- Hirdetés -

Tendert nyert a Havas Media

|

A gyermekek egészségének megőrzése céljából indít edukációs kampányt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Interfel, francia szakmaközi szervezet. A kezdeményezés célja, hogy vonzóvá tegye és növelje a zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és gyermekes családok körében Magyarországon. Az Európai Friss Kalandok című kampány kommunikációs tevékenységéért a Havas Media felel, aki az elkövetkezendő három évben médiatervezési, eseményszervezési, pr, valamint gyártási szolgáltatással fogja támogatni a kezdeményezést.

A héten egy nyitó sajtótájékoztató keretében indult útjára az Európai Unió által támogatott hároméves, Európai Friss Kalandok nevű edukációs kampány, amelynek kommunikációs feladatokra szóló tenderét ez év elején nyerte el a Havas Media. A kampány a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Interfel, francia szakmaközi szervezet összefogásában valósul meg. Mindkét szervezet célja, hogy saját országukban elősegítsék a friss gyümölcs- és zöldségfogyasztás növekedését, elsősorban a gyermekek és a gyermekes családok körében. „Ez lesz az első ilyen jellegű kampány Magyarországon. Bízom benne, hogy az Európai Friss Kalandok elnevezésű kampánnyal, és a tervezett programokkal elérjük célunkat, és sikerül közelebb hoznunk, népszerűbbé tennünk és növelnünk a gyermekek és gyermekes háztartások körében a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztást.” – mondta Fekete Zsanett, a NAK PR és kommunikációért felelős kabinetfőnök-helyettese.

A nemzetközi trendek mellett Magyarországon is folyamatosan csökken a lakosság zöldség- és gyümölcsfogyasztása. Pedig az Egészségügyi Világszervezet (WHO) kutatásai is igazolják, hogy a zöldségek és gyümölcsök fogyasztása lényeges szerepet játszik a gyermekek fejlődésében, a betegségek megelőzésében, az egészségügyi állapot javításában és fenntartásában. „Sajnos Magyarországon magas a halálozási arány, és sok betegségben kedvezőtlen statisztikával rendelkezik, ami önmagában is indokolja egy nemzeti zöldség-gyümölcs fogyasztásnövelő program létjogosultságát. Emellett a pályázathoz készített GfK-kutatás eredménye is azt igazolja, hogy a gyermekes családok egyre kisebb mértékben fogyasztanak friss zöldséget és gyümölcsöt. Pedig a gyermekek egészségének megőrzése nagymértékben függ a táplálkozásuk minőségétől, amelyre leginkább az otthoni és az iskolai étkezési szokások vannak hatással” – mondta Győrffy Balázs, a NAK elnöke.

A GfK 2016-os kutatása még arra is rávilágít, hogy az idősebb korosztály a legjelentősebb zöldség- és gyümölcsfogyasztó Magyarországon. Míg a gyermekes családok a magyar lakosság azon részét képezik, akik a legkevésbé vásárolnak és fogyasztanak rendszeresen friss zöldséget vagy gyümölcsöt. A rossz étkezési szokások pedig komoly egészségügyi problémákhoz vezethetnek. A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) 2014-es kutatásában a 4-10 éves korú gyermekek étkezési szokásaikkal kapcsolatban kimutatta, hogy a túlsúly és az elhízás mértéke évről évre egyre magasabb. Emellett a tanulmány azt a nemzetközi tendenciát is alátámasztotta, miszerint a 4-6 éves kor közötti gyermekek 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, és mire iskoláskorúak lesznek, ez az arány már 30 százalékra nő.

„A Gfk és az MDOSZ adatok is sokatmondók, amelyek azt gondolom kellőképpen igazolják eme Európai Unió által támogatott kampány létjogosultságát. Az Európia Friss Kalandok nevű kampányba tervezett eszközöket és aktivitásokat úgy raktuk össze, hogy játékos, ugyanakkor informatív módon tudjuk megszólítani a gyermekeket. A kampány célcsoportja a 6-14 éves korú gyermekek, ugyanakkor mellettük a családokat és az idősebb generációt is szeretnénk megszólítani, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. Bátorítjuk a szülőket és a nagyszülőket is, hogy vegyenek részt a kampányban és éljék át gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményét” – mondta Nagy László, a Havas Sports & Entertainment vezetője.

Az Európai Friss Kalandok nevű program két központi figurája Frutti és Veggi, egy gyümölcs és zöldség testvérpár, akik játékos kalandjaik, történetük révén igyekeznek népszerűvé tenni a gyermekek számára a zöldség- és gyümölcsfogyasztást. A program jelmondata a „Fedezd fel a zöldségek és gyümölcsök valódi erejét”, amelyet a Vegapolis elnevezésű univerzumon és a fiktív karaktereken keresztül tapasztalhatnak meg a családok legfiatalabb tagjai. Így Frutti és Veggi révén a gyermekek játékos, interaktív módon ismerkedhetnek meg a kampány mondanivalójával, valamint szórakoztató, ugyanakkor informatív módon tapasztalhatják meg azt, hogy milyen élvezetes is a zöldség- és gyümölcsfogyasztás.

„A kampányba olyan aktivitásokat találtunk ki a francia médiaügynökséggel közösen, amely az Európai Friss Kalandok világa és a két főszereplő, Frutti és Veggi révén közelebb hozza a gyermekekhez a zöldségek és gyümölcsök szeretetét. A kampány részeként a mesecsatornákon rövid, nyolc részes miniprogramok révén ismerhetik meg a legkisebbek az Európai Friss Kalandok világát, emellett odafigyeltünk arra is, hogy a családok legkisebb tagjai élőben is megtapasztalhassák a zöldségek és gyümölcsök erejét. Továbbá egy országos roadshowra is készülünk, amelynek keretében az elkövetkező hónapokban országszerte és Budapesten is több helyszínen találkozhatnak az érdeklődők a programmal, emellett a családok országszerte 50 alkalommal a legnagyobb kiskereskedelmi áruházakban is megismerkedhetnek a gyümölcs és zöldség testvérpárral” – foglalta össze Nagy László, a Havas Sports & Entertainment vezetője a kampány aktivitásait.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...