• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap news The ‘buy now, pay later’ trend could be the next hidden source...
  • news

The ‘buy now, pay later’ trend could be the next hidden source of consumer debt, analysts warn

2021. augusztus 10.
Facebook
Email
    Előző cikkJelentős túljelentkezés a METÁR-tenderen
    Következő cikkSamsung details new smartwatch chip ahead of Galaxy Watch 4 launch
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    100 Best Companies to Work For

    Coca-Cola launches its latest weird soda flavor in the metaverse

    Fashion Startup Shein Raising Funds at $100 Billion Value

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Majdnem egymilliárdos támogatást kap egy új magyar film

    Média 2025. július 28.
    A Nemzeti Filmintézet Filmszakmai Döntőbizottsága 999 999 980 forint támogatást szavazott meg a Szentgyörgyi Bálint rendezésében készülő EGY/KE című mozifilm gyártására. A forgatás ősszel indul, az alkotás a tervek szerint 2026-ban kerül majd a...

    Rövidfilmes pályázatot hirdetett a CineFest

    Média 2025. július 28.
    Idén szeptember 5. és 13. között várja a filmek szerelmeseit Miskolcra a CineFest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál. A CineFest Otthonunk Miskolc programjának idei tematikája Miskolc és Kassa történelmi távlatokra visszatekintő kapcsolata, majd testvérvárosi együttműködése. A...

    Több pénz marad az adózóknál

    Biznisz 2025. július 28.
    Nő a csed, gyed nettó összege, jön az e-tb kiskönyv, az egyszerűsített foglalkoztatás közterhei emelkednek. 2025. július 1-jétől a magánszemélyeket és a munkáltatókat is érintő, társadalombiztosítást, bírósági végrehajtást és egyszerűsített foglalkoztatási szabályokat módosító változás...

    Ismét a HONOR az E-sport Világkupa hivatalos okostelefon-partnere

    Média 2025. július 28.
    Az Esports World Cup Foundation (EWCF) bejelentette, hogy idén ismét a HONOR az E-sport Világkupa (Esports World Cup, EWC) hivatalos okostelefon-partnere. A 2024-es első Világkupán kialakított sikeres együttműködésre építve a megújított partnerség keretében a...

    Tőkebevonással és AI-jal erősít a Lightyear

    Biznisz 2025. július 28.
    A Lightyear európai befektetési platform 23 millió dolláros (Series B) tőkebevonást jelentett be, és emellett egy egész sor AI-jal támogatott piacelemző megoldást is bevezet.A finanszírozásról szóló híradás mellett a cég arról is beszámolt, hogy...

    Digital Center

    Az oktatást is megváltoztatja a mesterséges intelligencia

    Digital Center 2025. július 24.
    Fejtörést, aggodalmat, szorongást okozott a mesterséges intelligencia megjelenése az oktatás területén is, mostanra azonban a tanárok és a diákok is egyre nagyobb potenciált látnak az AI forradalmában világszerte. A tanulók könnyebb és érthetőbb magyarázatokhoz...

    Új Samsung monitorok érkeznek

    Digital Center 2025. július 23.
    A Samsung bejelentette legújabb Smart Monitor termékcsaládját, amelyben a csúcskategóriás Smart Monitor M9 (M90SF modell) mellett a továbbfejlesztett Smart Monitor M8 (M80F) és M7 (M70F) modellek is megtalálhatók. Az M9 QD-OLED technológiája és a...

    Digitális detox: így nyaralhatunk önfeledten

    Digital Center 2025. július 23.
    A nyári vakáció a feltöltődésről szól – legalábbis így lenne ideális. Ehhez azonban tudatos döntésekre van szükség: nemcsak az utazást kell megtervezni, hanem azt is, hogyan kapcsolódunk ki valóban. A digitális detox – azaz...

    Kia modellekhez érkezik az LG streaming megoldása

    Digital Center 2025. július 23.
    Az LG Electronics bejelentette, hogy a webOS alapú autós okosplatformja (ACP) a Kia új, európai modelljeiben is elérhetővé válik. A mobilitási fejlesztések terén élen járó vállalat megoldása a nemrégiben bemutatott EV3 modellben debütál, később...

    Bíznak a mesterséges intelligenciában a magyarok

    Digital Center 2025. július 22.
    Miközben a mesterséges intelligencia (AI) világszerte egyre nagyobb hatással van a mindennapi életre, a magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat –...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat