Különleges műsorral köszöntötte a BrandMania az októberben 20 éves hazai kereskedelmi televíziózást, a stáb a kezdetektől ott lévő tévés arcokkal, meghatározó szakemberekkel elevenítette fel a múltat és persze igyekeztek feltérképezni a jövőt is.
Húsz éve, október elején indult a TV2, majd pár héttel később az RTL Klub, ezzel nálunk is kezdetét vette a kereskedelmi televíziózás. A BrandMania legújabb adásában Vujity Tvrtko az első TV2-s műsorokról, míg Szellő István az RTL Klub korai időszakáról osztott meg néhány érdekességet a BrandMania stábjával.
A magazinműsor legújabb adásából kiderült az is, hogy a Magyar Televízió, hogyan reagált a riválisok megjelenésére, mennyire volt forradalmi a változás, és milyen rövid idő alatt alakult át teljesen a piac. A nézők azt is megtudhatják, hogy mennyibe került egy-egy reklámszpot a Fiderikusz show alatt, vagy éppen a Dallas előtt. Egyébként ma már elképesztő, ötmilliós nézőszámot is tudott produkálni a népszerű amerikai sorozat a közszolgálati adón.
A BrandMania legújabb adásában megszólalt többek között Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettesen, Málnay B. Levente, az AMC Networks CNE alelnöke, de Sebestyén Balázs is beszélt az indulásról és arról, hogy hova tart most a tévézés.
A kereskedelmi tévék térhódítása alapjaiban alakította át a reklámpiacot is, Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője többek között erről a folyamatról is elárult pár érdekességet. Vörös Csillától, a Nielsen Közönségmérés vezetőjétől pedig arról is megtudhattunk részleteket, hogy a jövőben hogyan alakulhat át a nézettség mérése és milyen tervek vannak a következő évre vonatkozóan ennek kapcsán.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy ide kattintva.
- Hirdetés -
A tévézés múltja és jövője a BrandManiában
|
- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ötmilliárd euró fölött az EU zenei piaca
Először készített az Európai Unió zenei piacára fókuszáló jelentést a hangfelvétel-kiadók nemzetközi szervezete, az IFPI. A dokumentum megállapítja: az unió zenei hangfelvételekből származó éves bevétele tavaly meghaladta Japán, az Egyesült Királyság és Kína adatait...
Eldőlt, a Semmelweis lesz a hivatalos magyar nevezés az Oscar-díjra
Döntött az Oscar-díjra nevező bizottság: a Semmelweis című mozifilm képviseli Magyarországot a „nemzetközi film” kategóriában. A Koltai Lajos rendezésben, Vecsei H. Miklós és Nagy Katica főszereplésével, Lajos Tamás producer vezetésével készült filmet mintegy 350...
Jövő héten duplázás – jön a TOP50 marketingvezető és TOP50 PR-es díjátadó
Jövő csütörtökön mutatják be a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokat. A legjobbakat díjazzák is majd a Marketing Summit keretein belül rendezett díjátadó esten.
A Marketing&Media...
Nem engedhető meg a halogatás taktikája – interjú Mérő Ádámmal
Fontos, hogy a marketing, mint stratégiai tervező és szervező egység a vállalatirányítás központi funkciója legyen, a szervezetet áthassa a digitalizáció, illetve a mesterséges intelligencia kiaknázása egy holisztikus stratégia mentén történjen – mutatott rá Mérő...
Tovább zöldít az Erste
Alig néhány év alatt több mint 4600 tonnával csökkentette szén-dioxid-kibocsátását az Erste. A bank 2023-ban teljes energiafelhasználását 7 százalékkal, ezen belül villamosenergia-fogyasztását 7,5 százalékkal mérsékelte. Közben papírfelhasználása is még tovább, egy év alatt több...
Gulyás Michelle videójával indul a DO60 LaserFun roadshow
DO60 LaserFun néven országos roadshowt indít útjára a Magyar Diáksport Szövetség, amelynek célja, hogy minél több gyermek és fiatal ismerje meg az öttusát és az annak alapjául szolgáló versenyszámokat. A résztvevők játékos verseny keretében...
Így lehet eladni a különleges ingatlanokat
Sokan fantáziálnak arról, hogy dombházban, kastélyban vagy épp egy régi vízimalomban élik le az életüket és akad néhány elszánt ember, aki meg is valósítja ezt. A különleges ingatlanok mindig rejtenek kockázatot, hiszen nem lehet...
Különleges okosmobillal rukkolt elő a HMD
A Human Mobile Devices bemutatta az eddigi legforradalmibb készülékét: megérkezett a HMD Fusion. Az egyedi okostokokkal kiegészíthető okostelefont teljesen a saját stílusodra szabhatod, és minden eddiginél könnyebben alakíthatod át vele a kedvenc, gyakran használt...
Jó hír az IKEA vásárlóinak
Az IKEA szeptemberben kezdődő új pénzügyi évében több mint 330 cikk árát csökkenti, átlagosan 18 százalékkal. A vállalat 2023 szeptembere óta kínálata 20 százalékának csökkentette az árát, annak érdekében, hogy még többek számára tegye...
Most pénzt adnak a biciklizésért
Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte kedvezményekkel várják vendégeiket a Kerékpárosbarát Szolgáltatói hálózat tagjai.A...
- Hirdetés -