Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs videókra, valamint játékokra is számíthatnak az oldal követői.
A fiatal, illetve leendő autóvásárlóikra is figyelemmel a Das WeltAuto elindította saját TikTok-csatornáját. A közöségi oldal könnyedségével és gyorsaságával vonzotta a felhasználók millióinak tekintetét, mert az emberek napjainkban már jellemzően egyre rövidebb videókból szeretnek tájékozódni vagy szórakozni. Ezek a néhány másodperces anyagok alkalmasak lehetnek arra is, hogy a TikTok követők pár másodperc alatt – tájékozódjanak a használt autó vásárlás buktatóiról, megismerkedjenek a Das WeltAuto 29 márkakereskedésből álló országos hálózatának alapkínálatával, és az akár a 400-500 lóerős luxus autóival is. Ezzel párhuzamosan a márka szórakoztató látványos, tanácsadó, edukatív tartalmakat is készít, amelyekben feltűnik Szabados Ágnes márkanagykövet is.
A Das WeltAuto számos online felületen érhető el. A teljes autókínálat a cég honlapján található meg. A cég használt autós vásárlással kapcsolatos tanácsadó tartalmai a Dasblog.hu-n és a Neppermentes Övezet podcast csatornán érhetőek el (az adások az összes nagy streaming szolgáltató oldalán is fellelhetők). A közösségi médiában a márka a TikTok mellett a Facebookon, a YouTube-on és az Instagramon van jelen.