- Hirdetés -

Távozik Sásdi Helga a Publicistől

|

Vezetőváltás lesz a Publicis Groupe Hungary élén, a céget vezető Sásdi Helga az év végével távozik a vállalattól, melynek irányítását nemzetközileg elismert vezető, Vladimir Tkachev veszi át.

Sásdi Helga a Saatchi & Saatchi vezetőjeként 2016-ban csatlakozott a Publicis Groupe Hungary-hez. Innen nevezték ki először a teljes magyar operáció élére, majd 2021-ben a cégcsoport magyar, lengyel és cseh ‘Center of Excellence’-eit egyesítő Publicis Le Pont társvezetőjévé. Sásdi az elmúlt bő 6 év során kulcsszerepet játszott a Publicis Groupe Hungary sikereinek elérésében. A cég managementjével közös munka eredményeként a csapat mérete csaknem megduplázódott, és az ország egyik legnyitottabb és legbefogadóbb munkahelyévé vált.

„Csodás éveket töltöttem a Publicis családban, ami nem történhetett volna meg anélkül a fantasztikus csapat nélkül, akikkel együtt dolgoztam. A cégcsoport hazai és nemzetközi managementje mellett minden jelenlegi és volt kollégámnak nagyon hálás vagyok a közös eredményekért és azért a légkörért, ami az Irányi utcában kialakult. Több mint 25 év folyamatos munka után most láttam elérkezettnek az idejét a váltásnak - az elkövetkező időszakban a családomra, a ‘Nyitottak Vagyunk’ építésére és az elmúlt évek során szerzett üzleti tapasztalataim kamatoztatására szeretnék fókuszálni” - mondta el Sásdi.

Sásdi Helga utódja a magyar iroda élén Vladimir Tkachev, aki 2002 óta tagja a Publicis Groupe-nak. A szakember az elmúlt években a Publicis Groupe kelet-közép-európai menedzsmentjében töltött be vezető pozíciókat, és a magyar iroda vezetése mellett megtartja jelenlegi tisztségeit. Tkachev szeptember elején kezd új szerepében Budapesten, amelynek első hónapjaiban a Sásdival közös átadás-átvételre fognak fókuszálni.

„Helgával a Publicis közép-kelet-európai vezetőségének tagjaként számos projekten dolgoztunk közösen az elmúlt 3 évben, így tanúja lehettem annak, hogy a budapesti managementtel közösen milyen fantasztikus munkát végzett az elmúlt években mind az üzleti eredmények, mind pedig a briliáns tehetségek bevonzása kapcsán. Nagy megtiszteltetés, hogy én irányíthatom a jövőben a magyar irodát, amelyneek a kreatív kompetencia a gerince. Az egyik alapvető célom a vállalat kulturális értékeinek megőrzése, ami magában foglalja az ország legnagyobb DEI (sokszínűség, befogadás és egyenlőség) fókuszú nonprofit szervezetével, a Nyitottak Vagyunkkal történő együttműködést is. Alig várom, hogy a nemzetközi szinten elismert budapesti csapat tudását kamatoztatva tovább építhessem a Publicis Groupe Hungary sikereit mind a helyi, mind a nemzetközi ügyfelek piacán!” - mondta Tkachev.

 

(Vladimir Tkachev)

 

A Publicis Le Pont lengyel, magyar és cseh csapatainak irányítását Konrad Dorabialski veszi át vezérigazgatóként, Tkachevvel együttműködve, a fő fókusz a nemzetközi jelenlét további kiterjesztése és diverzifikálása lesz.

„Helga vezetése alatt kézzel fogható volt a Publicis Groupe Hungary növekedése és folyamatos fejlődése, és a Publicis Groupe Hungary és Le Pont kapcsán is kijelenthető, hogy nagyon jó képességű vezetők és szakemberek dolgoznak nálunk. Támogatjuk Helgát abban a döntésében, hogy ezzel a hátralépéssel a családjára és a személyes törekvéseire tudjon összpontosítani. Szeretnénk megköszönni neki az elmúlt hat év eredményeit, és külön gratulálunk a legutóbbi, 2023 legfontosabb női vezetőit díjazó New York-i Ad Age Leading Women elismeréshez is.” - mondta Tomas Lauko, a Publicis Groupe közép- és kelet-európai vezérigazgatója.

Lauko még hozzátette: „Vladimir tapasztalt vezérigazgató, aki 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik a kreatív, a produkció, a commerce, a content és a média területén. Rendkívül erős a digitális fókuszú integrált megoldásokban is, ezért sem volt kérdés, hogy ő legyen az új vezető egy olyan fontos csapat élén, mint a Publicis Groupe Hungary. Nagyon izgatottan várom ezt az új fejezetet, hiszen a régiónk stratégiailag kiemelt fontosságú piacáról van szó.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...