- Hirdetés -

Tarol a nézettségi versenyben az Exatlon Hungary (x)

|

Január 1-jén startolt az Exatlon Hungary vadonatúj évada, amely az erős indulást követően a 18-49-es korcsoportot vizsgálva nyeri saját idősávját, ezzel átlagosan az elmúlt öt hétköznapon maga mögé utasítva az RTL Klub nagyszabású kosztümös sorozatát, a Bátrak földjét. A műsor kimagasló eredményei nagyban hozzájárultak a TV2 Csoport győzelméhez (A18-59 és A18-49 teljes nap és főműsoridő), valamint a teljes napot tekintve a TV2 is erősebbnek bizonyult az RTL Klubnál, mindkét korcsoportban. (x)

A 2020-as évet erősen indította a TV2 Csoport. Hétköznapokon, a TV2 csatornát a két fő kereskedelmi célcsoport, a 18-59 és a 18-49 évesek nagyobb arányban választották, mint a fő versenytársát az RTL Klubot, és ez az eredmény nagyban hozzájárult a TV2 Csoport győzelméhez is (2020.01.01-07. egész nap; hétköznap; SHR%). A hétköznapok főműsoridejét tekintve (18:00-22:59) is több néző választotta a TV2 Csoport csatornáit mind a két korcsoportban, és ha a két fő csatorna harcát nézzük az esti idősávban, a 18-49 éves nézők inkább a TV2 műsorait választották az RTL Klub műsoraival szemben (SHR%).

Az esti fiatalos nézőközönséghez nagyban hozzájárult a január 1-vel indult Exatlon sport reality második évada, ami az első öt adást tekintve átlagosan a 18-59 éves nézők 13,3%-át, míg a 18-49 éves nézők 14,3%-át mondhatta magjáénak. A 18-49 éves korcsoportban ezzel az eredménnyel a műsor nyerni tudott az RTL Klub azonos idősávjával szemben, azaz az Exatlont 12%-kal többen választották, mint az RTL Klubot a műsor idősávjában (Exatlon: 14,3% SHR; RTL Klub azonos idősáv: 12,8% SHR; 2020.01.01-07. hétköznap).

A 18-59 éves korcsoporton belül is dominálnak a 18-39 évesek, átlagosan ennek a korcsoportnak a 14,9%-a választotta a műsort hétköznap esténként (SHR%). A gyerekek, azaz következő generáció nagy részben a TV2-t választotta, hiszen a műsor korábbi évadához hasonlóan most is kimagasló eredmény a 4-17 éves nézői részesedés, az első 5 adás átlagosan ennek a korcsoportnak 25,3%-át nyerte meg magának. Ennek a korcsoportnak is köszönhető a fiatalos közönség, hiszen nagy erőssége még a műsornak az együtt tévézés családtaggal, háztartásbelivel, ami látszik a 2019-es saját gyártású műsorokhoz képest is kimagasló 30,4%-os részesedéséből, ahol a gyerekek (4-17 éves) és a felnőttek (18-59 éves) közösen kísérték végig a sport reality által nyújtott izgalmakat.

Az Exatlon Hungary minden eddiginél látványosabb pályákkal és izgalmas fordulatokkal várja a nézőket, hétköznap esténként a Mintaapák után. (x)

Live+As live adatok

Forrás: Nielsen Közönségmérés

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...