- Hirdetés -

Teslával hódít a Zyntern a TikTokon

|

A Zyntern.com Állásportál videója humorral és egy Teslával robbant be több mint 80 ezer fiatal TikTok oldalára.

 

Te is örülnél egy céges autónak? És mit szólnál, ha egy vadiúj Teslát raknának a főnökeid a feneked alá? Bár sokan álmodoznak hasonlóról, a valóságban igen ritkák az ilyen egetrengető céges juttatások. Erről szól a Zyntern.com legújabb TikTok videója, amit már, több mint 80 ezren megtekintettek.

Te hány céget követsz TikTok-on? Valószínűleg még nem sokat, azonban itt az ideje, hogy ez megváltozzon! A marketingkommunikáció folyamatosan fejlődik, a cégeknek pedig alkalmazkodniuk kell az új trendekhez. A TikTok, mint legújabb social media platform, tornádóként söpört végig a fiatal generáción. Ezt mutatja, hogy a kínai tulajdonú alkalmazás 1 milliárd havi aktív, többségében Z generációs felhasználóval rendelkezik világszerte, és Magyarországon is folyamatosan növekszik. Bár a TikTok leginkább a táncos kihívásokról, a zenére tátogós duettekről és prank-videókról ismert, mára elengedhetetlen marketingplatformmá nőtte ki magát a márkák és a legkülönbözőbb iparágak számára. Ezt a potenciált ismerte fel a Zyntern.com csapata, akik 2022. március 16-án útjára indították a Zyntern hivatalos TikTok csatornáját. Azóta már húsznál is több videót posztoltak a platformra és láthatóan eszükben sincs abba hagyni. Kevesebb, mint két hónap alatt, több videójuk is 10 ezer feletti megtekintéseket ért el, legújabb Teslás TikTokjuk pedig már 80 ezer felett jár. Követőik száma pedig ezzel párhuzamosan folyamatosan nő.

A Zyntern.com a pályakezdők elsőszámú hazai állásportálja, ahol a fiatalok (Y és Z generáció) és a gyakornoki és frissdiplomás helyeket kínáló vállalatok egymásra találnak. Mivel a cég célcsoportját a 18-28 éves fiatalok alkotják, logikus lépés, hogy a főként a fiatal generáció által használt közösségi média platformon (TikTok) is jelen legyenek. A tartalmaik többségében humoros, egyetemistákat és fiatal munkavállalókat célzó videók, melyek a fiatalok mindennapjairól készítenek lenyomatot. Akár a stat vizsga teljesíthetlenségéről, akár a home office vicces pillanatairól legyen szó, a Zyntern videók között találunk rá példát.

„Mindig is fontos volt számunkra a közösségépítés és a közvetlen hangnemben történő kommunikáció. Ennek jegyében az Instagram oldalunkon hemzsegnek az egyetemista és office life memek, viszont a TikTok egy még jobb platform a kreatív ötleteink megvalósítására. A csapatunk felét huszonévesek alkotják, ezért tudunk hitelesen tartalmat gyártani a fiataloknak. Nemrég még mi is sírtunk örömünkben a sikeres vizsgák után, így van honnan ihletet meríteni a videókhoz” – fejtette ki Túri Noémi a Zyntern kreatív tartalomgyártója.

Bár a TikTokra készített videók csupán pár másodpercesek, a rendszeres legyártásuk nem kis energiabefektetést igényel. A Zyntern csapata azonban nem riad vissza a kihívástól, szerintük ugyanis a siker kulcsa az őszinte brandépítés.

„A TikTok-ot elsősorban, azért indítottuk el, hogy egy közvetlen, párbeszéden alapuló kapcsolatot alakítsunk ki a fiatalokkal. A küldetésünk nem változott, szeretnénk minél több pályakezdőt hozzásegíteni életük első „nagy betűs” állásához, és átsegíteni őket a diploma utáni nehéz időszakon. Ehhez egy remek eszköz a TikTok, itt tudunk együtt nevetni, sírni és ami még fontosabb, egymástól tanulni” - nyilatkozta Megyeri Mirtill a Zyntern.com társalapítója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...