Rengetegen próbálták ki az elmúlt egy évben az online vásárlást a COVID-járvány miatt és a tapasztalatok szerint közülük nagyon sokan meg is tartják ezt a szokásukat. A BrandMania legújabb adásában annak járt utána a stáb, hogy a tavalyi hatalmas növekedés után mi várható idén a hazai e-kereskedelmi piacon és az RTL Klub magazinműsorából az is kiderül, hogy a logisztikai háttér mennyire bírja a terhelést.
Akár az ezermilliárd forintot is elérhette az az összeg, amit tavaly a magyarok a webáruházakban költöttek, a műszaki cikkek továbbra is nagyon népszerűek az online vásárlók körében, de a COVID-járvány miatt hatalmasat nőtt az FMCG termékek internetes forgalma is. A BrandMania stábja ezúttal az e-kereskedelmi piac meghatározó trendjeinek járt utána. Számítógép vagy ruha, kerti bútor vagy rétesliszt – kiderül, hogy mit rendeltek leginkább a magyarok.
A műsorban szó lesz többek között a tavalyi eredményekről és persze arról is, hogy a 2020-as nagy felfutás után mire számítanak a meghatározó piaci szereplők ebben az évben. Az adás második felében pedig bepillanthatunk az e-kereskedelem háttérországának titkaiba, ugyanis a logisztikai partnerek, a futárszolgálatok kerülnek terítékre és a stáb bemutatja, hogy ők hogyan bírják a nagy rohamot.
BrandMania ma éjjel 0:35-kor az RTL Klubon.