- Hirdetés -

Több mint 1 milliárd eurós forgalom a Notinonál

|

A Notino, Európa legnagyobb szépség- és egészségügyi webáruháza az elmúlt pénzügyi évben (2022. május - 2023. április) meghaladta az 1 milliárd eurós forgalmat. A Notino már 27 országban működik, és jelenleg több mint 20 millió vásárlót számlál Európa-szerte.

A Notino minden negyedévben folyamatos növekedést produkált mindegyik országban, ahol működik. A vállalat 32 százalékos növekedést könyvelhetett el az előző pénzügyi évhez képest, annak ellenére, hogy az e-kereskedelem általánosságban csökkenő tendenciát mutat. A legutóbbi költségvetési évben a kiszállított küldemények száma a 20 milliót is átlépte, ami naponta 56 ezerrel több csomag az előző gazdasági periódushoz képest, és ami összesen 109 millió eladott termék. A rekordnap december 19-e volt, amikor a feladott küldemények száma meghaladta a 205 000 darabot. A Notino a legtöbb megrendelést a Black Friday idején kapta: ekkor egy nap alatt 194 ezer megrendelés futott be a vállalathoz.

A Notino gazdasági sikerek mellett szakmai elismerésben is részesült idén. A belga Cross-Border Commerce Europe platform által ötödik alkalommal összeállított, TOP 500 európai határon átnyúló üzlet nívós éves rangsorán az előkelő 9. helyen végzett.

Első helyen az ügyfél-elégedettség

„A kozmetikai iparban elsőként használtuk ki az Európai Unió közös piacának előnyeit, és egyedülálló központosított együttműködési modellt hoztunk létre olyan partnerekkel, mint az LVMH, a L'Oréal Group, az Estée Lauder Companies, a COTY és a Shiseido. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy az ágazat legkiemelkedőbb márkáit összpontosítsuk, és ezáltal közösen hozhassunk létre új szolgáltatásokat az ügyfelek számára, egész Európa-szerte. Nagyon magas a nettó promóter pontszámunk is, amely vásárlóink termékeinkkel és szolgáltatásainkkal való elégedettséget tükrözi. Ügyfeleink több mint 80 százaléka ajánlaná szolgáltatásainkat, ami messze meghaladja más európai webáruházak értékelését" –kommentálta az újabb évet Zbyněk Kocián, a Notino vezérigazgatója.

A Notino több mint 100 000 terméket kínál 2500 világszintű, valamint kisebb, helyi márkáktól egyaránt, és folyamatosan azon dolgozik, hogy újabb termékeket és jobb szolgáltatásokat nyújthasson vásárlóinak. A vállalat a hagyományos termékkínálat mellett az egészségügyre is kiterjesztette kínálatát: a vény nélkül kapható gyógyszerek, vitaminok, ásványi anyagok és egyéb étrend-kiegészítők, az egészségügyi és sporttáplálkozás, valamint az édesanyáknak és a gyermeknek szánt termékek is megvásárolhatók a webáruházukban.

Stratégiai elhelyezkedésű elosztóközpontok a lehető leggyorsabb kiszolgálás érdekében

A Notino célja, hogy vásárlóinak elismert márkák termékeit kínálja, miközben kifogástalan és gyors kiszolgálást biztosít – ezért a vállalat idén megnyitotta legújabb elosztóközpontját Olaszországban. A 13 000 m²-es raktár elsősorban a spanyolországi és portugáliai ügyfelek ellátását szolgálja, a tervek szerint azonban a téli ünnepi időszakban más országokba, például Horvátországba és Franciaországba is szállítanak majd. A megnyitást követő első napon a központ összesen 1229 megrendelést kezelt és a május 3-i működés kezdete óta 107 861 kiszállítást biztosított.

A Notino 2020 óta Romániából is szállít megrendeléseket, hiszen a csehországi Rajhrad mellett Bukarestben is rendelkezik elosztóközponttal, amely nemcsak Romániát, hanem Görögországot és Bulgáriát is kiszolgálja. Azonban nem csupán az ellátási folyamatok racionalizálása az egyetlen dolog, amire a Notino összpontosítani akar. Az olaszországi a vállalat második olyan elosztóközpontja Rajhrad után, ahol a Notino egy automatizált csomagolósor bevezetését is tervezi, amely a küldemények még inkább környezetbarát csomagolását biztosítja. A csehországi központban jelenleg a megrendelések több mint 40 százalékát csomagolják ilyen módon. Ennek köszönhetően a műanyagfogyasztás 90 százalékkal kevesebb az így csomagolt termékek esetében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...