Különleges műsorral köszöntötte a BrandMania az októberben 20 éves hazai kereskedelmi televíziózást, a stáb a kezdetektől ott lévő tévés arcokkal, meghatározó szakemberekkel elevenítette fel a múltat és persze igyekeztek feltérképezni a jövőt is.
Húsz éve, október elején indult a TV2, majd pár héttel később az RTL Klub, ezzel nálunk is kezdetét vette a kereskedelmi televíziózás. A BrandMania legújabb adásában Vujity Tvrtko az első TV2-s műsorokról, míg Szellő István az RTL Klub korai időszakáról osztott meg néhány érdekességet a BrandMania stábjával.
A magazinműsor legújabb adásából kiderült az is, hogy a Magyar Televízió, hogyan reagált a riválisok megjelenésére, mennyire volt forradalmi a változás, és milyen rövid idő alatt alakult át teljesen a piac. A nézők azt is megtudhatják, hogy mennyibe került egy-egy reklámszpot a Fiderikusz show alatt, vagy éppen a Dallas előtt. Egyébként ma már elképesztő, ötmilliós nézőszámot is tudott produkálni a népszerű amerikai sorozat a közszolgálati adón.
A BrandMania legújabb adásában megszólalt többek között Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettesen, Málnay B. Levente, az AMC Networks CNE alelnöke, de Sebestyén Balázs is beszélt az indulásról és arról, hogy hova tart most a tévézés.
A kereskedelmi tévék térhódítása alapjaiban alakította át a reklámpiacot is, Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője többek között erről a folyamatról is elárult pár érdekességet. Vörös Csillától, a Nielsen Közönségmérés vezetőjétől pedig arról is megtudhattunk részleteket, hogy a jövőben hogyan alakulhat át a nézettség mérése és milyen tervek vannak a következő évre vonatkozóan ennek kapcsán.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy ide kattintva.
- Hirdetés -
A tévézés múltja és jövője a BrandManiában
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -