- Hirdetés -

Tehetségkutatók vezetik a nézettségi toplistát

|

Korosztálytól függően az X-Faktor és a Megasztár volt a múlt hét legnézettebb műsora. Jól teljesített az RTL-en az Árulók, a TV2-n az Ázsia Expressz is.

Október első hetének nézettségi eredményeiben mindkét nagy kereskedelmi csatorna megtalálhatja a számára örömteli fejleményeket. Az RTL nyert a fő csapásirányának számító 18-49 éveseknél főműsoridőben. A TV2 pedig a 18-59 éveseknél főműsoridőben és teljes napon. Illetve szokás szerint a TV2 behúzta a teljes lakosságos heti versenyt is, az esti sávban és teljes napon is. Az egyes estékre lebontva is hasonló eredményeket kapunk: múlt héten 18-49 éveseknél a TV2 nyerte a keddi és a pénteki főműsoridőt, a többi az RTL-é volt. A 18-59 éveseknél a szombaton és vasárnap hozott össze magasabb közönségarányt az RTL, a többi nap a TV2 nyert. Teljes lakosságnál minden estét, még a hétvégéit is megnyerte a TV2.

A teljes csatornaportfóliókat nézve is hasonló volt az eredmény. Az RTL Magyarország nyert a 18-49 éveseknél és főműsoridőben (RTL Magyarország: 25,9%, TV2 Csoport: 24,6%). A többi bontásban a TV2 Csoport nyert, köztük 18-59 éveseknél, főműsoridőben is, bár közel járt hozzájuk a fő konkurens (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 25,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,6 18,7 14
RTL 14,7 13,1 15,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,4 13,7 10,4
RTL 8,9 8 8,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,2 25,7 23,0
RTL Magyarország 18,9 16,7 19,1
AMC Networks 5,6 5,5 5,6
MTVA 4,6 9,2 3,7
Network4 3,9 5,4 2,8
Warner Bros.Discovery 3,1 3,2 2,9
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,6
Paramount Global 2,7 2,3 3,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 14,1% (16,9% / 14,4%)
Tények Plusz – 13,8% / 11,6% (13,8% / 11%)
Ázsia Expressz – 17,4% / 15,7% (18% / 16,7%)
A Kísértés – 13,9% / 15% (14,4% / 15,6%)

RTL
Híradó – 16,6% / 14,1% (17,2% / 13,7%)
Fókusz – 12,3% / 12,3% (12,9% / 11,9%)
Az Árulók – 17,5% / 19,2% (16,1% / 17,3%)
Házasodna a gazda – 10,8% / 10,4% (10,6% / 9,9%)

Érdekesen alakult az esti hírműsorok versenye, a 18-49 éveseknél egál volt a Tények és az RTL Híradó heti átlaga, a 18-59 éveseknél pedig jobb share-t produkált a Tények. Az RTL-en az Árulók továbbra is nagyon erős nézettséggel futott, és még a korábbi heti eredményükön is javítottak. A 18-49 éveseknél az Árulók az Ázsia Expressznél is jobb átlagot ért el, a 18-59 éveseknél pedig fej fej mellett haladtak (teljes lakosságnál az Ázsia Expressz nyerte ezt a sávot). A Házasodna a gazda új évada viszont elég gyengén teljesít, a TV2-s Kísértéstől lazán kikaptak.

A hétvége szinte ugyanazt hozta, mint a korábbi hetekben. Azaz korosztálytól függően nagyon eltérően teljesítenek az egyes műsorok. Az X-Faktor a 18-49 és a 18-59 éveseknél nagy előnnyel verte a Sztárban Sztár All Stars-t. A teljes lakosságnál viszont share-ben nyert a TV2-s produkció, nézőszámban pedig az X-Faktor, de ezen a téren nem volt nagy közöttük a differencia.

Vasárnap a Sztárbox közönségarányban és nézőszámban is jobban szerepelt a Megasztárnál. A 18-59 éveseknél már a TV2-s tehetségkutató teljesített jobban, a teljes lakosságnál pedig nagy előnyük volt az RTL-es produkcióval szemben. Konkrétan a Megasztár teljes lakosságos nézettsége 886 ezer volt, a Sztárbox két részét együtt nézve pedig 508 ezret tett ki a nézőszám, ez közel 400 ezres különbséget jelent.

A 40. hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor volt, 380 ezer és 513 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a Megasztár vonzotta a legtöbb, 886 ezer nézőt. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL második legnézettebbjének az Árulók, a TV2 második legnépszerűbb heti műsorának az Ázsia Expressz számított.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 513 338 25,7
MEGASZTÁR TV2 387 156 18,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 350 087 18,4
AZ ÁRULÓK RTL 341 955 17,8
SZTÁRBOX RTL 340 949 16,7
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 290 568 15,7
HÍRADÓ RTL 279 638 15,8
HÁZON KÍVÜL RTL 279 028 14,2
TÉNYEK TV2 260 103 18,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 249 370 12,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 886 179 21,7
X-FAKTOR RTL 810 891 20,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 807 788 21,9
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 781 511 21,2
TÉNYEK TV2 731 685 24,2
HÍRADÓ RTL 647 548 17,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 608 457 15,0
HÁZON KÍVÜL RTL 553 241 13,6
AZ ÁRULÓK RTL 530 345 13,3
SZTÁRBOX RTL 508 462 13,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 380 473 28,3
AZ ÁRULÓK RTL 257 935 20,0
SZTÁRBOX RTL 243 106 17,2
MEGASZTÁR TV2 240 431 16,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 214 936 16,9
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 163 400 13,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 155 472 12,0
HÍRADÓ RTL 148 047 13,0
HÁZON KÍVÜL RTL 147 683 11,3
A KÍSÉRTÉS TV2 147 399 15,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...