Az idei első félévben 62 millió eurós bevételt ért el az RTL Magyarország, ez 10,7 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. Az RTL+ legnézettebb tartalma a ValóVilág12 volt, ami jelentős mértékben felpörgette a felhasználói aktivitást.
Kiadta az idei első félévre vonatkozó üzleti jelentését az RTL Group, amely tartalmaz néhány információt arról is, hogy a magyarországi érdekeltségeik hogyan teljesítettek. A beszámoló alapján az RTL Magyarország a 2023 első félévi 56 millió euró után az idei első hat hónapban 62 millió eurós bevételt ért el, ami 10,7 százalékos bővülést jelent. A cég korrigált EBITA eredménye viszont a tavaly 9 millió eurós plusz után az idei első félévben 3 millió eurós mínusz volt, elsősorban a magasabb műsorköltségek és a streaming miatt.
Ha már streaming: az RTL Magyarország tájékoztatása szerint az RTL+ legnézettebb tartalma a ValóVilág12 volt, ami jelentős mértékben felpörgette a felhasználói aktivitást. Összesen több mint 1,67 millió órán keresztül streamelték előfizetőik az élő közvetítést.
Az RTL Magyarország közlése szerint a csatornaportfóliójuk megszerezte az első helyet 29,1%-os közönségaránnyal (18-49-ben, főműsoridőben). 2024 első felében az RTL lett a legnézettebb csatorna főműsoridőben, 13,0%-os eredménnyel, a 18-49 évesek körében. A médiacég második generációs csatornáin 15,7%-os nézettségi arányt értek el, ami 1,2 százalékpontos növekedést jelent a tavalyi első féléves eredményhez képest (teljes napot tekintve, 18-49-ben).
Az RTL Group az idei első félévben 2,9 milliárd eurós árbevételt tudott felmutatni, ez 1,8 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A cégcsoport teljes profitja a tavalyi első féléves 132 millió euróról 173 millió euróra nőtt.