- Hirdetés -

A sportos holmikra hajtanak most az Alza vásárlói

|

- Hirdetés -

Országszerte javában zajlik a tavaszi szünet, amelyben idén egyértelműen a sporté a főszerep. Ezt igazolják az Alza.hu webáruház eladási statisztikái is, a vásárlók ugyanis rendkívül gyakran választják a különféle fitneszeszközöket. A magyarok emellett rengeteg kerékpárt és kerékpáros-felszerelést is vásároltak 2024 első negyedévében. Ehhez a kellemesen enyhe időjárás mellett minden bizonnyal az Alza kedvezményei is hozzájárultak.

Az Alza Magyarország egyik vezető elektronikai kiskereskedője, emellett vásárlói nagy mértékben érdeklődnek a sport és az outdoor kategória, különösen a fitnesztermékek iránt is. „Az év első három hónapjában rendszerint a fitneszeszközök számítanak a legkeresettebb árukategóriának. Idén sem volt ez másképp. Januárban több mint 100 százalékos forgalomnövekedést regisztráltunk, februárban is több mint 60 százalékot, és a márciusi számok is nagyon biztatóan alakulnak” – mondja Forrás Ákos, az Alza.hu country menedzsere, hozzátéve, hogy a legkelendőbb fitnesztermékek általában a szobabiciklik, ezeket a masszázspisztolyok és a súlyzópadok követik.

Az Alza.hu közel 2500 különféle terméket kínál fitneszkategóriában. Ezek nagy része ráadásul mindig raktáron van a három budapesti üzlet valamelyikében. „Vásárlóink természetesen az AlzaBoxokból is átvehetik megrendeléseiket, ha a termék méretei ezt lehetővé teszik. Már közel 200 AlzaBox található szerte az országban. Azokat az árukat pedig, amelyek nem férnek el bennük, gond nélkül kiszállítjuk valamelyik üzletünkbe, partnereink átvételi pontjaira vagy akár a vásárló címére is” – mondja Eliška Čeřovská, az Alza PR-menedzsere.

Az Alza népszerű szolgáltatásai még élvezetesebbé teszik a vásárlást. Ezek közül az egyik legkedveltebb az AlzaPlus+ tagsági program, amelynek tagjai számára ingyenes a megrendelések kiszállítása az AlzaBoxokba, az Alza üzleteibe vagy az átvételi pontokra korlátlanul, akár napi többszöri megrendelés esetén is. A programban való részvétel éves fizetés esetén mindössze 500 forintba kerül havonta. Ráadásul Budapesten és Győrben az Alza az éjfélig megrendelt árukat már másnap reggelre képes kiszállítani az Éjfélig megrendeled, reggel az Alzaboxban leled program keretében.

A vásárlók a fitneszfelszerelésekre és a kondigépekre vásárlásonként átlagosan 80 000 Ft-ot költenek. „Az Alza kínálatában szereplő legtöbb fitneszfelszerelés ára az elmúlt években nem emelkedett” – jegyzi meg Čeřovská. A fitneszeszközök mellett a vásárlók gyakran vásárolnak kerékpárokat is. „Csak az idei első negyedévben 250%-os növekedést regisztráltunk az Alza eladásaiban. Szeretnénk még jobban fellendíteni a kerékpárok és az elektromos biciklik értékesítését a magyar piacon, ezért a tavasz folyamán több izgalmas akciót is tervezünk vásárlóink számára. Érdemes tehát követni minket” – összegzi Forrás Ákos. Ügyfeleink természetesen nem feledkeznek meg a praktikumról és a biztonságról sem. A bringák, az elektromos kerékpárok, sőt, a babakocsik mellé is gyakran választják a Pealock okoszárat.

Az okosórák és okoskarkötők szintén nagy népszerűségnek örvendenek. Az Alza több mint 600 terméket kínál ezekben a kategóriákban, közülük 170 000 forint alatt a legkelendőbb az Apple Watch Series 9 45 mm, amelyet a Huawei Watch GT 3 42 mm-es és az Apple Watch Series 9 41 mm-es modellje követ.

A horgászfelszerelések iránt is egyre nagyobb a kereslet, például az Alza webáruházában sokan választják a Deeper okosszonárt. Ez a hanghullámoknak és az okostelefonnal való párosításnak köszönhetően képes növelni a pecázás hatékonyságát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kádár Tamás: „Az Est FM igazi punk sztori volt”

Kádár Tamás 13 éve vezeti a Sziget Kulturális Menedzser Irodát. Az ország legnagyobb és nemzetközi szinten is jegyzett fesztiváljaiért felelős cégvezető az ezt megelőző években is számos, a kommunikációs iparágat meghatározó projektben vett részt...

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...