
Különleges műsorral köszöntötte a BrandMania az októberben 20 éves hazai kereskedelmi televíziózást, a stáb a kezdetektől ott lévő tévés arcokkal, meghatározó szakemberekkel elevenítette fel a múltat és persze igyekeztek feltérképezni a jövőt is.
Húsz éve, október elején indult a TV2, majd pár héttel később az RTL Klub, ezzel nálunk is kezdetét vette a kereskedelmi televíziózás. A BrandMania legújabb adásában Vujity Tvrtko az első TV2-s műsorokról, míg Szellő István az RTL Klub korai időszakáról osztott meg néhány érdekességet a BrandMania stábjával.
A magazinműsor legújabb adásából kiderült az is, hogy a Magyar Televízió, hogyan reagált a riválisok megjelenésére, mennyire volt forradalmi a változás, és milyen rövid idő alatt alakult át teljesen a piac. A nézők azt is megtudhatják, hogy mennyibe került egy-egy reklámszpot a Fiderikusz show alatt, vagy éppen a Dallas előtt. Egyébként ma már elképesztő, ötmilliós nézőszámot is tudott produkálni a népszerű amerikai sorozat a közszolgálati adón.
A BrandMania legújabb adásában megszólalt többek között Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettesen, Málnay B. Levente, az AMC Networks CNE alelnöke, de Sebestyén Balázs is beszélt az indulásról és arról, hogy hova tart most a tévézés.
A kereskedelmi tévék térhódítása alapjaiban alakította át a reklámpiacot is, Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője többek között erről a folyamatról is elárult pár érdekességet. Vörös Csillától, a Nielsen Közönségmérés vezetőjétől pedig arról is megtudhattunk részleteket, hogy a jövőben hogyan alakulhat át a nézettség mérése és milyen tervek vannak a következő évre vonatkozóan ennek kapcsán.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy ide kattintva.