- Hirdetés -

Tarolnak az okosórák és az okoskarkötők

|

- Hirdetés -

A viselhető okoseszközök vezetik a legnépszerűbb fitnesztrendek listáját az Amerikai Sportorvosi Főiskola (ACSM) kutatása szerint. A megkérdezett magyar felhasználók is elsősorban a különböző egészségmegőrzést segítő funkciókat keresik a viselhető okoseszközökben, a válaszadók 76 százaléka megbízik az okosórák és okoskarkötők által szolgáltatott adatokban – mutatott rá a Huawei közelmúltban készült felmérése. Az okoseszközök egyre fontosabb szerepet játszanak az egészséges életmód kialakításában, fenntartásában és társadalmasításában, ami egybecseng az április 7-i egészségügyi világnap „Egészséget mindenkinek” mottójával.

Az Amerikai Sportorvosi Főiskola (American College of Sports Medicine – ACSM) legfrissebb, különböző edzésmódszereket, táplálkozási irányzatokat, felszereléseket valamint egészségügyi szolgáltatásokat vizsgáló nemzetközi szintű felmérése szerint a viselhető okoseszközök ismét az első helyen szerepelnek az idei év legnépszerűbb fitnesztrendjeinek listáján.

Elsősorban az egészségkövető funkciók fontosak a felhasználóknak

Az okoskarkötők, okosórák az elmúlt években jelentős fejlődésen mentek keresztül, és egyre inkább komplex egészségügyi és fitnesz támogatást nyújtó eszközökké váltak: növekvő szerepet játszanak az egészséges életmód kialakításában, fenntartásában és társadalmasításában, ami egybecseng az április 7-i egészségügyi világnap „Egészséget mindenkinek” mottójával. Ma már nemcsak az edzésekhez kapcsolódó adatokat, hanem különböző egészségügyi paramétereket is képesek lehetnek figyelni; többek között a pulzusszámot, a véroxigénszintet, a testhőmérsékletet, vagy az alvásmintázatot, emellett akár az EKG-t vagy a vérnyomást is.

A Huawei megbízásából készült felmérés szerint a megkérdezett magyar felhasználók is elsősorban az egészségkövető, jóllétet támogató funkciókat keresik a viselhető okoseszközök vásárlásakor: a pulzusmérés (70 százalék), a lépésszámlálás (61 százalék), a véroxigénszint-mérés (57 százalék) és az alvásfigyelés (46 százalék) szerepeltek a legfontosabb szempontok között, míg szintén fontosak a különböző edzésprogramok vagy az elégetett kalóriák mérése, melyek 22, illetve 38 százalékon állnak a prioritáslistán. A válaszadók 88 százaléka szerint az okoseszközök hasznos társak az egészségmegőrzés, illetve a sportolás és fitnesztevékenység terén.

A vállalat egy másik felméréséből kiderült az is, hogy a technológiai megoldások fejlettség szintjével kapcsolatban nincsenek fenntartásaik a vizsgált felhasználóknak: túlnyomó többségük (76 százalék) megbízik az okoseszközök által szolgáltatott adatokban, és örömmel fogadja az új funkciókat és megoldásokat, például az EKG-funkciót, amely tavaly óta elérhető a HUAWEI WATCH GT 3 Pro okosórában is. A Huawei viselhető okoseszközei hozzájárulnak az egészségügyi adatok követéséhez, a vállalat pedig április 1. és ápr. 30. között értékesítési promócióval is kedvez a vásárlóknak, azzal a szándékkal, hogy az egészségkövetést minél szélesebb körben elérhetővé tegye. Ennek keretében az EKG-funkcióval rendelkező HUAWEI WATCH GT 3 Pro mellett a HUAWEI WATCH 3 és a HUAWEI WATCH GT 3 modellek akár 13 százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg a MediaMarkt és az Euronics üzleteiben.

Vége az online edzések előretörésének

A digitalizáció térhódítása mellett az egyénre szabott edzések kerülnek előtérbe a fitnesziparban. Amerikai Sportorvosi Főiskola trendkutatása arra is rávilágított, hogy a pandémia után az egészségügyi és fitnesz ipar visszatér az alapokhoz: az első helyen álló viselhető okoseszközök után a súlyzós erősítő edzés idén a 2. legnépszerűbb trend, a saját testsúlyos edzés a 3. helyre ugrott, a funkcionális edzés pedig az 5. helyen szerepel 2023-ban. Emellett visszatérőben vannak az idősebb korosztály fitnesz igényeire fókuszáló programok, amelyek a 4. helyre törtek fel az idei évben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...