Divathírek, sztárhírek, beauty újdonságok és shoppingtippek – a Glamour.hu alappillérei. A divatoldal tíz éve inspirálja fiatal követőit, mára pedig mobilon a leglátogatottabb a hazai online stílusmagazinok szegmensében: 2018. május-október között több mint 560 ezren látogatták meg mobilon a Glamour.hu-t (RU adatok – Mobil/Tablet, forrás: DKT). x
„Nagyon szeretek együttműködni a Glamour.hu-val, hiszen a célcsoportunkat itt tökéletesen elérjük, mindig kreatív ötletekkel segítik a megvalósítást. Idén a párizsi fashion weeken is vendégünk volt a Glamour szerkesztője, az ott készült online tartalmak, összefoglaló kisfilmek a magazin profizmusával készültek, maximálisan képviselték a márka értékeit, tökéletesen adták vissza a divathét különleges hangulatát. A Glamour.hu-val most először valósítottuk meg közös projektünket, a beauty squadot, amikor különleges környezetben egy kisfilmet forgattunk beauty bloggerekkel a termékek népszerűsítésére. A kreatív koncepció és a megvalósítás is profi munka volt, mindenképp folytatjuk jövőre is!” – értékelte a közös munkát Sasvári Tünde, a L’Oreal Magyarország Kozmetikai Kft. PR igazgatója.
A GLAMOUR márkát követők csoportja olyan közösséget alkot, melynek tagjai nyitottak az újdonságokra, divatorientáltak, otthonosan kezelik a közösségimédia-felületeket is: az Instagramon 71 ezer követővel a nyolcadik legerősebb médiamárka a @GlamourHungary hazánkban (forrás: Magyar Instagram Körkép, Crane), de a Viber, a Pinterest, a Youtube és a Facebook is népszerű a glamúros tartalmak olvasói körében.
Horváth Gergő, a Glamour.hu online vezető szerkesztője tíz éve felel az oldal tartalmi sokszínűségéért: „Amikor elindult az oldal még nem ismertük a Facebookot, fél évvel később, 2009 tavaszán regisztráltam a magazint Glamour Hungary néven. Akkor többen mondták, hogy nálunk az iwiw miatt ez úgysem terjed el, aztán hamarosan kiderült, hogy az olvasóink nagyon is használni kezdték. Évekkel ezelőtt létrehoztuk az Instagram profilunkat, akkor sok helyről megkaptuk, hogy csak az időt pazaroljuk, mert a Facebook mellett nem kell újabb felület – ehhez képest ma már ott a legaktívabbak az olvasóink. Sosem féltünk kipróbálni új dolgokat, ettől volt az elmúlt tíz év izgalmas és ettől lesz az a következő tíz is.”
„A jövőben a beauty témák erősítésére törekszünk, ami beautyvideók és még változatosabb termékismertetők, háttérinformációk megjelenését hozhatja az oldalon” – árulta el Nagy-György Borbála, a Glamour.hu online szerkesztője.