- Hirdetés -

Testünk elfogadásáért kampányol az InStyle

|

- Hirdetés -

Négy gyönyörű nő mutatja meg magát fürdőruhában az InStyle nyári kiadásának címlapján és hasábjain, ezzel is bátorítva mindenkit, hogy fogadja el a testét – legyen az nagyon vékony vagy éppen teltebb, esetleg műtéti heges – pont így, ahogy van. A magazin B. Nagy Réka és Sena Dagadu énekesnővel, Bányainé Nagy Judit influenszerrel és Rohonczi Fanni aktivistával, egykori sztómással ünnepli a test szépségét és változatosságát, és indítja útjára az #ígyvagyokjól kampányt. Ez az első eset a hazai médiatörténelemben, hogy egy divatmagazin egy egykori sztómás, sztómaheges nőt mutat be a címlapján.

A nyár a strand, a lenge ruhák és az önfeledt pillanatok időszaka – ám sokak számára rettegett évszak is egyben, amikor ki kell állni a kíváncsi, bíráló tekintetek elé.

„Négy gyönyörű, magabiztos nőt mutatunk be címlapunkon, akik bátran vallják: pont így jók, ahogy vannak, nem szeretnének semmit takargatni magukon! Pozitív üzenetük és hozzáállásuk pedig reméljük, sokakat arra buzdít majd, hogy ne a tökéletes álomképhez hasonlítgassák magukat, hanem magabiztosan és önmagukat szeretve vágjanak bele ebbe a nyárba” – mondta Alberti Petra főszerkesztő. „Social media kampányt is indítunk az #ígyvagyokjó #ígyvagyokjól hashtag használatával, azzal a céllal, hogy felhívjuk a figyelmet a testképből adódó komplexusokra, és bátorítsuk a nőket és férfiakat, hogy ne rejtegessék a testüket csak azért, mert az a test adott esetben más, mint a társadalom és közvélemény szemében “normálisnak”, tökéletesnek címkézett” – tette hozzá Alberti Petra

B. Nagy Réka a hangja mellett a fontos ügyek melletti kiállásáról is ismert. „Korábban nagyon sokat szenvedtem az alkatommal, és ebből kifolyólag az önelfogadással. Aztán rájöttem, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki ezzel a problémával küzd. Eljutottam odáig, hogy ha belenézek a tükörbe, én már szeretem, amit látok, jól érzem magam a bőrömben” – mondta az influenszer/énekes.

A ghánai gyökerekkel rendelkező Sena Dagadu a saját be you, be true, be free (légy őnmagad, légy igaz, légy szabad) mantrája szerint él. „Ghánában például imádják a nagy fenekemet és a csípőmet. Engem ez is erővel tölt el, hogy a testalkatom nemhogy furcsa, hanem szépségideál – persze Európában lehet, hogy nem, de máshol a világon igen. Én tényleg az a fajta ember vagyok, hogyha neked tetszik, és te jól érzed benne magad, akkor vedd fel. Senkinek semmi köze ahhoz, hogy téged mi boldogít. Ha neked jó, és jól érzed benne magad, akkor mindenképp csináld” – mondta az énekesnő.

Bányainé Nagy Judit a #Nemakarokbeleszólni trió tagjaként és saját profilján is rengeteg témában mondja el a véleményét, most a vékony testalkatú nőket sújtó “ropizás” kapcsán hallatja a hangját. „Senki sem elégedett mindennap magával, és ez teljesen OKÉ. Hagyj időt a változásra, pihenj, olvass, és havonta nézd át a social mediában, milyen tartalomgyártókat követsz, szelektálj, ha pedig valakitől gyomorgörcsöd van, akkor használd bátran a kikövetés gombot. Hidd el, felemelő érzés tud lenni!” – mondta Judit. „Mindenki a testén viseli élete történetét, és én nagyon büszkén viselem azt is a testemen, hogy van egy gyermekem” – nyilatkozta az influenszer.

Chron betegsége miatt Rohonczi Fanni két és fél évig volt sztómás, ennek a hegeit pedig örökké a testén viseli. A műtéti nyomok arra emlékeztetik Fannit, hogy ezeknek köszönheti az életét. A lány pozitív hozzáállása és blogja sok fiatal sorstársát segítette már át a nehéz pillanatokon. „A mai napig az van a fejemben a strandon, hogy ez én vagyok, nekem ez mentette meg az életemet, hozzám tartozik, korábban a sztómazsák, most pedig a műtéti hegek. Minden okkal történik, minden rossz után valami jó jön. Ezt nem kell szégyellni. Mindenkin van valami különleges, amit nem szabad takargatnia, sőt. Ettől leszünk egyediek és különlegesek” – mondta Fanni.

Az #ígyvagyokjól kezdeményezéshez olyan nevek csatlakoztak már, mint Tóth Vera és Király Linda énekesnők, Steiner Kristóf író, vegán szakács, Nyáry Luca író, Máté Roland műsorvezető, Süle Kati stylist, Siroki Diána és Farkas Éva modellek és Bálint Bianka, Bianicon tetoválóművész. A kampányban további ismert emberek és civilek csatlakozását várják.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA