- Hirdetés -

Több innovációs díjat is besöpört a Samsung

|

- Hirdetés -

A Samsungot számos termékkategóriában CES® 2024 Innovációs Díjjal tüntették ki. A most kiosztott Innovációs Díjakkal a Consumer Technology Association (CTA) elismerte a vállalat jövőbe mutató készülékeit és szolgáltatásait. A Samsung számos, többek között a Mobileszközök, TV, Audio eszközök, Projektorok, Monitorok és Háztartási készülékek termékkategóriában részesült elismerésben. Ezek a kitüntetések jelképezik, hogy a vállalat az okosabb és fenntarthatóbb világról alkotott jövőképével, valamint a jövő évre tervezett innovációval jó úton halad a kitűzött célja felé.

A világ egyik legnagyobb és legmeghatározóbb technológiai eseményét, a CES 2024 kiállítást 2024. január 9. és 12. között a nevadai Las Vegasban rendezik meg.

Az Innovációs Díjak nyertesei

Galaxy Z Fold5 – A hajlítható okostelefont a Digitális képalkotás és fotózás, valamint a Mobileszközök, kiegészítők és Alkalmazások kategóriákban jutalmazták. A készülék professzionális kamerafunkciókkal, valamint erősebb és intelligensebb teljesítményével tovább vitte a hajlítható készülékekben rejlő lehetőségeket. Az újratervezett Flex zsanérral ellátott Galaxy Z Fold5 a Galaxy Fold okostelefonok történetének eddigi legvékonyabb formatervezésű készüléke.

A Galaxy Z Fold5 kihajtott és összecsukott állapotban is a felhasználó szinte nélkülözhetetlen társává válhat, legyen szó munkáról vagy szórakozásról, az optimalizált és átlátható Többablakos Módban könnyedén válthat a prezentációja, a jegyzete vagy a naptárja között. A Tálcán történő beállításokkal a számítógép által nyújtott élményhez hasonlót tapasztalhatnak meg. A FlexCam funkció használatával pedig akár kézhasználat nélkül, kreatív szögekből készíthetnek fotókat.

Galaxy Watch6 széria – Az okosórákat a Fitnesz és sport kategóriában jutalmazták. Az új, egyedi kialakítású Galaxy Watch6 és Galaxy Watch6 Classic okosórák személyre szabott egészségügyi útmutatásokkal kínálnak újszerű mobilélményt a felhasználóknak a tudatosabb és egészségesebb én érdekében – egyszerű hozzáféréssel, közvetlenül a csuklóról.

A Galaxy Watch6 szériával a vállalat arra törekszik, hogy széles körben elérhetővé tegye továbbfejlesztett egészségfigyelő és fitneszeszközeit. A készülékek átfogó egészségügyi ajánlásokat és nagy teljesítményt kínálnak a felhasználóknak, emellett alvás- és edzéstréning programokkal, valamint a táplálkozásukat érintő információkkal látják el őket. A Samsung filozófiájának részét képezi, hogy a felhasználók az új és kényelmes megoldásokkal még jobban feltérképezhetik egészségügyi állapotukat és erőnlétüket, és lépeseket tehessenek kitűzött céljaik elérése érdekében.

Galaxy Buds FE – A fülhallgatót a Fülhallgatók és audio élmények kategóriában ismerték el. A Samsung a felhasználók visszajelzéseit beépítve fejleszti eszközei kialakítását és teljesítményét, hogy minőségi funkciókkal és értékekkel bíró készüléket mutasson be. A Galaxy Buds FE-vel a vállalat alacsonyabb áron hoz el számos Galaxy fejlesztést.

A felhasználók a Galaxy Buds FE használata során az erőteljes basszussal, a továbbfejlesztett Aktív zajszűrés (ANC) funkcióval és a tisztább hangminőségű hívásokkal kiváló hangzást tapasztalhatnak meg. Az ergonomikus kialakításban, különböző méretű szárnyvégekkel és fülpárnákkal, kedvező áron kapható Galaxy Buds FE kényelmesen és biztonságosan illeszkedik a felhasználó füléhez, emellett zökkenőmentesen párosítható egyéb Samsung eszközökkel, így – többek között – okostelefonokkal, tabletekkel, asztali számítógéppel vagy akár tévével is a mindennapi használat során.

Samsung Health – Az alkalmazást a Mobileszközök, kiegészítők és alkalmazások kategóriában díjazták. A Samsung elkötelezett olyan új eszközök fejlesztése mellett, amelyekkel a felhasználók javíthatják életminőségüket. A Samsung Health által megismerhetik a Galaxy Watch széria új egészségügyi funkcióit, amelyekkel olyan információkat tudhatnak meg saját jóllétükkel kapcsolatban, amelyekre az eddigi használat során nem volt lehetőségük.

Az alkalmazás személyre szabottabb, még ösztönzőbb egészségügyi élményt kínál a felhasználóknak az egészségesebb énért, olyan szolgáltatásokkal, mint a futás valós idejű elemzése, a folyamatosan bekapcsolt biztonsági funkciók vagy a személyre szabott alvástréning. A jólléti céloktól függetlenül a Samsung Health applikációt úgy alkották meg a fejlesztők, hogy részletes és gyakorlatban is jól hasznosítható információkkal támogassa azok teljesítését.

Samsung Food – Az applikáció a Mesterséges intelligencia kategóriában kapott elismerést. A közelmúltban bevezetett Samsung Food modern mesterséges intelligenciát (MI) alkalmaz annak érdekében, hogy a felhasználók kiélvezhessék a vállalat alkalmazásainak, okos háztartási készülékeinek és eszközeinek előnyeit. Az alkalmazást a vállalat Food MI technológiája működteti, és együttműködik a Samsung SmartThings Cooking, valamint a Samsung Family Hub hűtőszekrényekkel. Az alkalmazás a felhasználók táplálkozási céljai és az aktivitás mértéke alapján személyre szabottan ajánl recepteket, valamint hozzáférést biztosít különböző főzőközösségi felületekhez, ahol bárki recepteket és tippeket oszthat meg.

SmartThings Energy – Az alkalmazást az Okosotthon kategóriában díjazták, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy még nagyobb rálátásuk legyen a csatlakoztatott eszközeik energiafogyasztására, és így akár csökkenthessék havi villanyszámlájukat. A szolgáltatás MI Energia üzemmódban megfigyeli a társított eszközök energiafelhasználását, és automatikusan optimalizálja azok működését a fogyasztás csökkentése érdekében. Az új Karbonintenzitás-tudatos funkció pedig betekintést adhat a háztartás energiatermelésébe és a karbonintenzitásába.

Less Microfiber szűrő – A külső mosógépszűrő a Fenntarthatóság kategóriában kapott díjat. A készülék csökkentheti a mikroműanyag-szálak kibocsátását a mosási ciklusok során. Egy mosógép heti négyszeri használatával a kibocsátás mértéke évente[4] mintegy nyolc darab, 500 ml-es műanyagpalack űrtartalmának megfelelő mikroműanyag-szál mennyiségével csökkenthető. A beépített Wi-Fi szolgáltatásnak köszönhetően a SmartThings alkalmazáson keresztül ellenőrizhető a szűrő állapota, amely figyelmeztethet annak tisztítására vagy cseréjére is.

Exynos Connect U100 – A Beépített technológiák kategóriában elismert Samsung Exynos Connect U100 egy olyan ultra szélessávú (UWB) technológia, amely nagyfokú pontossággal biztosít távolságra és helymeghatározásra vonatkozó információkat a mobil-, az autóipari és IoT-eszközök esetében.

Az érkezési idő (ToA) és a háromdimenziós beérkezési szög (AoA) mérésével az Exynos Connect U100 egyszámjegyű centiméternyi pontossággal, valamint 5 fok alatti szögpontossággal adhatja meg a keresett tárgy helyzetét. Ezáltal teheti alkalmassá a készüléket arra, hogy a felhasználók a kihívást jelentő beltéri környezetben is megtalálhassák a keresett eszközt, valamint, hogy olyan kiterjesztettvalóság-alapú (AR) és virtuálisvalóság-alapú (VR) alkalmazásokat futtasson, amelyek a mozgásban lévő személyek pontos, valós idejű nyomon követését igényelhetik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...

Az E.ON a Cafét választotta

Régiós médiaügynökségi partnert választott magának az E.ON SE energiavállalat, a tendernyertes a Mediaplus, melynek magyarországi partnere a Café Reklám. 2024-től indul el a közös munka, amelyben a Café az E.ON Hungária Csoport médiatervezési, stratégiai...

Új ügyfél a Positive Adamskynél

Novembertől a Positive Adamsky egészségügyi marketingre szakosodott tagügynöksége, a Positive Health and Care felel a piacvezető magánegészségügyi szolgáltató marketing és kommunikációs feladataiért.A dinamikusan változó egészségügyi szektor komoly kihívások előtt áll, ami új lehetőségeket hoz...

Még mindig alacsony a magyar vállalatok innovációs tevékenysége

A kedvezőtlen gazdasági helyzetben a magyar cégek innovációs tevékenysége változatlanul alacsony szinten stagnál – derül ki a K&H innovációs indexének második féléves felméréséből. A cégvezetők elsősorban a háttérfolyamatok ésszerűsítésére összpontosították újító szándékukat, ezzel igyekeztek...

Újabb szektorban javítanák a nemi arányokat

Szinte minden szektorban egyenlőtlen a vezetők nemi megoszlása, különösen igaz ez az olyan férfiasnak tartott szakmára, mint amilyen a logisztika. Az egész szektorban alulreprezentáltak a nők hazánkban, arányuk csupán 25 százalék. A női vezetők...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Idén többet fizetnek a biztosítót váltók

Néhány napja maradt 850 ezer gépjármű, köztük közel 450 ezer személygépkocsi üzembentartójának arra, hogy eldöntse, lecseréli-e év végi évfordulós kötelező biztosítását, vagy sem: a felmondásoknak péntek éjfélig el is kell jutniuk a biztosítókhoz. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

Faültetéssel kompenzál a Spar

Megrendezte, majd kiértékelte az első, karbontudatosságot előtérbe helyező eseményét a SPAR. A Budapest Borfesztivál partnerrendezvényének szén-dioxid-kibocsátását a vállalat 392 őshonos gyümölcsfa telepítésével kompenzálja.„A világ, amelyben élünk sérülékeny, ezért mindent meg kell tennünk, hogy a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....