- Hirdetés -

Tévés nézettség: a Forma-1 végzett az élen

|

- Hirdetés -

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétvégi Magyar Nagydíj volt a legnézettebb műsor. A teljes lakosságnál a Szerencsekerék vonzotta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt héten minden fontos célcsoportnál a TV2 bizonyult piacvezetőnek. A 18-49 éveseknél és a főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL (TV2: 9,9%, RTL: 9,3%). A 18-59 éveseknél már 1,4 százalékpontnyi előnye volt a TV2-nek (TV2: 11,2%, RTL: 9,8%). Az esti sávban és a teljes lakosságnál pedig – szokás szerint – egész nagy különbség látható a két csatorna között (TV2: 14,7%, RTL: 9,5%). Az egyes estéket külön nézve, a 18-49 éveseknél hétfőtől csütörtökig és vasárnap nyert a TV2. A péntek és a szombat az RTL-é volt. A 18-59 éveseknél csak a szombat estét nyerte meg az RTL, a teljes lakosságnál pedig hétfőtől vasárnapig minden nap behúzta a főműsoridőt a TV2.

A komplett csatornaportfóliók terén a TV2 Csoporté volt a mögöttünk álló hét. Itt is a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 22,5%, RTL Magyarország: 22%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,2 14,7 9,9
RTL 9,8 9,5 9,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,1 8,5
RTL 6,1 5,8 6,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,8 24,6 21,4
RTL Magyarország 18,9 16,5 18,6
MTVA 6,7 10,2 5,2
AMC Networks 5,5 5,2 5,7
Paramount Global 4,8 3,9 5,9
Network4 3,1 4,1 2,0
Warner Bros.Discovery 3,1 3,5 3,2
Antenna Entertainment Group 2,7 2,4 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,7% / 16,9% (19% / 16,7%)
Tények Plusz – 14,1% / 12,5% (12,7% / 11,8%)
Szerencsekerék – 14,2% / 12,6% (14% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 8,5% / 6,6% (9,8% / 8,1%)

RTL
Híradó – 15,8% / 13,8% (16,7% / 15,2%)
Fókusz – 11,5% / 10,5% (12,1% / 11,3%)
Activity – 7,2% / 6,8% (8,4% / 8,5%)
A mi kis falunk – 10,1% / 9,8% (10,3% / 10,5%)

A heti átlagokat nézve a Tények az RTL Híradó előtt, a Tények Plusz pedig a Fókusz előtt végzett, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. Hétköznapokon a helyzet változatlan volt, azaz a Szerencsekerék annak ellenére is bőven a TV2 csatornaátlaga feletti eredményeket szállított, hogy már jó ideje csak ismétléseket adnak a vetélkedőből. A hegyi doktor viszont a kereskedelmi célcsoportoknál nem teljesít túl acélosan és a korábbi héthez képest még rontottak is. Egészen más a helyzet a teljes lakosságnál, ott szép eredményeket ér el a német sorozat (14,3% volt a heti átlaguk a teljes lakosságnál).

Az RTL-en kifutott az Activity, ahogy a fenti számokból látható, nagyon gyenge heti átlaggal búcsúztak. Aligha lesz ebből a műsorból újabb évad. Viszont A mi kis falunk még ismétlésként is egész szép közönségarányt hozott, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nyerték is a műsorsávjukat.

A mindkét kereskedelmi célcsoportnál az M4 Sport vasárnapi Forma-1 közvetítése volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 202 ezer, a 18-59 éveseknél 334 ezer nézőt vonzott a Magyar Nagydíj. A teljes lakosságnál pedig a hét harmadik legnézettebbjének bizonyult 596 ezres nézőszámmal. Sőt, mindhárom célcsoportnál még a szombati Forma-1 időmérő is ott volt a top 10 műsor között.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebb műsora, a teljes lakosságnál pedig a legnézettebbje volt a Szerencsekerék, annak is a szerdai adása. A három célcsoportnál 151 ezer, 264 ezer és 700 ezer nézőt gyűjtött be a TV2 vetélkedője. Az RTL legnézettebb produkciója címmel a RTL Híradó büszkélkedhetett. A 18-49 éveseknél (123 ezer néző) és a teljes lakosságnál (515 ezer néző) a pénteki adás, a 18-59 éveseknél pedig a hétfői (202 ezer) Híradó érdekelte a legtöbb nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 334 517 26,1
SZERENCSEKERÉK TV2 264 227 16,8
TÉNYEK TV2 237 951 21,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 206 360 17,9
HÍRADÓ RTL 202 644 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 175 190 11,4
FÓKUSZ RTL 166 025 12,9
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 155 055 15,8
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 149 741 15,3
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 147 929 8,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 700 366 20,5
TÉNYEK TV2 678 605 25,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 596 361 22,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 529 325 18,3
HÍRADÓ RTL 515 200 19,4
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 497 574 14,9
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 451 471 19,3
TESTVÉREK TV2 412 223 19,6
FÓKUSZ RTL 337 419 11,8
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 321 331 15,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 202 794 24,1
SZERENCSEKERÉK TV2 151 802 14,8
TÉNYEK TV2 144 809 19,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 126 662 16,2
HÍRADÓ RTL 123 014 16,0
A MI KIS FALUNK RTL 118 242 11,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 103 888 15,4
BAYWATCH TV2 103 618 9,4
FÓKUSZ RTL 95 455 11,4
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 94 619 14,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ördög Nórát látták a legtöbben

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.Több dobogós helyezést is...

Rekorderedmények az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja bejelentette 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. Az EBITDA meghaladta az 1 milliárd eurót, és az eredmény felülmúlja a 2023-ra vonatkozó előrejelzést. A vállalat folytatta vonzó részvényesi hozampolitikáját,...

Kiderült mikor indul a TV2 új valóságshow-ja

Ördög Nóra műsorvezetésével március 17-én Magyarországra érkezik a Next Top Model Hungary. Az Egyesült Államokban 24, Németországban 17, és a világ több mint húsz országában további 70 évadot megélt tehetségkutató valóságshow hazai verziójában a...

Édes meglepetés az HBO Maxon

Az év családi musicale március 8-án érkezik az HBO Maxra szinkronos és feliratos változatban is.Paul King (Paddington) 2023 végén elhozta az év legédesebb filmjét. A sztárokkal teli musical óriási siker lett itthon és nemzetközi...

Újabb szupermarketet nyit a Spar

Letették ma az új Spar szupermarket alapkövét Szentendrén, a HÉV-végállomásnál. A modern, több mint 4000 négyzetméteres áruházra és mélygarázsra, valamint a környezetének megszépítésére zöldmezős beruházás keretében mintegy 3,6 milliárd forintot fordít a vállalat. A...

Hosszabbított az AutoWallis és az Opel

Újabb öt évre meghosszabbította a meghatározó német autógyár az AutoWallis Csoport Opel nagykereskedelemi szerződését a közép-kelet-európai régió négy országában. Az AutoWallis 2020 óta képviseli az Opelt Magyarországon, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában, így a mostani...

Rekorderedményekkel zárta a múlt évet a DODO

Tavaly magyarországi és európai viszonylatban egyaránt az élelmiszer-kiszállítás iránti igény nőtt a legdinamikusabban, derül ki a nemzetközi okoslogisztikai szolgáltató adataiból. Európa egyik legsikeresebb élelmiszer-kiszállítójaként a DODO az e-kereskedelemben általánosan tapasztalható visszaesés ellenére is rekorderedményekkel...

AI innovációs kézikönyv készült vállalati döntéshozóknak

A Bobcats Coding AI innovációs útmutatót készített vállalati döntéshozóknak, amely áttekintést nyújt a mesterséges intelligencia gyors felíveléséről a befektetési piacon, egyúttal kézzelfogható tanácsokkal is szolgál az AI iránt érdeklődő vállalkozások stratégiai tervezéséhez és kockázatértékeléséhez.2023...

Áremelkedés jöhet a klímapiacon

Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét.Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egységkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A NOVA Group vezérigazgatója lett Dirk Gerkens

Február 21-i hatállyal Dirk Gerkenst nevezték ki a United Media részét képező NOVA Broadcasting Group vezérigazgatójának. Az RTL Klub és a TV2 korábbi vezérigazgatója Stefana Zdravkovát váltja a pozícióban. (fotó: United Media) Dirk Gerkens, a...

Ördög Nórát látták a legtöbben

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.Több dobogós helyezést is...

Rekorderedmények az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja bejelentette 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. Az EBITDA meghaladta az 1 milliárd eurót, és az eredmény felülmúlja a 2023-ra vonatkozó előrejelzést. A vállalat folytatta vonzó részvényesi hozampolitikáját,...

Kiderült mikor indul a TV2 új valóságshow-ja

Ördög Nóra műsorvezetésével március 17-én Magyarországra érkezik a Next Top Model Hungary. Az Egyesült Államokban 24, Németországban 17, és a világ több mint húsz országában további 70 évadot megélt tehetségkutató valóságshow hazai verziójában a...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....