
A legnépszerűbb televíziós showműsorok milliós közönséget vonzanak a képernyők elé, beszédtémát adnak a közösségi médiában és az ott feltűnő szereplők megjelennek a bulvárlapokban is – a BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy mi lehet a sikerük hátterében. Az RTL műsora foglalkozik a koncertpiacról helyzetével is, szóba kerülnek a meghatározó trendek és a legnagyobb kihívások.
Évtizedek óta a hazai televíziózás legsikeresebb formátumainak számítanak a nagy showműsorok. A különböző tehetségkutatókra, zenés vagy táncos produkciók versengésére milliók kíváncsiak a képernyők előtt, de nagyon komoly aktivitást váltanak ki a közösségi felületeken is, és természetesen a bulvárlapokban is megjelennek az ezekben feltűnő szereplők.
A BrandMania stábja ezúttal a televíziós showbiznisz világában merült el, azt kutatva, mi lehet a titka ezeknek a produkcióknak. A műsorban Sztárbox sztorikat hallhatunk Kovács „Koko” Istvántól, de megszólal Gáspár Laci is, aki többek között X-Faktoros mentorságáról beszél majd.
A műsorban terítékre kerül a hazai koncertpiac is, a legújabb trendekről és persze a kihívásokról is szó lesz majd.
BrandMania ma éjjel 23:20-kor az RTL-en.