TikTokon erősít a BMW

A BMW Motorrad digitálisan már a TikTok platformon is képviselteti magát. Az új kommunikációs csatornák új célcsoportot jelentenek.

A TikTok a 16-24 évesek körében (Z generáció) különösen népszerű és 2019 novemberében elérte a havi 1 milliárd aktív felhasználót. Így lett a TikTok az egyik leggyorsabban növekvő közösségi hálózat. Hatalmas potenciál ez a BMW Motorrad számára.

A BMW Motorrad számára ez egy teljesen új célcsoport elérésére és a hosszú távú lojalitás felépítésére nyújt lehetőséget. A TikTok-on a felhasználók rövid, legfeljebb 15 másodperces videókat készíthetnek egy előzőleg kiválasztott háttérzenével. Ezenkívül az úgynevezett kihívások növelik a felhasználók motivációját a részvételben és a különleges tartalmak létrehozásában. A BMW Motorrad az első motorkerékpár-gyártó, amely él a lehetőséggel és megragadja az alkalmat, hogy teljesen új utat mutasson a kommunikációban. A BMW Motorrad ezen tartalma kifejezetten a TikTok számára készül és a márka megjelenését kreatív arculattal gazdagítja.

A rövid videók teljesen új megközelítést nyújtanak a márka felé. Ezen videók nagyon közeli és közvetlen, továbbá hiteles betekintést adnak a BMW Motorrad világáról, a termékekről, az emberekről és a mögöttük meghúzódó értékekről. Különösen a kihívások gondolata passzol ideálisan a BMW Motorrad szelleméhez.