- Hirdetés -

Tendert nyert a Havas Media

|

- Hirdetés -

A gyermekek egészségének megőrzése céljából indít edukációs kampányt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Interfel, francia szakmaközi szervezet. A kezdeményezés célja, hogy vonzóvá tegye és növelje a zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és gyermekes családok körében Magyarországon. Az Európai Friss Kalandok című kampány kommunikációs tevékenységéért a Havas Media felel, aki az elkövetkezendő három évben médiatervezési, eseményszervezési, pr, valamint gyártási szolgáltatással fogja támogatni a kezdeményezést.

A héten egy nyitó sajtótájékoztató keretében indult útjára az Európai Unió által támogatott hároméves, Európai Friss Kalandok nevű edukációs kampány, amelynek kommunikációs feladatokra szóló tenderét ez év elején nyerte el a Havas Media. A kampány a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Interfel, francia szakmaközi szervezet összefogásában valósul meg. Mindkét szervezet célja, hogy saját országukban elősegítsék a friss gyümölcs- és zöldségfogyasztás növekedését, elsősorban a gyermekek és a gyermekes családok körében. „Ez lesz az első ilyen jellegű kampány Magyarországon. Bízom benne, hogy az Európai Friss Kalandok elnevezésű kampánnyal, és a tervezett programokkal elérjük célunkat, és sikerül közelebb hoznunk, népszerűbbé tennünk és növelnünk a gyermekek és gyermekes háztartások körében a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztást.” – mondta Fekete Zsanett, a NAK PR és kommunikációért felelős kabinetfőnök-helyettese.

A nemzetközi trendek mellett Magyarországon is folyamatosan csökken a lakosság zöldség- és gyümölcsfogyasztása. Pedig az Egészségügyi Világszervezet (WHO) kutatásai is igazolják, hogy a zöldségek és gyümölcsök fogyasztása lényeges szerepet játszik a gyermekek fejlődésében, a betegségek megelőzésében, az egészségügyi állapot javításában és fenntartásában. „Sajnos Magyarországon magas a halálozási arány, és sok betegségben kedvezőtlen statisztikával rendelkezik, ami önmagában is indokolja egy nemzeti zöldség-gyümölcs fogyasztásnövelő program létjogosultságát. Emellett a pályázathoz készített GfK-kutatás eredménye is azt igazolja, hogy a gyermekes családok egyre kisebb mértékben fogyasztanak friss zöldséget és gyümölcsöt. Pedig a gyermekek egészségének megőrzése nagymértékben függ a táplálkozásuk minőségétől, amelyre leginkább az otthoni és az iskolai étkezési szokások vannak hatással” – mondta Győrffy Balázs, a NAK elnöke.

A GfK 2016-os kutatása még arra is rávilágít, hogy az idősebb korosztály a legjelentősebb zöldség- és gyümölcsfogyasztó Magyarországon. Míg a gyermekes családok a magyar lakosság azon részét képezik, akik a legkevésbé vásárolnak és fogyasztanak rendszeresen friss zöldséget vagy gyümölcsöt. A rossz étkezési szokások pedig komoly egészségügyi problémákhoz vezethetnek. A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) 2014-es kutatásában a 4-10 éves korú gyermekek étkezési szokásaikkal kapcsolatban kimutatta, hogy a túlsúly és az elhízás mértéke évről évre egyre magasabb. Emellett a tanulmány azt a nemzetközi tendenciát is alátámasztotta, miszerint a 4-6 éves kor közötti gyermekek 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, és mire iskoláskorúak lesznek, ez az arány már 30 százalékra nő.

„A Gfk és az MDOSZ adatok is sokatmondók, amelyek azt gondolom kellőképpen igazolják eme Európai Unió által támogatott kampány létjogosultságát. Az Európia Friss Kalandok nevű kampányba tervezett eszközöket és aktivitásokat úgy raktuk össze, hogy játékos, ugyanakkor informatív módon tudjuk megszólítani a gyermekeket. A kampány célcsoportja a 6-14 éves korú gyermekek, ugyanakkor mellettük a családokat és az idősebb generációt is szeretnénk megszólítani, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. Bátorítjuk a szülőket és a nagyszülőket is, hogy vegyenek részt a kampányban és éljék át gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményét” – mondta Nagy László, a Havas Sports & Entertainment vezetője.

Az Európai Friss Kalandok nevű program két központi figurája Frutti és Veggi, egy gyümölcs és zöldség testvérpár, akik játékos kalandjaik, történetük révén igyekeznek népszerűvé tenni a gyermekek számára a zöldség- és gyümölcsfogyasztást. A program jelmondata a „Fedezd fel a zöldségek és gyümölcsök valódi erejét”, amelyet a Vegapolis elnevezésű univerzumon és a fiktív karaktereken keresztül tapasztalhatnak meg a családok legfiatalabb tagjai. Így Frutti és Veggi révén a gyermekek játékos, interaktív módon ismerkedhetnek meg a kampány mondanivalójával, valamint szórakoztató, ugyanakkor informatív módon tapasztalhatják meg azt, hogy milyen élvezetes is a zöldség- és gyümölcsfogyasztás.

„A kampányba olyan aktivitásokat találtunk ki a francia médiaügynökséggel közösen, amely az Európai Friss Kalandok világa és a két főszereplő, Frutti és Veggi révén közelebb hozza a gyermekekhez a zöldségek és gyümölcsök szeretetét. A kampány részeként a mesecsatornákon rövid, nyolc részes miniprogramok révén ismerhetik meg a legkisebbek az Európai Friss Kalandok világát, emellett odafigyeltünk arra is, hogy a családok legkisebb tagjai élőben is megtapasztalhassák a zöldségek és gyümölcsök erejét. Továbbá egy országos roadshowra is készülünk, amelynek keretében az elkövetkező hónapokban országszerte és Budapesten is több helyszínen találkozhatnak az érdeklődők a programmal, emellett a családok országszerte 50 alkalommal a legnagyobb kiskereskedelmi áruházakban is megismerkedhetnek a gyümölcs és zöldség testvérpárral” – foglalta össze Nagy László, a Havas Sports & Entertainment vezetője a kampány aktivitásait.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők is előadnak az idei BrandFestivalon

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad majd az idei BrandFestivalon. Az esemény programjának célja bemutatni a Viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben. Idén megosztja gondolatait többek...

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...