- Hirdetés -

Terjeszkedik a WeShare

|

- Hirdetés -

A WeShare, a Volkswagen és a ŠKODA autómegosztó szolgáltatása 2020-ban további hét városra terjeszti ki hálózatát Németországban és más európai országokban. Prágát és Hamburgot tavasszal Párizs és Madrid követi, míg Budapest, München és Milánó az év folyamán csatlakozik a hálózathoz. Ezekben a városokban a WeShare teljes elektromos flottát kínál összesen körülbelül 8.400 elektromos járművel.

Prágában és Budapesten a WeShare a ŠKODA-val működik együtt. A német, francia, spanyol és olasz nagyvárosokban a WeShare által kínált járművek között a Volkswagen e-Golf és e-up! modellek lesznek megtalálhatóak, az év végétől pedig az ID.3 is elérhetővé válik. A WeShare 2019-ben 1.500 e-Golf autóval már megkezdte működését Berlinben, és a cégnek jelenleg 50.000 regisztrált ügyfele van a városban.

„Számunkra 2020 a jelentős növekedés éve lesz” – mondta Philipp Reth, a WeShare vezérigazgatója. „Biztosak vagyunk abban, hogy az elektromos közösségi autómegosztás hosszú ideig jelentős átmeneti elem lesz a fenntartható, megosztott mobilitás területén az automatizált közlekedési rendszerek felé vezető úton” – tette hozzá Reth. Véleménye szerint a megoldásnak áttörést kell elérnie szélesebb közönséggel és több várossal. „Ezért reméljük, hogy a városoktól támogatást kapunk például a gépjármű-megosztós járművek parkolási díjai vagy új nyilvános helyeken történő autó-megosztási területek kijelölése terén, hogy ösztönözze a potenciális felhasználókat, és az autómegosztást még érdekesebbé és relevánssá tegye”- mondja Reth.

A WeShare sikeres Berlini bevezetése

A WeShare 2019. júniusában Berlinben indult, és már 50.000 ügyfél regisztrált a szolgáltatásra. Ezen regisztrált ügyfelek mintegy háromnegyede aktív felhasználó, azaz legalább egyszer használta a WeShare szolgáltatást. „Az egész ágazathoz képest ez a szám nagyon magas, és azt mutatja, hogy a WeShare rendkívül fontos az emberek városi mobilitása szempontjából” – nyilatkozta Philipp Reth vezérigazgató. Az elmúlt hat hónapban a WeShare flottája Berlinben több mint hárommillió kilométert teljesített, ami autónként átlagosan napi négy-öt utat jelent.

Az egyik legnagyobb kihívás, amellyel a WeShare Berlinben szembesül, az akkumulátor töltése. A nyilvános töltőhálózati infrastruktúra elégtelen rendelkezésre állásának kompenzálása érdekében a Volkswagen AG és a WeShare együttműködést indított a Schwarz Csoporttal. A Schwarz jelenleg összesen 140 nyilvános töltőállomást telepít Berlinben 60 Lidl és 10 Kaufland telephelyen. Együttműködő partnerként a WeShare a boltok nyitvatartási idején kívül kizárólagosan használhatja autómegosztó flottájához a töltőállomásokat. Nappali munkaidőben a töltőállomások a Lidl és a Kaufland összes ügyfelének rendelkezésére állnak. A Schwarz csoport mellett a WeShare további partnerségeket tervez létrehozni a rendelkezésre álló infrastruktúra bővítése céljából.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -