- Hirdetés -

Teslával hódít a Zyntern a TikTokon

|

- Hirdetés -

A Zyntern.com Állásportál videója humorral és egy Teslával robbant be több mint 80 ezer fiatal TikTok oldalára.

 

Te is örülnél egy céges autónak? És mit szólnál, ha egy vadiúj Teslát raknának a főnökeid a feneked alá? Bár sokan álmodoznak hasonlóról, a valóságban igen ritkák az ilyen egetrengető céges juttatások. Erről szól a Zyntern.com legújabb TikTok videója, amit már, több mint 80 ezren megtekintettek.

Te hány céget követsz TikTok-on? Valószínűleg még nem sokat, azonban itt az ideje, hogy ez megváltozzon! A marketingkommunikáció folyamatosan fejlődik, a cégeknek pedig alkalmazkodniuk kell az új trendekhez. A TikTok, mint legújabb social media platform, tornádóként söpört végig a fiatal generáción. Ezt mutatja, hogy a kínai tulajdonú alkalmazás 1 milliárd havi aktív, többségében Z generációs felhasználóval rendelkezik világszerte, és Magyarországon is folyamatosan növekszik. Bár a TikTok leginkább a táncos kihívásokról, a zenére tátogós duettekről és prank-videókról ismert, mára elengedhetetlen marketingplatformmá nőtte ki magát a márkák és a legkülönbözőbb iparágak számára. Ezt a potenciált ismerte fel a Zyntern.com csapata, akik 2022. március 16-án útjára indították a Zyntern hivatalos TikTok csatornáját. Azóta már húsznál is több videót posztoltak a platformra és láthatóan eszükben sincs abba hagyni. Kevesebb, mint két hónap alatt, több videójuk is 10 ezer feletti megtekintéseket ért el, legújabb Teslás TikTokjuk pedig már 80 ezer felett jár. Követőik száma pedig ezzel párhuzamosan folyamatosan nő.

A Zyntern.com a pályakezdők elsőszámú hazai állásportálja, ahol a fiatalok (Y és Z generáció) és a gyakornoki és frissdiplomás helyeket kínáló vállalatok egymásra találnak. Mivel a cég célcsoportját a 18-28 éves fiatalok alkotják, logikus lépés, hogy a főként a fiatal generáció által használt közösségi média platformon (TikTok) is jelen legyenek. A tartalmaik többségében humoros, egyetemistákat és fiatal munkavállalókat célzó videók, melyek a fiatalok mindennapjairól készítenek lenyomatot. Akár a stat vizsga teljesíthetlenségéről, akár a home office vicces pillanatairól legyen szó, a Zyntern videók között találunk rá példát.

„Mindig is fontos volt számunkra a közösségépítés és a közvetlen hangnemben történő kommunikáció. Ennek jegyében az Instagram oldalunkon hemzsegnek az egyetemista és office life memek, viszont a TikTok egy még jobb platform a kreatív ötleteink megvalósítására. A csapatunk felét huszonévesek alkotják, ezért tudunk hitelesen tartalmat gyártani a fiataloknak. Nemrég még mi is sírtunk örömünkben a sikeres vizsgák után, így van honnan ihletet meríteni a videókhoz” – fejtette ki Túri Noémi a Zyntern kreatív tartalomgyártója.

Bár a TikTokra készített videók csupán pár másodpercesek, a rendszeres legyártásuk nem kis energiabefektetést igényel. A Zyntern csapata azonban nem riad vissza a kihívástól, szerintük ugyanis a siker kulcsa az őszinte brandépítés.

„A TikTok-ot elsősorban, azért indítottuk el, hogy egy közvetlen, párbeszéden alapuló kapcsolatot alakítsunk ki a fiatalokkal. A küldetésünk nem változott, szeretnénk minél több pályakezdőt hozzásegíteni életük első „nagy betűs” állásához, és átsegíteni őket a diploma utáni nehéz időszakon. Ehhez egy remek eszköz a TikTok, itt tudunk együtt nevetni, sírni és ami még fontosabb, egymástól tanulni” - nyilatkozta Megyeri Mirtill a Zyntern.com társalapítója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám sok szempontból nagyon hasonló kérdésekkel találják szembe magukat a felnőtté...

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....