Ez a jövő – Tim Höttges a BrandManiában

A hálózatokhoz hamarosan 50 milliárd okos eszköz kapcsolódik, ez a jövő, kényelmesebbé, rugalmasabbá teszi az életünket, és növeli a produktivitást – nyilatkozta Tim Höttges, a Deutsche Telekom vezérigazgatója a BrandManiának. Az RTL Klub műsorának adott interjúban nem titkolta azt sem, komolyan aggódik a biztonság miatt.

 

– A Mobile World Congress egyik hot topicja az 5G. A Deutsche Telekom piacvezető akar lenni ezen a területen. Ez miért ennyire fontos?

 

– A legfontosabb ok, hogy a Deutsche Telekom hálózatához csatlakozzon valaki, az a legjobb konnektivitás biztosítása. Ez volt szem előtt a 3G és a 4G esetén és most ez a legfontosabb szempont az 5G-hálózat fejlesztése esetében is. A folyamat már elkezdődött, immár a közepén járunk. A hálózatokon 50 milliárd okos eszköz kapcsolódik össze a következő három évben. Ez a jövő, kényelmesebbé és rugalmasabbá teszi az életünket, növeli a produktivitást.

 

– A rengeteg eszköz hálózatba kapcsolódása miatt még inkább felmerül a biztonság kérdése. Van már megoldás?

 

– Nagyon komolyan foglalkozunk a kérdéssel. Nagyon sok támadás éri nap mint nap az ügyfeleket. A T működésének sikere is a bizalomra épül, de fontos, hogy legyen egy széles körű összefogás és biztonsági útmutató, hogy a hálózatok mindig biztonságosak legyenek. Ehhez azonban szükségünk van a politikai vezetők támogatására is, egyfajta elkötelezettségre, hogy a kormányok védelmet biztosítanak a hálózatainknak azzal, hogy biztonságossá teszik az adatok életét és a virtuális világot.

 

– A DT a legerősebb telekommunikációs brand lett a BrandFinance500 tavalyi felmérése szerint. Talán még soha nem volt ilyen erős a márkaértéke. Mi van a háttérben?

 

– A legfontosabb az innováció, a bizalom, a magas minőség, a méltányos működés, valamint a következetesség a fejlesztések terén, amit évről évre tanúsítunk. Az emberek csak így tartanak ki egy márka mellett és köteleződnek el hosszú távon. A mi célunk pedig éppen ennek az elérése.

 

Ha kíváncsi többek között arra, hogy mennyit költ fejlesztésre a Deutsche Telekom, illetve hogyan állnak a saját okosszemüvegük létrehozásával, akkor nézze csütörtök éjjel a BrandManiát, és benne a Tim Hötgesszel készült interjút.