladt az elvárt tempóban. Új lapigazgató és megbízott...

Új szakaszba lép a dezinformáció elleni küzdelem

Új szakasz kezdődik a hamis és félrevezető információk elleni küzdelemben Magyarországon, miután 2023 januárjától kibővített formában működik a Magyar Digitális Média Obszervatórium (HDMO - Hungarian Digital Media Observatory). A projekt első fázisában, 2021-es indulása...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Eredményesen zárult az utolsó hagyományos népszámlálás (x)

Befejeződött a 2022-es népszámlálás, amely az utolsó volt ebben a formában. Az eredmények jövőre lesznek ismertek, a beérkezett kérdőívekben szereplő információk a nemzeti adatvagyon részét képezik. (x) A 2022-es népszámlálás három szakaszból állt, és már...

Változások az LG-nél

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és továbbra is garantálja, hogy az...

Gyengébb ünnepi szezonra számítanak az e-kereskedők

Megkezdődött az ünnepi vásárlási szezon, amely az elmúlt két év hipernövekedéséhez képest bár visszaesést mutat, azonban lehetőségeket is tartogat a hazai digitális kereskedők számára. A Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító tagjai saját adataik és kutatásaik...

Idén is megrendezik a Portfolio Day-t

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás esemény visszatér, december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a...

A sikeres influencer marketing titka

Miként látják az influencer marketinget a márkák? – nehézségek, előnyök és bevált stratégiák. Ezt a témát jártuk körül az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában, melyben Szabó Bélát, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs vezetőjét, valamint...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....