- Hirdetés -

Tévés nézettség: a Forma-1 végzett az élen

|

- Hirdetés -

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétvégi Magyar Nagydíj volt a legnézettebb műsor. A teljes lakosságnál a Szerencsekerék vonzotta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt héten minden fontos célcsoportnál a TV2 bizonyult piacvezetőnek. A 18-49 éveseknél és a főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL (TV2: 9,9%, RTL: 9,3%). A 18-59 éveseknél már 1,4 százalékpontnyi előnye volt a TV2-nek (TV2: 11,2%, RTL: 9,8%). Az esti sávban és a teljes lakosságnál pedig – szokás szerint – egész nagy különbség látható a két csatorna között (TV2: 14,7%, RTL: 9,5%). Az egyes estéket külön nézve, a 18-49 éveseknél hétfőtől csütörtökig és vasárnap nyert a TV2. A péntek és a szombat az RTL-é volt. A 18-59 éveseknél csak a szombat estét nyerte meg az RTL, a teljes lakosságnál pedig hétfőtől vasárnapig minden nap behúzta a főműsoridőt a TV2.

A komplett csatornaportfóliók terén a TV2 Csoporté volt a mögöttünk álló hét. Itt is a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 22,5%, RTL Magyarország: 22%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,2 14,7 9,9
RTL 9,8 9,5 9,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,1 8,5
RTL 6,1 5,8 6,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,8 24,6 21,4
RTL Magyarország 18,9 16,5 18,6
MTVA 6,7 10,2 5,2
AMC Networks 5,5 5,2 5,7
Paramount Global 4,8 3,9 5,9
Network4 3,1 4,1 2,0
Warner Bros.Discovery 3,1 3,5 3,2
Antenna Entertainment Group 2,7 2,4 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,7% / 16,9% (19% / 16,7%)
Tények Plusz – 14,1% / 12,5% (12,7% / 11,8%)
Szerencsekerék – 14,2% / 12,6% (14% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 8,5% / 6,6% (9,8% / 8,1%)

RTL
Híradó – 15,8% / 13,8% (16,7% / 15,2%)
Fókusz – 11,5% / 10,5% (12,1% / 11,3%)
Activity – 7,2% / 6,8% (8,4% / 8,5%)
A mi kis falunk – 10,1% / 9,8% (10,3% / 10,5%)

A heti átlagokat nézve a Tények az RTL Híradó előtt, a Tények Plusz pedig a Fókusz előtt végzett, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. Hétköznapokon a helyzet változatlan volt, azaz a Szerencsekerék annak ellenére is bőven a TV2 csatornaátlaga feletti eredményeket szállított, hogy már jó ideje csak ismétléseket adnak a vetélkedőből. A hegyi doktor viszont a kereskedelmi célcsoportoknál nem teljesít túl acélosan és a korábbi héthez képest még rontottak is. Egészen más a helyzet a teljes lakosságnál, ott szép eredményeket ér el a német sorozat (14,3% volt a heti átlaguk a teljes lakosságnál).

Az RTL-en kifutott az Activity, ahogy a fenti számokból látható, nagyon gyenge heti átlaggal búcsúztak. Aligha lesz ebből a műsorból újabb évad. Viszont A mi kis falunk még ismétlésként is egész szép közönségarányt hozott, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nyerték is a műsorsávjukat.

A mindkét kereskedelmi célcsoportnál az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 202 ezer, a 18-59 éveseknél 334 ezer nézőt vonzott a Magyar Nagydíj. A teljes lakosságnál pedig a hét harmadik legnézettebbjének bizonyult 596 ezres nézőszámmal. Sőt, mindhárom célcsoportnál még a szombati Forma-1 időmérő is ott volt a top 10 műsor között.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebb műsora, a teljes lakosságnál pedig a legnézettebbje volt a Szerencsekerék, annak is a szerdai adása. A három célcsoportnál 151 ezer, 264 ezer és 700 ezer nézőt gyűjtött be a TV2 vetélkedője. Az RTL legnézettebb produkciója címmel a RTL Híradó büszkélkedhetett. A 18-49 éveseknél (123 ezer néző) és a teljes lakosságnál (515 ezer néző) a pénteki adás, a 18-59 éveseknél pedig a hétfői (202 ezer) Híradó érdekelte a legtöbb nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 334 517 26,1
SZERENCSEKERÉK TV2 264 227 16,8
TÉNYEK TV2 237 951 21,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 206 360 17,9
HÍRADÓ RTL 202 644 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 175 190 11,4
FÓKUSZ RTL 166 025 12,9
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 155 055 15,8
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 149 741 15,3
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 147 929 8,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 700 366 20,5
TÉNYEK TV2 678 605 25,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 596 361 22,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 529 325 18,3
HÍRADÓ RTL 515 200 19,4
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 497 574 14,9
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 451 471 19,3
TESTVÉREK TV2 412 223 19,6
FÓKUSZ RTL 337 419 11,8
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 321 331 15,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 202 794 24,1
SZERENCSEKERÉK TV2 151 802 14,8
TÉNYEK TV2 144 809 19,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 126 662 16,2
HÍRADÓ RTL 123 014 16,0
A MI KIS FALUNK RTL 118 242 11,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 103 888 15,4
BAYWATCH TV2 103 618 9,4
FÓKUSZ RTL 95 455 11,4
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 94 619 14,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így spórolhatunk a klímás fűtéssel

A fűtés gazdaságosságát főként az épület szigetelése határozza meg, a klímák esetében viszont számos más olyan praktika is ismert, amivel spórolhatunk a költségeinken. Ha a teljes fűtési idényben használnánk a klímaberendezést, kizárólag fűtésre optimalizált...
Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....