Szuperhőssel kampányol a Groupama

A biztosítótársaság igazi nagyágyúval bővítette ügyféltáborát, ezzel pedig a sztratoszférán túlra is kiterjesztette kapcsolatait! A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány, akinek történetét és kalandjait mostantól bárki nyomon követheti a Groupama Biztosító közösségi felületein!

Integrált közösségimédia-kampányt indított a Groupama Biztosító, mellyel egy szerethető karaktert, a minden szuperképességgel megáldott Titán kapitányt hívta életre, akivel ezentúl főleg a vállalat Facebook és Instagram csatornáin találkozhatunk.

A koncepció kidolgozásáért a Greenroom felelt, akik egyenesen a szuperhősök világába repültek, hogy ihletet merítsenek. „Úgy gondoltuk, egy szuperhős formájában a Groupama Biztosító megerősítheti a fogyasztókban, hogy biztosításra mindenkinek szüksége van” – mondta Jávor Bence, a Greenroom kreatív igazgatója a kampány hátteréről, majd hozzá tette: „Ráadásul megmutatja azt is, hogy a Groupama rendkívül jól ismeri ügyfelei elvárásait, igényeit, épp ezért tudja a lehető legjobb és testhezállóbb biztosítási megoldásokat kínálni szinte mindenkinek.”

„Titán kapitány végtelen erejénél és szuperképességeinél már csak a szíve nagyobb. A karakter egyik kedves, de annál viccesebb tulajdonsága, hogy míg hősködésben verhetetlen, a magánéletében, a hétköznapi szituációkban esetlen és ügyetlen. Itt érkezik a Groupama Biztosító, aki segít a kapitánynak, és nem csak támogatja az élet különböző területein, de az öngondoskodásra is megtanítja” – mondta Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője az új karakterről. „Óriási megtiszteltetés, hogy egy szuperhős szavazott nekünk bizalmat, és vált ügyfelünkké. Számos szolgáltatásunk van Titán kapitány számára, így magabiztosan állíthatom, hétköznapjait biztonságban tudhatja velünk” – tette hozzá.

„Azt hiszem, kívánni sem lehet jobbat, mint hogy egy szuperhős közösségimédia-jelenlétén dolgozhatunk együtt a Groupamával. Azon túl, hogy Titán kapitány megkötötte földi élete első biztosítását, engedélyt adott arra is, hogy bepillantsunk az életébe” – nyilatkozta Jávor Bence. „Persze néha nehéz lépést tartani egy ilyen hős tempójával, de ennek jó oldala, hogy sok olyan tartalmat is megoszthatunk a biztosítóról, amit eddig nem láttak az emberek!” – tette hozzá a kreatív igazgató.

A kampány már elindult, így aki követni szeretné az első, intergalaktikus, influenszer-szuperhős kalandjait, látogasson el a biztosító közösségi oldalaira!