Nyolc pályázó ügynökség közül a Hinora Marketing Group (HMG) nyerte a Tej Terméktanács meghívásos, három fordulós tenderét, így az ügynökség a 2017 és 2018-as évek teljeskörű marketingkommunikációs tervezését és lebonyolítását végzi, ATL, BTL és online platformokra egyaránt. A tendert még inkább egyedivé teszi, hogy a kampányok, aktivitások nem egy konkrét piaci márkát erősítenek.
A kampány legfontosabb célja a hazai tej- és tejtermékek fogyasztásösztönzésének és fogyasztói lojalitásának erősítése, valamint a gyakoribb és tudatosabb hazai tej és tejtermékek vásárlására irányuló marketing és kommunikációs stratégia megalkotása és megvalósítása. Fontos, hogy a tejfogyasztás aspiratív módon kerüljön bemutatásra, hogy támogassuk az egészséges életformát, az egészségtudatosságot és piaci vonatkozásban a Tejszív általi termékek differenciálása.
A kampány egyik csúcspontja június 7-én a tej világnapja alkalmából megrendezett esemény lesz.
A kampány központi eleme a „Tejszív” motívum, melynek lényege, hogy ha Tejszív emblémával megjelölt tejet, tejterméket vásárolsz, 100%-ig biztos lehetsz benne, hogy a tej magyar gazdaságokból származik. A Hinora Group a hazai „tej ügy” támogatására olyan nagyköveteket nyert meg, mint Kapás Boglárka, Nagy Ádám és Kenderesi Tamás, akikkel a jelenleg is futó, integrált kampánynak köszönhetően számos kommunikációs csatornán találkozhatunk most is (TV spotok, social media felületek, outdoor hirdetések, online és print megjelenések, BTL események).