- Hirdetés -

Több mint 3 milliárdos spórolást kínál az eMAG

|

- Hirdetés -

Idén már hatodik alkalommal hirdeti meg a Black Friday akciót Magyarországon az eMAG, ezúttal több mint 700 ezer termék és összesen 3,2 milliárd forintnyi kedvezmény várja az online vásárlókat november 22-én. A hűtők, tévék és játékkonzolok mellett egészen különleges termékek is lesznek az idei kínálatban, például vitorlást és repülőgépet is lehet majd jutányos áron vásárolni.

Az utóbbi években elképesztő népszerűségre tett szert itthon a Black Friday, igaz egyre kevésbé lehet beszélni egyetlen akciós napról, hiszen a különböző kereskedők eltérő időpontokban hirdetik meg a kedvezményeket és akad közöttük olyan is, ami nem egy napra, hanem egy egész hétre viszi le az árakat. Az eMAG idén november 22-én tartja a Black Friday akcióját, ahogyan az a cég mai sajtótájékoztatóján kiderült.

Catalin Dit, a társaság hazai vezetője elmondta, hogy ezúttal is további növekedésre és természetesen rekordokra számítanak. A célcsoport egyébként meglehetősen nagy, 3,9 millió magyar vásárolt már valaha interneten, a Black Friday ismertsége pedig általánosnak tekinthető, hiszen míg 2015-ben még csak az érintettek 54 százaléka hallott róla, addig most már 90 százalék tud a kedvezményes napról.

Az idén 700 ezer termék lesz majd elérhető akciós áron, összesen 3,2 milliárd forintnyi kedvezményt kínál az eMAG a hazai fogyasztóknak. A társaság vezetője jelezte, hogy 1,8 millió egyedi látogatóval és 3 milliónál is több látogatással számolnak ebben az évben. A tavalyi 6,8 milliárd forintos forgalomhoz képest is további tíz százalékos bővülést várnak. Catalin Dit ugyanakkor beszámolt arról is, hogy tudnának ennél gyorsabb fejlődést is felmutatni, azonban a rendelkezésre álló szállítási kapacitás nem teszi lehetővé, hogy még intenzívebben nőjenek.

Az akció keretében többek között 20 ezernél több tévé, 20 ezer okostelefon, 6500 lpatop, közel 5000 hűtőgép, 4500 mosógép és közel 300 ezer divattermék lesz elérhető. Ahogyan az elmúlt években megszokhattuk, lesznek egészen különleges, az eMAG-nál máskor nem elérhető termékek és szolgáltatások is a kínálatban. Így például Volvo, Opel és Lada autókat lehet majd venni, utazási csomagok lesznek elérhetők, gyémánt ékszerek, de vitorlás yacht és kisrepülégép is szerepel majd a kedvezményes ajánlatok között.

Az Extreme Digitallal való fúzió kapcsán Catalin Dit elmondta, hogy a másik cégnek vannak olyan kompetenciáik, ami náluk hiányzik, így például van offline jelenlétük is. Emellett nagyon erős csapattal dolgoznak, vagyis elég egyszerű következtetés volt, hogy jobb lesz a jövőben, ha a két cég összefog. „Ez a két legnagyobb vállalkozás a hazai e-kereskedelmi piacon, és a kombinációjuk lehetővé teszi, hogy a műszaki cikkek teljes piacán a legnagyobb szereplők legyünk. Jelenleg 600-nál több dolgozó van a két társaságnál, de a következő 2-3 évben valószínűleg megduplázzuk ezt a számot. Szeretnénk megtartani a mostani csapatot és még több embert munkába állítani. Az egyesítés egyik célja az is, hogy még gyorsabb legyen a növekedés is és hiszek benne, hogy sikerülni fog” – közölte Catalin Dit. Erre az évre 70-80 milliárd forintos összesített forgalommal számolnak – tette hozzá a fúzió után az új cégben kereskedelmi igazgatói posztot betöltő Catalin Dit.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

DATA