- Hirdetés -

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

|

- Hirdetés -

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő technológiával, 97 edzésmóddal és offline zenelejátszással támogatja a sportolni vágyókat, míg a HUAWEI Band 7, a gyártó minden eddiginél vékonyabb okoskarkötője hasznos társa lehet az egészségtudatos életmód elkötelezett híveinek.

Három új viselhető okoseszközzel bővíti magyarországi termékkínálatát a Huawei. A vállalat budapesti sajtótájékoztatóján Thomas Liu, a Huawei Technologies Hungary Device Business Group üzletági igazgatója elmondta: „Okosóráink eddig is kiváló minőséget képviseltek, a WATCH GT 3 Pro-val mégis egészen új perspektívák nyílnak a felhasználók számára. Ez a klasszikusokat idéző, gyönyörű és elegáns óra nemcsak okos társ, hanem egyben egyedi, stílusos divatelem is, ami az öltözet és a csukló ékköve lehet – a hölgyek és a férfiak számára egyaránt.”

 

HUAWEI WATCH GT 3 Pro: a klasszikus és a prémium találkozása

A WATCH GT széria legújabb verziója, a prémium anyagokból készült a WATCH GT 3 Pro okosóra-sorozat titánium és kerámia változatokban készült. Az eszközt elegáns megjelenése mellett az is különlegessé teszi, hogy elődjeihez képest még több egészségügyi érték monitorozására nyújt lehetőséget. A legfontosabb újdonságok egyike az óra elektrokardiogram (EKG) funkciója lesz, amely az európai egészségügyi hatóságok engedélye után, legkorábban az év második felében, egy frissítést követően lesz elérhető a magyar felhasználók számára. A szoftver EKG-mérést és az adatok valós idejű elemzését biztosítja majd, továbbá szinuszritmust és pitvarfibrillációt mérhet, valamint képes lest pitvari és kamrai korai szívverés-emlékeztetésre, így figyelve a szívműködést. A PPG- és EKG-érzékelőknek köszönhetően az óra képes lesz észlelni az artériás érfali merevséget, ami hozzájárulhat több szív- és érrendszeri betegség kockázatának esetleges felismeréséhez. Emellett az eszköz HUAWEI TruSeenTM 5.0+ funkciónak köszönhetően a véroxigénszintet is képes figyelni.

A WATCH GT 3 Pro egyik legizgalmasabb tulajdonsága a megnövelt vízellenálló-képesség: az órával akár a 30 méteres szabadmerülés is lehetséges. Emellett az okosóra sportfunkciói is szintet léptek: a több mint száz új edzésmód között található az intelligens futástervező is, amely a felhasználó korábbi futásai alapján személyre szabott tervet állít össze. Elemzi a sebességet, a szívritmust, a megtett távolságot, majd szinkronizálja az adatokat különféle alkalmazásokkal, beleértve több mint hatvan edzésappot. Az okos futástervezési mód és a kétsávos, ötrendszerű GNNS-pozícionálás pedig még pontosabb helymeghatározást tesz lehetővé.

A WATCH GT 3 Pro férfiaknak készített titánium modelljét 1.43”-es, színes AMOLED kijelzővel szerelte fel a gyártó. A 466x466-os HD felbontású kijelzőről minden adat pillanatok alatt leolvasható. A könnyű titánium foglalat strapabíró, a kijelző kemény, zafírüvegből készült, és a testhőmérsékletben történt legkisebb változást is érzékeli. Az eszköz 3D-s forgatható koronája a hagyományos órák stílusát idézi. A felhasználók a korona megnyomásával és forgatásával zoomolhatnak a kijelzőn és válthatnak a különböző felületek között. A készülék bőrszíjas változatának ajánlott fogyasztói ára 139.990 forint, fémszíjas változatának pedig 179.990 forint.

A WATCH GT 3 Pro női kerámia változata is rendkívül ellenálló a korrózióval és hővel szemben. Kijelzője a titánium változathoz hasonlóan kemény zafírüvegből készült, ezáltal karcolás- és ütődésbiztos. A zafírüveg bőrbarát anyaga automatikusan érzékeli a testhőmérséklet változásait. Az EKG gomb és a 3D forgó korona ennél a változatnál is megtalálható lesz majd, mindkettő tökéletesen igazodik a nőies és elegáns stílushoz. A 1,32”-es, színes AMOLED kijelző pedig 466x466 HD felbontásban szinte tökéletes képminőséget nyújt. A készülék bőrszíjas változatának ajánlott fogyasztói ára 159.990 forint, a kerámia változaté pedig 199.990 forint.

Extra hosszú üzemidő

A WATCH GT 3 Pro titánium változata optimális körülmények között 14 napot bír egy töltéssel (intenzív használat esetén nyolcat), a kerámia változat pedig7 napot (intenzív használat esetén négyet). A vezeték nélküli töltés és a korábbi modelleknél harminc százalékkal gyorsabb töltési sebesség biztosítja, hogy a készülék mindig készen álljon a használatra. Mindemellett az okosóra Bluetooth-hívások fogadására is képes.

Az eszköz megvásárlásakor 2022. május 20. és június 30. között Freebuds 4i fülhallgatót is ad a gyártó.

HUAWEI WATCH FIT 2: az egészséges életmód támogatója

A Huawei új sportórája, a WATCH FIT 2 kiváló társa lesz használójának sokféle fitnesz- és sporttevékenység során. Az eszköz 97 edzésmódot támogat, így a többi között a futást, kerékpározást, úszást, ugrást, illetve olyan edzéseket is, mint a súlyzós edzés, a tánc, a labdajátékok, vagy a vízi-, téli- és extrém sportok.

Az óra legújabb HUAWEI TruSeenTM 5.0 pulzusfigyelő technológiát alkalmazva a gyártó korábbi modelljeihez képest még pontosabb pulzusmérést tesz lehetővé. A HUAWEI WATCH FIT 2 a Huawei futóképességi indexét (RAI), valamint a korábbi futási adatokat felhasználva személyre szabott professzionális futási tervet készít. A tempó, a pulzusszám és a futási távolság alapján az eszköz intelligensen kiértékeli a futási adatokat, majd azok alapján javaslatokat is tesz az edzés intenzitására és idejére.

A WATCH FIT 2 öt műholdrendszert támogat, ezáltal az elődjeihez viszonyítva még pontosabb mozgás- és sebességkövetést, valamint helymeghatározást biztosít. Sportolás közben a bejövő hívások azonnal megjelennek az órán. A felhasználók egy gomb megérintésével fogadhatják és bonthatják a hívásokat anélkül, hogy ahhoz elő kellene venniük okostelefonjukat.

Offline zenelejátszás, és hosszú üzemidő

Az okosóra hangszóróval és mikrofonnal is rendelkezik, és offline is lehet rajta zenét lejátszani, amit a felhasználók közvetlenül az okosórájukról is megtehetnek edzés közben, míg a zenelejátszást mobilalkalmazásokon keresztül kezelhetik. A nagy memóriának köszönhetően akár 5000 zeneszám is tárolható az eszközön.

A gyorstöltési technológiával szinte 5 perces töltéssel a WATCH FIT 2 akár 24 órán keresztül üzemképes. Átlagos felhasználás esetén az okosóra 10 napig, intenzív igénybevétel esetén pedig 7 napig használható.

Az órát 1,74”-es AMOLED HD FullView kijelzővel szerelte fel a gyártó, a kijelző területe 18,6%-kal nagyobb, mint az előző generációé, a képernyő-test aránya pedig 72,2%-os. A WATCH FIT 2-höz több mint 200 számlap érhető el díjmentesen, különböző stílusokban és színekben. Az órához különféle szíjak kaphatók, a puha és kényelmes szilikontól a gyönyörű és elegáns bőrszíjig.

A HUAWEI WATCH FIT 2 értékesítése várhatóan június 18-án kezdődik hazánkban, az Active változatának ajánlott fogyasztói ára 56.990 forint, a Classic változaté pedig 66.990 forint.

HUAWEI Band 7: a gyártó eddigi legvékonyabb okoskarkötője

A HUAWEI Band 7 a gyártó eddigi legvékonyabb okoskarkötője, nagy kijelzővel és egészségfigyelő funkciókkal. A készülék mindössze 9,99 mm vékony és szíj nélkül 16 gramm súlyú. A színes AMOLED kijelző képernyő-test aránya 64,88%, felbontása 194x368-as.

A Band 7 egészségfigyelő funkciók széles skáláját biztosítja, így a felhasználók nyomon követhetik az alvást, a véroxigénszintet, a menstruációs ciklust és a szívritmust. A Huawei TruSleepTM technológiája az alvás megzavarása nélkül elemzi az alvás minőségét, illetve segít az alvászavarok hat típusának megállapításában. A TrurelaxTM funkció a stressz szintjét figyeli, és időben figyelmezteti a felhasználót a stressz-levezetés szükségességére. A TruseenTM 4.0 technológia a szívritmust figyeli, míg az exkluzív TruSportTM algoritmusok az edzések adatait elemzik bizonyos szempontok alapján.

A Band 7 összesen 96 edzésmódot kínál, a futástól és biciklizéstől kezdve az ugrálókötelezésig és görkorcsolyázásig. Átlagos használat mellett a készülék 14 napig bírja egy töltéssel.

A HUAWEI Band 7 értékesítése várhatóan június 20-án kezdődik Magyarországon, ajánlott fogyasztói ára 22.990 forint.

Szervizakciókkal is készül a Huawei

A vállalat budapesti sajtóeseményén jelentette be azt is, hogy szerződött szervizpartnerei különleges szervizakciót kínálnak június 1-jétől év végéig a Huawei készüléktulajdonosok számára. Az akció keretében bármilyen típusú Huawei eszköz – okosóra, okostelefon, tablet, PC stb. – garanciájának egy éves meghosszabbítása az adott szervizpartner árlistája alapján 50 százalék kedvezménnyel vásárolható meg. Emellett a szervizpartnerek 20 százalékos kedvezménnyel cserélik ki az okostelefon kijelzőjét probléma esetén, illetve ingyen kicserélik az eszköz hátoldalának védőtokját. Továbbá, ha valaki tetszőleges Huawei- eszközét elviszi a vállalat bármely szerződött szervizközpontjába, ott az adott szervizpartner döntés szerint ingyenesen tesz rá védőfóliát és tisztítja meg a készüléket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...

A hazai termékekre koncentrál az Aldi

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar...

Mobillal a tökéletes utazásért

A gyakran utazó, rutinos okostelefon-használók egy mobiltelefon segítségével elintézhetnek mindent, ami a tökéletes nyaraláshoz szükséges: szállást foglalnak, repülőgép- vagy vonatjegyet vásárolnak vagy sorban állás nélkül szerzik be belépőjegyüket múzeumba, kiállításra, sporteseményre, színházba vagy a...

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hackathont szervez a Kiwi.com

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és...

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....