- Hirdetés -

A Tanár és a Piramis volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

Az egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a legnépszerűbb heti műsornak. Az MTVA-nak a Magyarország-Skócia meccs és egy török szappanopera hozott sok nézőt.

Az elmúlt héten összességében kicsit az RTL Klubnak jött ki jobban a lépés. A heti közönségarányuk 0,1 százalékponttal csökkent, a TV2-é 1,3 százalékponttal volt kevesebb. A két csatorna közötti különbség így 3,3 százalékpontot tett ki. Hosszú idő után újra minden estét megnyert az RTL Klub, bár azért vasárnap erősen rezgett a léc (RTL Klub – 9,3%, TV2 – 9,2%). A legnagyobb differenciát – szokás szerint – a szombat este hozta, amikor az RTL Klub 16,2 százalékos, a TV2 pedig 6,5 százalékos közönségarányt produkált.

13. hét / 12. hét / 11. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,3% / 13,4% / 14,0%
TV2 – 10% / 11,3% / 10,9%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (13. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 15,6% (19,7%)
Konyhafőnök – 15,8% (A korábbi héten a Fókusz 16 %-ot, A Fal 12 %-ot ért el ebben a sávban)
Barátok közt – 11,3% (12,2%)
Éjjel-nappal Budapest – 10,9% (11,2%)

TV2
Tények – 12,7% (13,4%)
A Piramis – 13,4% (13,7%)
Áll az alku – 10,3% (10,7%)
Drágám, add az életed – 5,9% (6,9%)

Ahogy a fentiekből látszik, az RTL Klub javuló hétköznapi eredményében nagy szerepe volt a visszatérő Konyhafőnöknek. A műsor ugyan most nem ostromolta a 20 százalékos share-szintet, viszont verte a TV2 csodafegyverének számító Piramist.

Az RTL Híradó önmagához képest elég gyengén teljesített, a korábbi héthez viszonyítva 4,1 százalékpontot romlott az átlaguk. Mondjuk ez a 15,6 százalékos átlagos share még így sem szégyellnivaló eredmény. A Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest gyengélkedése folytatódott, alulról nézegeti mindkét sorozat az RTL Klub csatornaátlagát.

A TV2-n az esti Tények is kicsit gyengült, de csak 0,7 százalékpontot, a Piramis pedig továbbra is a csatorna legerősebb tartalmának számít. Az Áll az alku hozza a TV2 esti átlagát, a Drágám, add az életed ismétlésről ez már nem mondható el, viszont valószínűleg egy vásárolt sorozattal sem érnének el sokkal jobb eredményt ebben a műsorsávban.

A mi kis falunk után most egy másik saját gyártású heti sorozat, A Tanár került képernyőre az RTL Klubon. A Tanár pótolta is A mi kis falunkat, meg nem is. A 18-49 éveseknél nyerték a hetet, a teljes lakosságnál pedig a műsoros toplista negyedik helyén végeztek. A Tanár a kereskedelmi célcsoportnál 306 ezer, a teljes lakosságnál 730 ezer nézőt vonzott. Összehasonlításképpen: A mi kis falunk évadzárója 422 ezres nézettséget hozott a 18-49 éveseknél és 1,05 milliót a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél az RTL Klub második legnézettebb műsora a hétfői Konyhafőnök volt a maga 245 ezer nézőjével.

A teljes lakosságnál két TV2-s produkció vezeti a műsoros toplistát. A Piramis hétfői adása 796 ezer nézőt érdekelt, a keddi Tények pedig 749 ezret. Ennél a célcsoportnál az RTL műsorai közül a Híradó hétfő esti kiadása szerepelt a legjobban, 733 ezres nézőszámmal.

A kereskedelmi célcsoportnál a közmédia legnézettebb programja az M4 Sporton közvetített Magyarország-Skócia meccs volt, amire 136 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál 325 ezres nézőszámot ért el a mérkőzés. Ez azt is jelenti, hogy a teljes lakosságnál nem a meccs, hanem a Duna Tv-n futó Végtelen szerelem című török sorozat volt a hét legnépszerűbb MTVA-s tartalma, amelynek legnézettebb epizódja 352 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...

A hazai termékekre koncentrál az Aldi

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar...

Mobillal a tökéletes utazásért

A gyakran utazó, rutinos okostelefon-használók egy mobiltelefon segítségével elintézhetnek mindent, ami a tökéletes nyaraláshoz szükséges: szállást foglalnak, repülőgép- vagy vonatjegyet vásárolnak vagy sorban állás nélkül szerzik be belépőjegyüket múzeumba, kiállításra, sporteseményre, színházba vagy a...

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hackathont szervez a Kiwi.com

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és...

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....