A Zyntern.com Állásportál videója humorral és egy Teslával robbant be több mint 80 ezer fiatal TikTok oldalára.
Te is örülnél egy céges autónak? És mit szólnál, ha egy vadiúj Teslát raknának a főnökeid a feneked alá? Bár sokan álmodoznak hasonlóról, a valóságban igen ritkák az ilyen egetrengető céges juttatások. Erről szól a Zyntern.com legújabb TikTok videója, amit már, több mint 80 ezren megtekintettek.
Te hány céget követsz TikTok-on? Valószínűleg még nem sokat, azonban itt az ideje, hogy ez megváltozzon! A marketingkommunikáció folyamatosan fejlődik, a cégeknek pedig alkalmazkodniuk kell az új trendekhez. A TikTok, mint legújabb social media platform, tornádóként söpört végig a fiatal generáción. Ezt mutatja, hogy a kínai tulajdonú alkalmazás 1 milliárd havi aktív, többségében Z generációs felhasználóval rendelkezik világszerte, és Magyarországon is folyamatosan növekszik. Bár a TikTok leginkább a táncos kihívásokról, a zenére tátogós duettekről és prank-videókról ismert, mára elengedhetetlen marketingplatformmá nőtte ki magát a márkák és a legkülönbözőbb iparágak számára. Ezt a potenciált ismerte fel a Zyntern.com csapata, akik 2022. március 16-án útjára indították a Zyntern hivatalos TikTok csatornáját. Azóta már húsznál is több videót posztoltak a platformra és láthatóan eszükben sincs abba hagyni. Kevesebb, mint két hónap alatt, több videójuk is 10 ezer feletti megtekintéseket ért el, legújabb Teslás TikTokjuk pedig már 80 ezer felett jár. Követőik száma pedig ezzel párhuzamosan folyamatosan nő.
A Zyntern.com a pályakezdők elsőszámú hazai állásportálja, ahol a fiatalok (Y és Z generáció) és a gyakornoki és frissdiplomás helyeket kínáló vállalatok egymásra találnak. Mivel a cég célcsoportját a 18-28 éves fiatalok alkotják, logikus lépés, hogy a főként a fiatal generáció által használt közösségi média platformon (TikTok) is jelen legyenek. A tartalmaik többségében humoros, egyetemistákat és fiatal munkavállalókat célzó videók, melyek a fiatalok mindennapjairól készítenek lenyomatot. Akár a stat vizsga teljesíthetlenségéről, akár a home office vicces pillanatairól legyen szó, a Zyntern videók között találunk rá példát.
„Mindig is fontos volt számunkra a közösségépítés és a közvetlen hangnemben történő kommunikáció. Ennek jegyében az Instagram oldalunkon hemzsegnek az egyetemista és office life memek, viszont a TikTok egy még jobb platform a kreatív ötleteink megvalósítására. A csapatunk felét huszonévesek alkotják, ezért tudunk hitelesen tartalmat gyártani a fiataloknak. Nemrég még mi is sírtunk örömünkben a sikeres vizsgák után, így van honnan ihletet meríteni a videókhoz” – fejtette ki Túri Noémi a Zyntern kreatív tartalomgyártója.
Bár a TikTokra készített videók csupán pár másodpercesek, a rendszeres legyártásuk nem kis energiabefektetést igényel. A Zyntern csapata azonban nem riad vissza a kihívástól, szerintük ugyanis a siker kulcsa az őszinte brandépítés.
„A TikTok-ot elsősorban, azért indítottuk el, hogy egy közvetlen, párbeszéden alapuló kapcsolatot alakítsunk ki a fiatalokkal. A küldetésünk nem változott, szeretnénk minél több pályakezdőt hozzásegíteni életük első „nagy betűs” állásához, és átsegíteni őket a diploma utáni nehéz időszakon. Ehhez egy remek eszköz a TikTok, itt tudunk együtt nevetni, sírni és ami még fontosabb, egymástól tanulni” - nyilatkozta Megyeri Mirtill a Zyntern.com társalapítója.