A HD marketinget bízta meg TikTok kampányának teljes körű lebonyolításával a Konzolvilág. Az ügynökségi megbízás fókuszában a számítástechnikai és gaming profilú webáruház hirdetésmenedzsmentje és optimalizációja áll.
Új divíziót indított a HD marketing. Az idén 10 éves, digitális full-marketing ügynökség a hivatalos TikTok hirdetési partner minősítés megszerzését követően, márciustól bővítette ki szolgáltatási körét a jelenleg legdinamikusan növekvő közösségi platformra.
A HD marketing TikTok divziójának egyik első, nagy volumenű megbízása a Konzolvilág webáruház kampányának teljes körű lebonyolítása, mely a hirdetési fiók létrehozástól a stratégiai tanácsadáson keresztül a teljes hirdetésmenedzsmentig terjed.
A TikTok napjaink legdinamikusabban fejlődő platformja, világszerte csaknem 800 millió felhasználóval és 2 milliárd letöltéssel, itthon pedig egyre bővülő, jelenleg 2 milliós felhasználói táborral.
„A platform előnye, hogy többihez képest jóval alacsonyabb a reklámzaj, a minimális párhuzamos médiafogyasztás miatt pedig aktívabb a felhasználói figyelem és sokkal erősebb az elköteleződés, amely kihagyhatatlan előny az early adopter ügyfeleknek. Öröm számunkra, amikor megbízóink nem csupán nyitottak, de maguk is szorgalmazzák az új felületeken történő megjelenést – mint ahogy történt ez régi/új ügyfelünk, a Konzolvilág esetében is” – mondta Hernádi Gábor, a HD marketing ügyvezető igazgatója.