- Hirdetés -

Tematikus portálokkal erősít az Atmedia

|

Két meghatározó online gazdasági híroldal, a Privátbankár és az Mfor valamint az Életforma női online magazin hirdetésértékesítéseit kezdi meg 2020. január elsejétől az Atmedia. A két üzleti tematikájú portál közel 20 éve meghatározó gazdasági hírmagazin a magyar online sajtópiacon. A multimédiás kereskedőház online üzletágának partneri köre a három új tematikus oldal érkezésével idén 12-vel bővül.

A privatbankar.hu és az mfor.hu az online gazdasági sajtó két meghatározó, és egyben a legrégebbi – mindkettő 20 éves múltú – portálok közé tartozik. Szerkesztőségük a minőségi gazdasági újságírás, a hiteles és informatív tájékoztatás elve alapján működik. A gazdasági hírszerkesztőség piac-meghatározó szerepét azáltal képes hosszú távon megtartani, hogy napi tematikájában döntő szerepet kapnak a saját értesüléseik kiegyensúlyozott feldolgozásával készülő cikkek, aminek sikerességét bizonyítja az is, hogy híreik napi idézettségük az online és print sajtóban egyaránt kimagaslóak.

A kimagasló videós portfólióval rendelkező Atmedia online üzletágához most két olyan gazdasági portál csatlakozik, amelyek olvasóinak 45 százaléka nagyvárosban él, 30 százaléka diplomás és egyharmada Esomar AB státuszú.

Ács Zsuzsanna a Privatbankar.hu Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy: „Gazdasági tematikájú híroldalaink az elmúlt húsz évben az online médiapiac meghatározó, stabil szereplőivé váltak, amelyeken a hirdetők magas minőségű tartalmi környezetben jelenhetnek meg. Tudatosan építjük a tematikus portáljainkat, és ehhez professzionális kereskedelmi partnert kerestünk, és választottuk az Atmediát.”

Mindkét tematikus portál egyaránt kínál olvasnivalót a gazdaság és a pénzügyek iránt érdeklődő olvasók számára. A privatbankar.hu színvonalas befektetési információkkal, külgazdasági-külpolitikai elemzésekkel, piaci árfolyamadatokkal inkább a befektetőket, pénzügyeiket tudatosan intézőket célozza, míg az mfor.hu kalkulátoraival, a gazdasági élet fontos szereplőivel készített interjúival a kkv-szegmens döntéshozóit éri el.

Jövő év első negyedévében technológiai fejlesztés fejeződik be a kiadónál, ami azt jelenti, hogy a privatbankár.hu új szerkesztőségi rendszert valamint arculatot kap, aminek köszönhetően jelentősen javul az oldalak eszközfüggetlen felhasználói tartalomfogyasztása (reszponzivitás, SEO-optimalizálás). Az mfor.hu-val közös CMS rendszer pedig technikailag könnyíti majd meg a szerkesztőség feladatait.

Erdélyi Eszter az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta, hogy: „Büszkék vagyunk arra, hogy újabb magas minőségű saját tartalmat kínáló, a saját területén meghatározó partnerrel dolgozhatunk együtt. Stratégiai célunk, hogy hirdetőink számára minél több minőségi, saját tartalommal rendelkező megjelenési lehetőséget kínáljunk, és úgy gondoljuk, hogy az idén portfóliónkba érkezett 12 új portál ezt erősíti.”

2020. januártól az igényes, széles látókörű, vidám hölgyek lapja az eletforma.hu hirdetésértékesítését is az Atmedia végzi majd, amivel tovább bővül a kereskedőház női tematikus kínálata. A portál az olvasók számára a mindennapi életükhöz kapcsolódó aktualitásokat, tanácsokat, információs szórakoztató olvasmányokat biztosít: orvosi, kozmetikai, életvezetési, egészséges életmódra vonatkozó tanácsok, sport- és kulturális programok, televíziós érdekességek, könyvek, kritikák, párkeresési kérdések, otthonteremtés, kikapcsolódás, wellness.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...