- Hirdetés -

Szurkoltak a magyarok: egymillió lájkot is hozott egy érem

|

- Hirdetés -

Az idei nyár a kimaradt lehetőségek bepótolásáról szólt: kikapcsolódás, családi találkozók, utazás, szabadtéri élmények és világméretű sportesemények, amelyek alatt ismét együtt dobbanhatott a szívünk a bajnokainkért. Egy valami azonban nem tért vissza a régi kerékvágásba, idén üres vagy félig telt lelátók előtt mérettették meg magukat a sportolóink. Ez azonban nem akadályozta meg a magyar szurkolókat abban, hogy minden eddiginél hangosabban biztassák kedvenceiket a helyszínek helyett a digitális térben, bizonyítva ezzel, hogy a szurkolásban valóban nincsenek korlátok.

A Telekom nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy eljuttatja a sportolóknak azokat a hihetetlenül pozitív visszajelzéseket és végtelen buzdítást, amit élőben most nem kaphattak meg. Ezért nyár elején létrehozta legújabb digitális fejlesztését, a Szívdobbanás számlálót, ami a világesemények alatt folyamatosan monitorozta a netet és gyűjtötte az adott sportolónak küldött pozitív reakciókat, hozzászólásokat, majd komment formájában el is juttatta közvetlenül a sportolóknak. Így bajnokaink is láthatták, otthonról több millió magyar szíve dobban értük egyszerre.

“Hiszünk a digitalizáció erejében és abban, hogy képes összekötni az embereket akkor is, ha személyesen nem lehetnek jelen. A szurkolás közösségi élmény, szerettük volna, hogy a korlátozások ellenére is az maradjon. Ezért a Szívdobbanás számlálónkkal egész nyáron gyűjtöttük a digitális térben a szurkolók támogatását, így mostanáig 17 373 091 biztató szívdobbanást juttattunk el sportolóinknak” – mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.

Ebben a megváltozott helyzetben az egyéni és csapatteljesítmények által kiváltott eufória fokmérője tehát nem a hangos ujjongás, hanem a kommentek és pozitív reakciók voltak szerte a közösségi médiában. Azonban a digitális támogatásnak is úgy van igazi ereje, ha láthatóvá válik, valóban egyszerre dobban az ország szíve a sportolóinkért. A Szívdobbanás számláló ezt tette lehetővé, azáltal, hogy összegyűjtötte a netes támogatásokat, kézzelfoghatóvá vált a sportolóink számára, hogy egy ország áll mögöttük. Egy-egy jó helyezéssel nem csak a bajnokok értek fel a csúcsra, éremszerzéskor a Szívdobbanás számláló is extra aktivitást mutatott: az érem mellé átlagosan 1 millió támogató reakciót és kommentet is bezsebelhettek bajnokaink. De nem csak a sikerek, hanem már a mieink teljesítménye is megdobbantotta a magyar szurkolók szívét: csak a magyar válogatott hivatalos oldalai több mint 100 ezer reakciót gyűjtöttek össze egy-egy meccs idején.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...